Jestem bardzo pocz±tkuj±cym ³ucznikiem. Szukam ³uczników z WROC£AWIA.
Jak by co to prosze sie odezwaæ. A tak wogule to czy jakis wroc³awianin wie kiedy sa treningi Druzyny najemnej gregarius??? Jako¶ pytam sie i pytam i nie mam odpowiedzi.
We Wroc³awiu to nie wiem, ale zbieramy siê w Ole¶nicy i æwiczymy w weekendy we 2-4 osoby. Jakby¶ chcia³ do³±czyæ to daj znaæ na priv.
Dzieki a wie ktos cos o druznie najemnej gregarius????
Nie ma ju¿ ¿adnych ³uczników we Wroc³awiu???
Ja jestem. Jakby¶ chcia³ mogliby¶my potrenowaæ. Daj znaæ na privie.
Ano jest nowy poczet chor±gwii prywatnej von Reihl która rozszerza swoje macki na ¶l±sk, z naszym kapitanem ³uczników Kasi± "Ksero" Leszczyñsk±. Da³em jej do ciebie namiar to siê do ciebie odezwie, tylko musisz wyraziæ chêæ sprostania wymaganiom- a nie s± ma³e (trzeba trzymaæ fason)
No prosze prosze nie wiedzia³am, ¿e mam w³asnego herolda który pisze posty za mnie :P
A tak powa¿nie tak jestem ³uczniczk± z wroc³awia z Prywatnej choragwi von Reihl i szukam chêtnych do treningu bo samej to tak nudno troche. Poniewa¿ mieszkam w pobli¿u toru wy¶cigów konnych tam zazwyczaj trenuje. Chêtnych zapraszam. W kupie razniej :P szuka sie strza³ :P
Dzieki wszystkim
Czesc, tez jestem lucznikiem z wroclawia ale teraz niestety poza krajem, natomiast moge powiedziec ze znam kilku lucznikow z naszego miasta, najlepiej skontaktuj sie z ludzmi z Wratislavii, co prawda od dawna nie mam wiesci czy ktos tam strzela, ale wsrod nich znajdziesz Tomasza Dziube, zreszta frehowicza, o ile wiem, a sporo razem strzelalismy, nadal sie tym zajmuje. Jest jeszcze jeden kolega, ktory mieszka na muchoborze... ale nie mam autoryzacji aby podawac jego dane. Jest nas sporo , trzeba tylko poszukac hihii i najlepiej zgromadzic i w ciemnosci zwiazac - jakis czas temu proponowalem regularne pikniki lucznicze... ale nie bylo odzewu... pozdrawiam i zachecam do strzelania!!
Pimor, odzew by³ ale jak zwykle siê nie dogadali¶my:P