Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: [Lipiec] Bitwa pod Grunwaldem - >14-16.07.06
> Inne > Kalendaria 2003-2009 > Kalendarium 2006
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Maciek Szopa
blinkie.gif Dziêki wszytkich za przedni± zabawê. Pozdro dla kaprala Dominika, Kuby, Sauronów, Elfów, Anki i ca³ej chor±gwii ¶w. Jerzego. Mnie siê tam wszystko podoba³o tylko sponsor móg³by siê zmieniæ ze Speciala na ¯ywca albo np. ¯ubra blinkie.gif

PS. Nie ma kto¶ jeszcze jaki¶ zdjêæ z bitwy?
Purvis
Ze sporym opó¼nieniem: Pozdrawiam i dziêkujê wszystkim, dziêki którym ten Grunw by³ inny ni¿ poperzednie...no prawie wszystkim: wykkluczam z podziêkowañ Mys³owiczan i Kangurrrki z olstyna devil.gif .

Szczególnie mocne pozdrowienia dla Pigrzy i Kuby (za opiekê i za fszytsko; dziêki wam moja pomroczno¶æ cofa siê jak kac po zimnym piwku.), oraz dla Dominikanina, odgrywaj±cego polskiego kapelana (dziêki za dobre s³owo, frater).

Transgraniczne podziêkowania dla Dimy z Bia³orusi (My ljubim Swabodu!) smile.gif oraz dla kijowskich s±siadów zza miedzy (szcze ne wmer³a Ukraina!). dziêki za spiewy i pi±tkowe piwko.
Osobne podziêkowania dla holenderskiej Wied¼my bigsmile2.gif

WIlekie podziêkowania dla Piotra wraz z rodzin± i jego ekipy "odrzuconych" z £odzi, wrocka, m³awy (s³awek: tibidibidip! bigsmile2.gif ). Jeste¶my wam wdziêczni za przygarniêcie naszej ma³ej grupki, za d³ugie rozmowy przy ogniu i za naleweczkê.

Oczywista wielie dziêki dla Orgów, za niesamowitewra¿enia i mozliwo¶æ spotkania tylu wspania³ych ludzi.

o minusach nie mnie sie wypowiadac...ale zaryzykujê:
wspomniane ju¿ koncerty. ale nale¿y siê cieszyæ, ze tio nie by³a mandaryna...(widzieliscie plakaty?nogi siê podemn± ug³y,zanim doczyta³em "GDZIE?" )
czê¶æ odpusciana: jak ju¿ s± =- takie ich zbójeckie prawoo- ,ale czy nie mogliby sobie odpuiscic pitolenia na czas bitwy?! mnie dobija³y dyskopolowe rytmy zag³uszaj±ce lektora. dunno.gif
obozowisko za pomnikiem: powiedzcie, jak wielkim tumanem trzeba byæ, ¿eby jechac na Grunw g³ownie po to, ¿eby katowac okolice swoim w±tpliwym gustem muzycznym?? mówieê o sobotnim poranku (ok. 8.30) i recitalu Ace of BAse. widocznie niekttórym myslenie sprawia ból. ale to juz zmartwienie jego bliskich.

do minusów zaliczê te¿ pewn± pos±gow± piêkno¶æ z Bia³orusi, zbywaj±c± wszelkie proby nawi±zania kontaktu lodowat± obojêtno¶ci±... icon_redface.gif icon_redface.gif

Piekielnie nam siê podoba³o, za rok wracamy porz±dnie zrobieni (¿eby innych nie odstraszaæ), i w wiêkszym gronie (bo w kupie ra¼niej).
na koniec pozdrawiam wszystkich, nawet studnówkowe ksiê¿niczki i b³êdnych rycerzy od krasnoludków.
odpustowy Purvis
ciechanowic
CYTAT
Nie jestem w ¿aden sposob zwi±zany z orgami wiêc nie jest moim celem ich broniæ

A ja nikogo nie atakujê icon_wink.gif tylko wydaje mi siê, ¿e jak na ¶rodki finansowe (np. zyski z samej imprezy i ¶rodki publiczne przeznaczone na organizacjê), mo¿liwo¶ci ogranizacyjne, logistyczne, techniczne pocz±tku XXI w i 12 lat do¶wiadczenia organizatorów to impreza nie bardzo imponuje i zachwyca...
Aiuto
a moze kolega wiecej cos napisac o tych srodkach publicznych ??
Tomic
na ca³e szczê¶cie ciechanowiec tylko ciebie nie zachwyca i tylko tobie nie imponuje, wiêc czekam z niecierpliwo¶ci± a¿ zrobisz swoj± w³asn± impreze, napewno przyjade na ni± i licze ¿e mnie zachwyci i zaimponuje bigsmile2.gif bigsmile2.gif bigsmile2.gif
Jacek Szymañski
Ajuto
Popieram sam z chêci± dowiem siê czego¶ o ¶rodkach publicznych i w jaki sposób zosta³y wykorzystane
Mo¿e na przyjazd wicepremiera
Pozdrawiam Jacek Szymañski

Do wiadomo¶ci Pana Ciechanowca jestem jednym z dwóch organizatorów czê¶ci historycznej, organizatorem ca³o¶ci jest gmina (my nawet nie zostali¶my ujêci na plakacie reklamuj±cym imprezê w okolicy, wszyscy inni byl, wiêc chyba jeste¶my tam zbêdni)

Bud¿et czê¶ci historycznej by³ bodaj¿e na poziomie dwukrotnego bud¿etu imprezy w I³¿y z zesz³ego roku (nie wiem jaki budzet mieli w tym roku) Przynajmniej takie mam wra¿enie po rozmowie z Waskim.

Pozdrawiam wszystkich Jacek Szymañski

PS Jaki Bud¿et mia³ PU£TUSK
J
Szogun
No to ja chcia³bym siê dowiedzieæ niby jakie kto ma zyki z tego Grunwaldu - raczej gmina.
Je¶li siê mylê, proszê mnie poprawiæ. Ale nie zauwa¿y³em ¼róde³ dochodu dla osób z bractw.
domino
Witam serdecznie wszelak± gawied¼, która posty owe pisze lub czytuje!

Ubawi³em siê setnie czytaj±c dyskusyje, narzekania oraz podziêkowaniaJ
Uwagi jakie mnie samemu nasunê³y w kilku s³owach przedstawiæ chcia³bym poni¿ej.

Pozytywy:
Dziêki wewnêtrznym obostrzeniom w chor±gwi Konrada Bia³ego (zwanej potocznie ¦l±sk±) poziom rekonstrukcji wzrós³ o nieba: ¿adnego namiotu, który odbiega³by choæ ciut od porz±dnego historyka; sprzêt bojowy bez zarzutu je¶li chodzi o datowanie i realia epoki; uczta razem pod dwoma „pawilonami” , ¿adnych scysji, dyskusji – tyko dobra zabawa i doborowe towarzycho; gotowanie i potrawy medievalne, ¿adnych p±czków czy ziemniaków itd... Nie trzeba by³o niczego i nikogo pilnowaæ – strefa mroku dla palaczy wyznaczona, ¿adnych puszek, plastiku...a bieganie w brejesach no có¿ te 34*C da³o siê niektórym we znaki – pamiêtajmy ¿e ¶rednie temperatury w ¶redniowieczu by³y trocha ni¿szeJ
Jednak co idzie za powy¿szym liczba naszej chor±gwi zmniejszy³a siê o 2/3, a walcz±cych zamiast ok. 50 by³o 23 – i baaaardzo dobrze!!! Ci, którzy nie spe³nili wymagañ lub nie chcieli ich spe³niæ poszli do innych chor±gwi. Je¶li ka¿da chor±giew we¼mie siê sama za siebie, nie za namow± czy przymusem organizatorów – to poziom ca³ej imprezy bêdzie wzrasta³ - niech przyk³ad idzie od do³u! Silesia Imperior!!!
To mój 4 Grunwald i widzê spor± poprawê poziomu rekonstrukcji ogólnie w wiêkszo¶ci chor±gwi. Stragany siê piêtrz± – superrrJ
Konni na bitwie – wiecej, wiêcej wiêcej J)))) Szacunek dla Smoczej zw³aszcza za poziom konnych – bo podnie¶li poprzeczkê tej grupie rekonstrukcji, no i to spadanie w blachach ehhh....

Negatywy:
W sumie zbyt wiele ju¿ powiedziano wcze¶niej – a ja staram siê zawsze pozostawiaæ sobie i po sobie dobre wspomnienia, ale... To my wszyscy a nie prasa czy gmina jeste¶my ostoj± rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem – je¶li nas nie bêdzie – nie ma imprezy! Niestety chyba strona organizuj±ca zapomina ¿e my wydajemy swoje w³asne pieni±dze, wk³adamy ogromny wysi³ek w przygotowania itd... Traktowani jeste¶my za to jak wyrobnicy na wielkim pokazie turystycznym – za co za 2 piwa? Za Toiki? - szcerze, to ka¿da chor±giew kupi sobie sama toika i piwko, w zamian prosz±c o spokój i miejsce, sama siê zorganizuje. Koncerty pod publiczkê „napitych dresów i pustych blondynek” nie mia³y by miejsca gdyby nas nie by³o! Stragany-plastiki z wat± nie mia³y by po co staæ - gdyby nas nie by³o!! Traktujcie proszê RR, który ¿yjê ta bitw± – nie jak m³odzików co za 2z³ zrobi± wszystko, bo to maj±tek. Wrzaski i Myslowitz - to wielka pomy³ka – Grunstock NIE!
My¶lê ¿e tak jak to uj±³ Wojciech z Puszczy – „dojdzie kiedy¶ do buntu zbiorowego” i kilka chor±gwi tu¿ przed inscenizacj± zejdzie np. z pola bitwy – i trochê dziwnie siê zrobi...(ale to tylko przemy¶lenia) Najwa¿niejsi jeste¶my my sami – je¶li siê o tym zapomni – na rzecz turystów, ludzie przestan± przyje¿d¿aæ – albo zrobi± alternatywn± bitwê bez otoczki komerchy, turystów, którym wszystko wolno bo zap³acili za parking 5 czy 10z³, bez polityki etc etc.. Co za tym idzie uwa¿am kameralne imprezy o niebo lepsze od spêdów.

Propozycje:
Uliczki miêdzy chor±gwiami - tak , bo turysta podejdzie zrobi foteczkê i pójdzie dalej. A ¿e bêdzie mia³ przygotowan± mapkê z chor±gwiami – bêdzie mu ³atwiejJ
Bohurt – jest dla wy¿ycia siê walcz±cych, bitwa to natomiast inscenizacja, w której mo¿na naprawdê bez szwanku przej¶æ ca³e pole wzd³u¿ i wszerz. Wnioskujê wiêc, o co bêdziemy zabiegaæ, o stworzenie formacji grup „pussyfighterów” z drzewcówkami , he³mem , rêkawicach i w przeszywkach – przy ka¿dej chor±gwi , aby tworzyli ¶wietnie ruszaj±cy siê kolorowy t³um, niekoniecznie walcz±cy – a imituj±cy uderzenia!!! Oczywi¶cie dobosze, dodatkowi chor±¿y mile widziani:> - to ubarwi i uatrakcyjni bitwê.

Podziêkowania:
Mojej chor±gwi Konrada Bia³ego za ca³okszta³t , towarzystwo itd...
Organizatorom - za w³o¿ony ogromny wysi³ek, by ta impreza dosz³a do skutku, i tu ¿adne narzekania (moje tak¿e) nie powinny umniejszaæ ich zas³ug. Tak ogromne imprezy wi±¿± siê z szeregiem przeszkód, które musieli przezwyciê¿yæ. Chwa³a im za to.
PS: Za rok pewnie i tak przyjadê...REZ!!!
Zapa¶nik
Witam,
Chcialbym wyprostowac tu pewn± nie¶cis³o¶æ...

Kilka osób mowi³o o koniach na Grunwaldzie, a konkretnie o Smoczej, ktora dosiadla rumaków.
Owszem tak sie zlozylo, ze w Ksiazecej Druzynie znaczna czesc jezdzcow wywodzi sie ze Smoczej, ale nie wszyscy.
Na Grunwaldzie jezdzi³a KSIAZECA DRUZYNA, w ktorej sklad wchodzily osoby ze Smoczej.
Ksi±¿êca Dru¿yna jest bowiem interbractwow± grup± konn± i je¿d¿± w niej ludzie z ró¿nych grup, a takze spoza rr.

A Grunwald i tak by³ wypas... i co roku jest lepiej z rekonstrukcj± choæ droga jeszcze daleka...

Pozdrawiam
Zapa¶nik
domino
Zwracam wiêc honor ca³ej Ksi±¿êcej Druzynie smile.gif
Dzieki za wasz udzia³ - konni zawsze du¿o daj± dla kolorytu imprezy, niech bedzie ich coraz wiêcej. My sami kiedy ju¿ przysposobimy rumaki (pewnei kilka lat) chêtnie przywieziemy je 640km na pola pod Tannenbergiem, by za swych praprapra...powalczy³y:)

A Gruwald to Grunwald - niewazne co siê bêdzie dzia³o i tak pojedziemy:)
¯ó³wik
www.piatakolumna.prv.pl zdjêæ szukajcie w galerii smile.gif
Shiryu
Szkoda, ¿e linki do du¿ych zdjêæ w galerii nie dzia³aj± angsad.gif Bo zdjêæ sporo i tematyka ciekawa icon_wink.gif (wreszcie Goñcza smile.gif)
¯ó³wik
Nast±pi³ ma³y b³±d, do jutra postaram siê go naprawiæ smile.gif Z góry przepraszam za utrudnienia.
¯ó³wik
ok uda³o mi sie naprawiæ b³±d jeszcze dzi¶, mi³ego ogl±dania smile.gif zdjêcia z samej bitwy umieszczê pó¼niej, gdy¿ nie wywo³a³am jeszcze kliszy
Angbad
Dziêki ¯ó³wik ;)

Ja te¿ co¶ polecê. Prawdziwa uczta dla oka.
http://www.cyberfoto.pl/akt-portret-ludzie...wald-2006-a.htm
Warto poczytaæ komentarze ;)
Florian
Uczta to ma³o powiedziane... tracker.gif tracker.gif chyba jak na razie najlepsza galeria z tego grunwaldu....szacuneczek

...mówiê tu o galerii któr± znalaz³ Angbad...

...ale ¯ó³wiku bez urazy twoja równie¿jest mi bliska sercu boæ to zdjêcia z mej Chor±gwi... szczerba.gif
Roma
Super!!!
Gdzie reszta???
Roma
¯ó³wik
Reszta bêdzie jak wywo³am kliszê, bo mia³am 2 aparaty-cyfrówke zwyk³± i lustrzankê smile.gif
¯ó³wik
A tak poza tym dziêkujê za uznanie blinkie.gif
Akaradus
Kurcze-dlaczego 95% wszystkich zdjêæ pokazuje zbrojnych walcz±cych wrêcz? Gdzie ³ucznicy-szzcególnie krzy¿accy? Jak narazie widzia³em chyba ³±cznie ze 2 zdjêcia gdzie¶my byli wmiare pokazani w ca³o¶ci icon_sad.gif
Angbad
£uczników jest do¶æ sporo na zdjêciach (oczywi¶cie nieporównywalnie mniej do zbrojnych, ale jednak). Co do krzy¿ackich masz racjê. Chyba u Romy paru wystêpuje i jeszcze w paru galeriach. Na nastêpny raz niech chor±gwie zadbaj± o fotografów ;)

I skoro przy ³ucznikach i Grunwaldzie, to dziêkujê wspania³emu dowódcy £uczników Polskich czyli Oli ;)
Akaradus
Heh....a ja dziêkuje jeszcze wspanialszemu dowódcy ³uczników krzy¿ackich czyli Fargo :P (i ¿eby nie by³o by³em w obu oddzia³ach i mam porównanie). smile.gif
Reyar
CYTAT(Dominik G³owacki)
Iglo - w zesz³ym roku iglopolis by³o bardzo du¿e, ale sta³o za obozem historycznym, wiêc nie razi³o wcale. W tym roku iglaków by³o kilka, ale sta³y na ¶rodku obozu w Chor±gwii Krakowskiej, tu¿ obok g³ónego przej¶cia przez obóz... Jak to siê mog³o staæ? Toffik??! I te nieudolne próby zas³aniania tego plastikowiska p³otkiem z desek... ¶miech na sali. Czy tego nie mo¿na by³o wyprowadziæ gdzie¶ na bok, za krzaki. Ja rozumiem, ¿e kogo¶ nie staæ na namiot, ale to wtedy mieszka u kogo¶, albo nie mieszka wcale!
pozdro!


Witaj,

Iglopolis (i jego lokalizacja) w Krakowskiej bylo wymuszone przez kilka czynnikow. Podstawowym z nich byl czas w jakim Krakowska byla organizowana (od konca kwietnia) i w duzej mierze metoda lapanki tych co nigdzie nie sa albo byli ale byc przestali. Stad tez zmuszony bylem zaakceptowac 6 iglakow (z czego wiekszosc nalezala do grupy ktorej ludzie mieli stanowic ca. 1/3 walczacych...).
Moze Cie zdziwila lokalizacja, ale moim zdaniem byla jedna z bardziej sensownych. Jakos nie widzialem potrzeby zeby tym ktorzy nie maja porzadnego namiotu udostepniac najcenniejszego miejsca jakim jest lasek, tylko dlatego zeby ich nie bylo widac. Przeznaczona zaostala dla nich "patelnia" z jednej strony oslonieta przez kramy, z 2 innych przez historyki a z trzeciej przez podniesiony i zageszczony plot. Oczywiscie nie bylo to rozwiazanie idealne, ale nie znalazlem lepszego. W przyszlym roku problem sie sam rozwiazuje bo wszystkie iglaki beda zakazane.

Przy okazji chcialbym podziekowac w pierwszej kolejnosci Fionnowi, Assasionowi, Olimpii, Fillipowi oraz calemu Sieradzowi za kawal dobrej roboty respekt.gif oraz wszytskim tym dzieki ktorym oboz sprawnie funkcjonowal.

pozdrawiam
Rey zwany Toffikiem blinkie.gif
¯ó³wik
Przepraszam smile.gif Na pytanie:
CYTAT(Roma)
Super!!!
Gdzie reszta???
Roma
odpowiedzia³am, mimo ¿e chyba nie by³o do mnie smile.gif Jeszcze raz dziêkujê za dobre s³owa na priv. Jednak nie uwa¿am, aby te zdjecia by³y dobre.. Pozdrawiam smile.gif
Mike
W koñcu siê zarejestrowa³em devil.gif i chcia³bym podziêkowaæ wszystkim za swój wk³ad jaki w³o¿yli w zorganizowanie tego wspania³ego wydarzenia bo naprawde bawi³em siê ¶wietnie! W szczególno¶ci sk³adam podziêkowania:
Toffikowi za dobre dowodzenie Krakowsk±
Filipowi i Olimpii ¿e mnie zabrali icon_wink.gif i dali miejsce do spania
Assasinowi i sier¿antowi terefere za wskazówki i motywacje bigsmile2.gif
Sieradzowi za pomoc przy pracy i klawe towarzycho
Siewierzowi za pare wieczorków
i reszcie Krakowskiej za naprawde klawe towarzystwo i wspó³prace !

Licze ¿e w nastêpnym roku spotkamy siê w podobnym zestawieniu na polach Grunwaldu icon_wink.gif
Rudzielec
Witam wszystkich po Grunwaldzie!
W niedziele podcza zwijania namiotu w obzie Wielkiego Mistrza bum.gif zaginê³a nam WKRÊTARKA AKUMULATOROWA. Biedactwo na pewno têskni za nami a my za ni±. Dobry cz³ecze je¶li j± znalaz³es skontaktuj sie z nami a Cie ozlocimy i SMOKA Tob± nakarmimy.
A powa¿nie uczciwego znalazce bardzo prosimy o kontakt lub informacje.
Dziêkuje z góry!
Indar
Powitaæ
Kilka moich fotek z tegorocznego Grunwaldu:

Fotki Indara
k³aniam siê
I.
wbtrzcina
ju¿ s± wszystkie zdjêcia
Grunwald 2006

Pozdrawiam
Piotr £uniewski
Wow!

Bedziemy mieli chyba najlepiej udokumentowany Grunwald ze wszystkich dotychczasowych. Widać że poprawia się zaopatrzenie w środek bojowy jakim jest aparat fotograficzny icon_mrgreen.gif Pojawiaja się także nowe serwery przeznaczone dla umieszczania galerii i bardzo dobrze. Ilośc zdjęć, w tym niektórych bardzo pięknych jest chyba najwyższa do tej pory.Jest z czego wybierać. Ja także się dorzucam. Zdjęcia obejmują w znacznej mierze Choragiew Mazowiecką Księcia Janusza ( w tym podobozie Holendrów którego nie potrafię nie podziwiać) ale nie wyłącznie. Łucznicy znajdą tu swoje ujęcia, jest też trochę zdjęć z bohurtu, bitwy, z występu Olsów, turnieju konnego.

Link do fotek już nieaktualny.

Pozdrowionka!
Akaradus
CYTAT
Bedziemy mieli chyba najlepiej udokumentowany Grunwald ze wszystkich dotychczasowych.


Zapewne tak, oby tak dalej; tylko gdzie te zdjêcia krzy¿ackich ³uczników? Czemu tak ma³o osób je robi³o...skandal! face4.gif devil.gif
Piotr £uniewski
No, ja widoku a¿ takiego dobrego nie mia³em ¿eby uchwyciæ krzy¿ackich ³uczników. Niestety sta³em nie po tej stronie pola bitwy a na samo pole bitwy wej¶æ nie mog³em. Wybacz.
Akaradus
CYTAT
Niestety sta³em nie po tej stronie pola bitwy a na samo pole bitwy wej¶æ nie mog³em. Wybacz


Spoko, nie mam do nikogo pretensji, a tymbardziej do Ciebie icon_wink.gif . Mam tylko nadzieje, ¿e jeszcze jakies zdjêcia pokazuj±ce nasz oddzia³ gdzie¶ uj¿ê smile.gif
mirek knight
fajnie by³o smile.gif smile.gif smile.gif yes.gif
gryfici
CYTAT
Mam tylko nadzieje, ¿e jeszcze jakies zdjêcia pokazuj±ce nasz oddzia³ gdzie¶ uj¿ê

Mam kilka zdjêæ ca³ego oddzia³u ³uczników krzy¿ackich, nawet próbowa³em je wys³aæ do Fargo, ale skrzynkê mia³a prze³adowan± i wróci³y do mnie.
Mój adres: gryfici@poczta.onet.pl mogê przes³aæ.

PZDR
claymor
Pozdrowienia dla Dominika G³owackiego i reszty ¶w. Jerzego, graj±cej Asi i bydgoskiej ekipy, Shoguna oraz naszej radosnej Podolskiej. Dzwine by³o, ¿e tak ma³o osób przysz³o na naprawdê ¶wietne warsztaty ³ucznicze z Jaros³awem Jankowskim. Jego te¿ pozdrawiam, bo by³o naprawdê fajnie. Wiêcej cloudingu :D. I na koniec moje foty. Wielkie dziêki dla moich kole¿anek ³uczniczek za przyjemn± podró¿ do gdañska ( nastêpnym razem to my was bedziemy prze¶ladowaæ mad.gif NO i wielkie pozdrowienia dla Sylwi i brzarta za przygarniêcie moje kobietki bigsmile2.gif
www.przedszkole.nazwa.pl/foty/grunwald.rar
Jak wysoko ¶wieci s³oñce??? TAK WYSOKO! TAK WYSOKO! TAK WYSOKO!
Pawel_W
To by³ mój pierwszy Grunwald i wywar³ na mnie ogromne wrazenie. Mam nadzieje, ¿e teraz bedzie juz tylko lepiej :-)
pozdrowienia dla ca³ej Krakowskiej za wpsania³a zabawe icon_mrgreen.gif
Passia
Tak,wiem ¿e nie powinnam tego robiæ,ale jak tu nie podziêkowaæ tym wszystkim z którymi siê bawi³am,a w szczególno¶ci: Toffi(fi)kowi (aj,nie biæ! smile.gif ),pastuszkowi-barankowi-Ku¶wirowi za u¿yczenie namiotu i ogólne,notoryczne doprowadzanie do ³ez wszystkich woko³o,Mrocznemu-za dokarmianie grzybkami,skuteczne przeciwdzia³anie ewentualnej nudzie,niespotykan± cierpliwo¶æ,udawanie anio³ka i kilkakrotne wybawienie z opresji,Mi¶kowi-za dojazd,wytrwa³e na¶ladownictwo ikonografii smile.gif ) i ciekawe pomys³y (ten z wartownikiem jeszcze kiedy¶ zrealizujemy),Florkowi i Ludwisiowi-za u¿yczenie blach,³omot,przeprowadzenie licytacji skutkuj±cej sprzeda¿± mnie do Podola,liczne,po¿yteczne wskazówki,poczucie humoru i bardzo buduj±cy wp³yw na rozwój strefy umys³u odpowiedzialnej za skojarzenia,oraz fachowe przygotowanie do sumo,rewelacyjnej ekipie z Sieradza za ca³okszta³t,a w szczególno¶ci nocne warty,skrzatowi-Olimpii,Filipowi,wartownikowi ze ¶w.Jerzego,który bra³ czynny udzia³ w nocnym kabarecie z Romem w roli g³ównej i Szymonowi i Ja¶kowi za zapewnienie sporej dawki ¶miechu ostatniej nocy.
To tyle.Je¶li wszystkie przysz³e imprezy bêd± dla mnie równie ciekawe,to nic,tylko ju¿ czas zacz±æ siê cieszyæ...
Willow
Uwaga! Uwaga!
W niedziele wyjezdzajac zabralam ze stolu w naszym obozie - w choragwi Pomezanskiej- bezpanskie okulary. Wygladaja na meskie. Chetnie oddam :] Moge przeslac zdjecie znaleziska.
Zainteresowanych prosze o kontakt na gg.

Pozdrawiam smile.gif
watman
a moze ktos wrzucic wyniki damskiej bojowki i jakas relacje? :D
w zeszlym roku to bylo clou programu ;]
lemil
CYTAT
wartownikowi ze ¶w. Jerzego, który bra³ czynny udzia³ w nocnym kabarecie z Romem w roli g³ówne...


Dziêkujê bardzo. Stara³em siê jak mog³em crazy.gif

P.S. Bêdzie to trzeba kiedy¶ powtórzyæ tongue.gif
Dark de Lioncourt
zreanimowa³am swoje ³±cze w³±¶nie... wiêc po tygodniu, na zimno - kilka spostrze¿eñ

ja mam pecha do grunwaldów. zwykle dziej± siê na nich rzeczy, które dziaæ siê nie powinny i z mojego imprezowania wychodzi kicha. a ten grunw by³ ciekawy, bo spêdzi³am go przede wszystkim patrz±c i s³uchaj±c.

i pierwsze, co mi siê nasuwa, to to jak tytaniczn± pracê wykonuj± wszyscy, którzy zajmuj± siê zorganizowaniem chor±gwii. Gratsy dla najlepszego dowódcy na ¶wiecie - Maæka Reihla i najkochañszej Pani Minister Finansów - Patrycji.

w tyum roku jako¶ ma³o obozi±zków mi przypad³o, ma³o ode mnie chcieli i czasu by³o du¿o. na ogl±danie ¶wietnego turnieju bojowego [gratsy Martin]
[[i tu spe³niam pro¶bê Matina: ¿egnali¶my siê z nim wyje¿d¿aj±c do domu i poprosi³, ¿eby¶my pozdrowili od niego wszystkich. wiêc pozdrawiam w jego imieniu smile.gif]]
za to, ¿e nas obóz by³ jaki by³ - znaczy ³adny, czysty i historyczny.
i za to ¿e mieli¶my fajn± biesiadê, której czê¶ci nei pamietam

podziêkowaæ.. hmm.. Maækowi i Patrycji przede wszystkim. wszystkim, którzy byli w ¦wiêtym Jerzu i dla których siê tam zjawi³am.
i pozdrowiæ wszystkich wy¿ej wymienionych od Bleza i ode mnie :*


wyj±ce mroki podczas uczty - won. telewizja prze³±¿ca przez sypialne czê¶ci obozowiska i warcz±ca na wartê - won. i panienki w satyno-aksamito-brokato-welurach równie¿ won stanowcze. wkurzaj±cy jest fakt, kiedy ciu³a siê na wa³ne i len, szyje wszystko rêcznie i na fotkach w telewizji widzi takie.... takie.. kfiatki...

pozdrawiwam
Robert Diabe³
Od wielu lat bywam na imprezach u naszych po³udniowych s±siadów. Teraz us³ysza³em od nich, ¿e nie mam siê tam co pokazywaæ, bo jestem z Polski a powodem jest tegoroczny Grunwald. Co takiego siê tam wydarzy³o?
Tomic
ch³opaków niewpuszczono na bitwe
Aiuto
hehew,wlasnie wrocilem z bardzo fajnej imprezy z czech , bylo super i nikt do nas zlego slowa nie powiedzial smile.gif nasi gospodarze slyszeli o akcji na grunwaldzie ale jakos sie tym zbytnio nie przejeli,a ekipa ktora zostala na bramce na grunwaldzie wybitnie wpisywala sie w rumburacza stylistyke fantasy ....widac sa czesi i czesi.
Negroo
Wroci³em z Jasenika (w czechach) z czegos co turniejem niby by³o i rowniez nie us³ysza³em z³ego s³owa :]
Jakub Zieliñski
Kto¶ zgubi³ w obozie Wallenroda pasek wojskowy, z podwójn± klamr±. Po kontakcie i opisie, do odbioru u mnie.
Dzióbaski
Sowa
W sprawie Czechów.
Robiliśmy co mogliśmy aby im pomoc, ale na nasze uwagi
machnęli jedynie ręką i je zupełnie zignorowali.
Ich uzbrojenie było naprawdę marne.
(np hełmy bez zasłon wyklejone od wewnątrz tylko gąbką)
historyczność pomińmy

Bardzo przykre jest jak goście z zagranicy zostają nie wpuszczeni na bitwę,
ale równie przykro jest gdy myśląc ze są z zagranicy nie szanują regulaminu i organizatorów.
Tomic
no tak nie bronie tu nikogo, ale jak sie przyj¿ec fotkom z Grunwaldu 2006 to na polu bitwy mozna znale¼æ napeawde niez³e pere³ki, i jak oni tam weszli?
Gregor
CYTAT(Sowa)
Bardzo przykre jest jak go¶cie z zagranicy zostaj± nie wpuszczeni na bitwê,
ale równie przykro jest gdy my¶l±c ze s± z zagranicy nie szanuj± regulaminu i organizatorów.


Co w takim razie powiesz na Bia³orusinów ? Oni tak¿e bardzo czêsto i gêsto mieli tyle wspó³nego z historyczno¶ci± co nic, biegali sobie w cywilkach w dniu bitwy itp. A o wcze¶niakach z Bia³orusi wpuszczonych na bitwê nie wspomnê. I o tym, ¿e mieli halabardy te¿ nie wspomnê. A co mówi regulamin Grunwaldu 2006 ?

CYTAT
Broñ drzewcowa tylko w u¿yciu przez grupy zorganizowane (minimum 10 osóB),
które uzyskaj± wcze¶niejsze zezwolenie organizatorów oraz dowódców chor±gwi, z
którymi bêd± siê potykaæ. Broñ drzewcowa w starciu z broni± drzewcow±. W innym
przypadku kategorycznie zakazana.


I w tym wypadku Bia³orusini z³amali regulamin, bo wyszli z halabardami przeciwko piechocie. Jest to zarówno na filmie, jak i na zdjêciach.

Dostrzegacie teraz pewn± niekonsekwencjê ? Skoro czepiamy siê jednych, to czepmy siê te¿ drugich. Jak dla mnie skoro Czesi nie zostali wpuszczeni na bitwê, to tak¿e Bia³orusini z halabardami albo tarczami wikiñskimi w niepe³nym uzbrojeniu te¿ nie powinni byli wyj¶æ. Równo¶æ niby jest icon_rolleyes.gif

Do tego, zapytam teraz, czy Czesi dostali regulamin do r±k, do tego przet³umaczony na Czeski? Nurtuje mnie to od Grunwaldu. I to samo z Bia³orusinami.
Je¿eli nie dostali, to nie wymagajmy od nich szanowania naszych zasad, skoro my nie uszanowali¶my ich, nie daj±c im mo¿liwo¶ci zapoznania siê zasadami w ojczystym jêzyku.

Pozdrawiam serdecznie
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.