Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: BN - turnieje eliminacyjne
> Prywatne Inicjatywy > Bitwa Narodów
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ua
Na pocz±tek:

temat jest tematem informacyjnym (gdzie jakie turnieje siê odbêd± )

Wymogi do zorganizowania turnieju s± banalne:

nale¿y zorganizowaæ salê i miejsce do ewentualnego spania
przyj±æ regulamin walki BN ! ¿adnych zmian walczymy w/g sprawdzonych zasad
uzgodniæ termin

chcemy aby turnieje odbywa³y siê raz w miesi±cu na terenie ca³ej Polski (czytaj nie 3 pod rz±d w centrum Polski ale np. jeden ¶l±sk jeden gdañsk jeden warszawa)

zaczynamy w pa¼dzierniku (dok³adna data zostanie podana po 17 wrze¶nia ) tak samo lokalizacja

PS. rozmawiam z ewentualnym sponsorami tak aby da³o radê zrobiæ bez sk³adkowo z dofinansowaniem dojazdu ( ka¿dy turniej eliminacyjny niech siê o to postara - oczywi¶cie zobaczymy jak wyjdzie smile.gif zawsze zostaje sk³adka)


Przypominam ¿e mamy miejsca w reprezentacji dla 4 dru¿yn

Hub
Hej.

Wracamy do tematu, bo coraz bli¿ej do BN i chc±c realizowaæ nasze za³o¿enia trzeba siê zabraæ do roboty.

Ustalili¶my ¿e pa¼dziernik sobie jeszcze odpuszczamy, bo trzeba kiedy¶ odpocz±æ po sezonie, za to ju¿ od listopada chcia³bym co miesi±c mieæ w kalendarzu 1 turniej eliminacyjny pi±tek bohurtowych.

Wg wstêpnych za³o¿eñ, z uwagi na powiêkszaj±c± siê liczbê narodów startuj±cych w BN 2012, zostanie ograniczona liczba uczestników do 3 pi±tek, 3 go¶ci do pojedynków i jednego sk³adu 21.
liczba powo³anych do reprezentacji wiêc zostanie na razie taka sama (wymagaj± tego 21ynki), natomiast bêdziemy mieæ wiêksz± konkurencjê miêdzy ekipami które bêd± chcia³y reprezentowaæ nasz kraj w turnieju pi±tek.

nie chcemy siê zamykaæ na nowe ekipy, dlatego plan jest taki ¿eby turnieje eliminacyjne odbywa³y siê w ró¿nych czê¶ciach Polski, tak by ka¿dy móg³ dojechaæ na czê¶æ z nich.

mamy do dyspozycji 6 miesiêcy, i tak bym widzia³ te eliminacje:

XI Sieradz
XII Gdañsk
I Warszawa
II \ pasowa³y by eliminacje we Wroc³awiu, obrêbie Katowic, Krakowa b±d¼ na pó³nocy kraju
III /
IV na zakoñczenie znów Sieradz w ¶rodku Polski

V BN smile.gif

Warunek podstawowy wyjazdu na BN - trzeba byæ conajmniej na po³owie turniejów eliminacyjnych, czyli 3, ¿eby byæ branym pod uwagê do Reprezentacji.

Zachêcam grupy m³ode ¿eby pojawi³y siê na tych imprezach, je¶li siê nawet nie czujecie na si³ach na BN to dobrze jest treningowo siê obiæ z ró¿nymi przeciwnikami by w sezon wej¶æ z wiêkszym do¶wiadczeniem. a jak komu¶ dobrze pójdzie na jednym to niech wpadnie na 2 kolejne i ju¿ jest otwarta droga do Reprezentacji smile.gif

Grup do¶wiadczonych nie powinienem jako¶ dodatkowo zachêcaæ, mam nadziejê ¿e dopisz± i ka¿de eliminacje bêd± ciekawymi turniejami.

UWAGA - na chwilê obecn± jeszcze nie mamy potwierdzonej tej wiadomo¶ci na 100%, ale jest szansa ¿e BN 2012 odbêdzie siê na terenie naszego kraju smile.gif Chcia³bym zatem naprawdê najlepszych z najlepszych ¿eby siê godnie zaprezentowaæ przed nasz± publiczno¶ci± i pokazaæ innym ¿e ca³y czas idziemy do przodu i jeste¶my w stanie wygraæ z ka¿dym. A wiêc gotujcie siê Panowie, czasu jest do¶æ na dopracowanie sprzêtu i treningi przed pierwszymi eliminacjami!

Hubert



Hub
Je¶li chodzi o pierwszy turniej to organizuje go Ada¶. ustalili¶my datê na 19 listopada (sobota) turniej odbêdzie siê w Sieradzu. Dodatkowe informacje pojawi± siê w ci±gu tygodnia, natomiast ju¿ wiadomo ¿e koszt sali + obiad bêdzie siê wahaæ od 10 do 25 zeta na osobê. a mo¿e uda siê jeszcze taniej ;) czekamy na info od Adasia.

Drugi turniej - mam nadziejê ¿e ogarn± go ch³opaki z 3miasta. mamy 3 weekendy do wyboru przed ¶wiêtami, ustalcie czy mo¿liwe jest zorganizowanie turnieju u was w który¶ z nich.

buziaczki, Hubert
Hub
i czekam na propozycje gdzie mog³yby siê odbyæ turnieje w lutym i marcu
Hoorn
Tak dla pewno¶ci zapytam mo¿na przyje¿d¿aæ indywidualnie bez grupy
Mateusz z Grójca
jasne, ka¿da dobra sztuka broni na BN siê przyda.
Hub
oczywiscie, chcemy ¶ci±gnaæ na te turnieje jak najwiêcej walcz±cych, niezale¿nie czy maj± swoje sk³ady czy nie
Mighty Gacek
El Kapitan bêdzie bacznym okiem ocenia³ walory wszystkich Piêknych Panów :D
tediee
witam,
tak sobie czytam i nachodzi mnie jedno pytanie,czy aby na pewno wszystkie ekipy s± mile widziane?? nawet my?!:D Jest u nas kilku ogrów chêtnych do bitki ale nie chcemy siê niepotrzebnie wkurwiaæ na takich wyjazdach.Uwagi typu to jest "mroczne","niehystoryczne"itp i
za to wypad z turnieju albo Czerwionka dostaje 3 zó³t± kartkê - Mati i Czesio macie bana na starcia, lub to jest dobre ,mw. tak"je¶li zobaczê jeszcze raz t± kotwicê w polu to nie wychodzê"(mo¿na podje¶æ,zobaczyæ i oceniæ sobiê, czym bije siê Czerwionka) lub gadka,¿ê specjalnie bijemy na kontuzje.No po prostu mêczy nas takie 'szczekanie',szczerze je¶li mamy jechac np do Wawy czy Sieradza...tylko po to ¿eby siê przejechaæ i wydaæ kase na brynê- bez sens.
Czego mo¿emy siê spodziewaæ? I pytam o to wprost.Dodam ,¿e spokojnie mogliby¶my pojawiæ siê ekip± na 3 takich zjazdach.
pozdro
ua
CYTAT(tediee @ 15:43 17.10.2011) *
witam,
tak sobie czytam i nachodzi mnie jedno pytanie,czy aby na pewno wszystkie ekipy s± mile widziane?? nawet my?!:D Jest u nas kilku ogrów chêtnych do bitki ale nie chcemy siê niepotrzebnie wkurwiaæ na takich wyjazdach.Uwagi typu to jest "mroczne","niehystoryczne"itp i
za to wypad z turnieju albo Czerwionka dostaje 3 zó³t± kartkê - Mati i Czesio macie bana na starcia, lub to jest dobre ,mw. tak"je¶li zobaczê jeszcze raz t± kotwicê w polu to nie wychodzê"(mo¿na podje¶æ,zobaczyæ i oceniæ sobiê, czym bije siê Czerwionka) lub gadka,¿ê specjalnie bijemy na kontuzje.No po prostu mêczy nas takie 'szczekanie',szczerze je¶li mamy jechac np do Wawy czy Sieradza...tylko po to ¿eby siê przejechaæ i wydaæ kase na brynê- bez sens.
Czego mo¿emy siê spodziewaæ? I pytam o to wprost.Dodam ,¿e spokojnie mogliby¶my pojawiæ siê ekip± na 3 takich zjazdach.
pozdro


wyja¶niam:
1. WSZYSTKIE EKIPY S¡ MILE WIDZIANE - Czerwionka te¿
2. Nad Historyczno¶ci± na sali wybudowanej w XX wieku nikt siê "spusza³" nie bêdzie choæby dlatego ¿e turniej jest sportowy i wymagamy butów sportowych, zbroja bêdzie sprawdzana pod wzglêdem bezpieczeñstwa
3. Broñ bêdzie sprawdzona pod kontem bezpieczeñstwa ( limit wagi np. dla broni drzewcowej przy d³ugo¶ci 1,4 m wynosi 3100 g max, sztych ma byæ zaoblony na 5 z³ )
4. Kartki i kary s± dla wszystkich nie dla jednej ekipy jak kto¶ ³amie regulamin to ponosi konsekwencje, tak by³o jest i bêdzie na BN i tak bêdzie na turniejach eliminacyjnych do niej


Jednym s³owem przestrzegamy regu³ i walczymy czysto a nikt kartki nie dostanie

PS> co do szczekania ? ch³opie czy ty uwa¿asz ¿e JA , P³az , Hubert lub kilkana¶cie innych osób bêdzie na was szczekaæ ? boji siê was? nie odezwie siê prosto w oczy? Regulamin BN jest dostêpny przeczytaæ dostosowaæ i walczyæ tak mo¿na co¶ udowodniæ w starciu nie na freha

Nie bêdzie taryfy ulgowej dla nikogo zbroja, broñ i regu³y walki s± dla wszystkich identyczne tak jak powietrze i murawa - jak komu¶ siê nie podoba niech wymy¶li wylansuje i zrobi zawody w/g swojej konwencji

dla jasno¶ci bêdzie waga do wa¿enia broni
a jeszcze jedno Kotwica nie wejdzie nie ze wzglêdu na jej piêkno czy historyczno¶æ tylko na t± chwilê ma ostre krawêdzie na toporzyskach na górze i na dole jak siê to zmieni i waga drzewca bêdzie siê mie¶ciæ w przewidzianym limicie nie widzê problemu ¿eby¶ ni± macha³

Hubert wrzuæ regulamin najlepiej w osobnym temacie i go przyklej blokuj±c mo¿liwo¶æ komentowania - jak mo¿esz oczywi¶cie
Robert Szatecki
A ja od siebie dodam, ¿e by³oby spor± strata dla wszystkich walcz±cych gdyby¶cie nie przyjechali. Dobrze w koñcu powalczyæ w inny gronie ni¿ zazwyczaj.
tediee
wklejcie gdzie¶ aktualny regulamin,pogadam z reszt± na treningu i na pewno co¶ uzgodnimy
ua
CYTAT(Hub @ 20:03 17.10.2011) *
Inna sprawa ¿e na Bitwê Narodów nie mog± pojechaæ ludzie którzy ³adnego historycznego sprzêtu nie maj±.



kurka to jak oni siê tam dostali ????????? na Wa³êsê przez p³ot?

niemog³em siê powstrzymaæ proszê o wybaczenie:)
Hub


Regulamin walk na BN2012 ulegnie ma³ym modyfikacjom, ale oczywi¶cie podstawa bêdzie taka sama. Na razie nie mam niestety czasu tego ogarn±æ, ale do pierwszego turnieju eliminacyjnego na pewno to zrobiê.
ua
CYTAT(Hub @ 16:03 19.10.2011) *
Regulamin walk na BN2012 ulegnie ma³ym modyfikacjom, ale oczywi¶cie podstawa bêdzie taka sama. Na razie nie mam niestety czasu tego ogarn±æ, ale do pierwszego turnieju eliminacyjnego na pewno to zrobiê.



daj wiêc stary z 2011 roku - jak zapraszamy go¶ci i jeste¶my otwarci na ekipy "nowe" niech zapoznaj± siê z nim wcze¶niej przed przyjazdem ¿eby ka¿dy wiedzia³ co mo¿na a czego nie
Wojciech W¶ciek³y
Witam!
Uda³o nam siê z Grze¶kiem z Osiêcin zmontowaæ m³od± pi±tkê , tak ,¿e na 100% dojedziemy na Sieradz po ³omot szczerba.gif . Podrzuæcie proszê nowy regulamin i info.
pozdro W¶ciek³y
Hub
zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy smile.gif
ua
Wszystko ju¿ waiadomo no prawie wszystko

1. W terminie listopadowym prof bojów nie bêdzie ( wszystkim którym zawróci³em g³owê pszepraszam , mam nadziejê ¿e trenowali¶cie na z³e to wam nie wyjdzie:) )

2. Salê do spania na terenie MOSIR Sieradz mamy za darmo , salê do walki z widowni± mamy za darmo:) przyje¿dzaæ mo¿na ju¿ w pi±tek po godzinie 18:30 tak wiêc sk³adki nie bêdzie

3. Wy¿ywienie : mo¿e bêdzie sponsor , nie wiadomo jednka ile posi³ków tak¿e proszê o potwierdzanie dru¿yn wraz z podaniem ilo¶ci walcz±cych w dru¿ynie w trybie szybkim na ua25@wp.pl

Interesueje mnie nazwa dru¿yny i ilo¶æ walcz±cych bez imon nazwisk ksywek itp.

Zapraszamy
Robert Szatecki
CYTAT(ua @ 12:18 25.10.2011) *
wiêc sk³adki nie bêdzie

Jak mi to siê podoba:)
Mateusz z Grójca
jako¶ nie mogê siê ju¿ doczekaæ!!
Hub
JESZCZE RAZ :

SIERADZ 19 LISTOPADA PIERWSZY TURNIEJ ELIMINACYJNY DO BITWY NARODÓW 2012

zg³oszenia do Adasia
Mighty Gacek
Hej, Czerwionka, nie robiæ scen jak jakie¶ durne baby, zawsze wiêcej ludzi, nowe do¶wiadczenia itd...bijecie czysto/nieczysto? Wasza sprawa i wasze ryzyko!

Otwarcie i lojalnie og³aszam ¿e jak poczuje ¿e ktos mnie z premedytacja nakur...ia w newralgiczne miejsca to siê nie bêdê czai³ i walnê go tak ¿e nie tylko poczuje, a i nikt nie zauwa¿y - proste!

inna sprawa ¿e ekipy które siê kwalifikuj± na wyjazd musz± siê zrobiæ mniej wiêcej wedle regulaminu... :D s³ynne tarcze z wyk³adzin± odpadaj± jak sadzê...

Od nas pe³na pi±tka+ 4 rezerwy plus 2 obs³ugi
Hub
Gacek, za takie rzeczy bêd± dyskwalifikacje i ban na BN. To turniej nie podwórkowa napie..alanka.

Mighty Gacek
CYTAT(Mighty Gacek @ 02:04 26.10.2011) *
¿e jak poczuje ¿e ktos mnie z premedytacja nakur...ia w newralgiczne miejsca



Chodzi mi raczej o to ¿e jak jaki¶ delikwent nie bêdzie umia³ zrozumieæ zasad i bêdzie robi³ to nagminnie to mam nadzieje ¿e zostanie to w porê wy³apane i kole¿ka zostanie w/w bana, nie chodzi mi o jakie¶ vendetty...mi nie musisz tego t³umaczyæ,nie wyjdê z nastawieniem ¿e "fauluje" chodzi³o mi o to ¿e mu oddam i pójde z tym do sêdziego

A w ogóle to liczê ¿e w tym roku przebiegnie to tak jak w zesz³ym - szybko, g³adko i bez zbêdnego SZTO SZTO :D
Robert Szatecki
CYTAT(Mighty Gacek @ 02:04 26.10.2011) *
s³ynne tarcze z wyk³adzin± odpadaj± jak sadzê...

Ch³opaki ju¿ chyba nie u¿ywaj± tych tarcz. Zreszt± tutaj by one nie wadzi³y.

CYTAT(Mighty Gacek @ 16:42 26.10.2011) *
A w ogóle to liczê ¿e w tym roku przebiegnie to tak jak w zesz³ym - szybko, g³adko i bez zbêdnego SZTO SZTO :D

Oby tak by³o. Zesz³o roczne eliminacje by³y znacznie lepsze ni¿ jakikolwiek turniej w sezonie, no mo¿e poza 5vs5 na Grunwaldzie.
Mateusz z Grójca
To prawda, wspominaj±c sobie turniej w Zduñskiej Woli, trzeba przyznaæ ¿e sz³o jak z automatu.
Bêdzina siê nie naogl±da³em...

Szkoda ¿e w zesz³ym roku by³y tylko dwa, na pewno w tym zdobêdziemy wiêcej do¶wiadczenia i w Maju uderzymy na pe³nej kurwie!
Hoorn
Adam przyda³o by sie jak ju¿ bêdziesz mia³, wypisaæ jakie grupy sie zg³osi³y i nietylko grupy smile.gif
ua
CYTAT(Hoorn @ 00:26 28.10.2011) *
Adam przyda³o by sie jak ju¿ bêdziesz mia³, wypisaæ jakie grupy sie zg³osi³y i nietylko grupy smile.gif


Zgadzam sie z tob± tylko jest jeden problem wszystkie grupy to BEJE i siê nie zg³aszaj±

chcia³bym przeprosiæ Gentelmenów z Exkalibura i panów Macja Horna i Lukasza Pilskiego ktorzy dopelnili koniecynosci
Mighty Gacek
CYTAT(ua @ 06:57 28.10.2011) *
CYTAT(Hoorn @ 00:26 28.10.2011) *
Adam przyda³o by sie jak ju¿ bêdziesz mia³, wypisaæ jakie grupy sie zg³osi³y i nietylko grupy smile.gif


Zgadzam sie z tob± tylko jest jeden problem wszystkie grupy to BEJE i siê nie zg³aszaj±

chcia³bym przeprosiæ Gentelmenów z Exkalibura i panów Macja Horna i Lukasza Pilskiego ktorzy dopelnili koniecynosci



No! Zg³oszenie wys³a³em 13 godzin po twoim po¶cie Ada¶...nam mobilizacji nie odmówisz :D
Hoorn
smile.gif Hehe pewnie wszyscy ostro trenuj± smile.gif i nie maj± czasu smile.gif
Daria Malinowska
Do tej pory zg³osili siê :

1. Excalibur

3. TiR (Wroc³aw i Leszno)
4. Fabryka ¶wiñ
5. Reihl Po³udnie
6. £.A.N
7. Cannabis Dei
8. Sierotki



Lista bêdzie zaktualizowana jak zg³osi siê kto¶ nowy ;]
Mighty Gacek
CYTAT(Daria Malinowska @ 13:59 04.11.2011) *
Do tej pory zg³osili siê :

1. Excalibur
2. Hoorn
3.£ukasz Pilski
4. TiR (Wroc³aw i Leszno)
5. Fabryka ¶wiñ
6. Gladiatorzy z miasta no¿y - 2 osoby
7. Reihl Po³udnie
8. £.A.N
9. Cannabis Dei


Lista bêdzie zaktualizowana jak zg³osi siê kto¶ nowy ;]


Coraz grubiej...Zg³aszaæ siê lesery, zg³aszaæ!!!
Robert Szatecki
Rzeczywi¶cie robi siê ciekawie. szkoda ¿e ma³o nowych grup.
~Pytel~
DRUGI ETAP ELIMINACJI W TRÓJMIE¦CIE 03.12.2011! Rezerwujecie termin. Szczegó³y pó¼niej.
ua
dru¿yny dwu osobowe zostan± na miejscu zebrane w sk³ady które umo¿liwi± im walkê

Zachêcam wszystkich którzy chc± spróbowaæ sposób nominowania do reprezentacji nie wyklucza powo³añ z dru¿yn które znajd± siê poza 3 pierwszymi sk³adami , mo¿na siê pokazaæ ! albo z³o¿yæ dru¿ynê na sta³e

a pozatym jest to ¶wietna zabawa dla ka¿dego kto lubi walkê w mi³ym i kulturalnym wydaniu smile.gif

Co do wy¿ywienia :

Jutro powiem czy bêdzie za darmo czy nie

w przypadku odpowiedzi NIE przewidujê :

- brak ka¿dy sobie rzepkê skrobie
- sk³adka i dojazd cateringu na czas okre¶lony ( sk³adka musi byæ wcze¶niej )

doktor
Hubert - wklej ju¿ ten regulamin.
Dobrze by³oby poczytaæ wcze¶niej. Na miejscu bêdzie
sporo emocji i pewnie nie wszystko siê zapamiêta...
Czy dobrze zrozumia³em, ¿e drzewce nie mog± byæ
d³u¿sze ni¿ 140cm?? Nie wiem czy ju¿ mam skracaæ ;)

Wojtek z Kielc
ua
CYTAT(doktor @ 09:21 12.11.2011) *
Hubert - wklej ju¿ ten regulamin.
Dobrze by³oby poczytaæ wcze¶niej. Na miejscu bêdzie
sporo emocji i pewnie nie wszystko siê zapamiêta...
Czy dobrze zrozumia³em, ¿e drzewce nie mog± byæ
d³u¿sze ni¿ 140cm?? Nie wiem czy ju¿ mam skracaæ ;)

Wojtek z Kielc


drzewce przy w/w wadze nie mog± byæ krótsze ni¿ 140 cm a d³ugo¶ci nikt nie reguluje
doktor
No dobra - nie nalegam ju¿ na ten regulamin, ale mo¿e chocia¿ dok³adne info
na temat godziny rozpoczêcia?? Nie damy rady przyjechaæ w pi±tek wiêc chcia³bym
wiedzieæ na któr± mamy siê stawiæ. Nie pogardzi³bym równie¿ dok³adnym adresem.

Mo¿e to obciach nie mieæ internetu w domu, ale ja akurat nie mam i je¶li do wtorku
wieczorem nie dowiem siê gdzie i na któr± mamy siê stawiæ to Gladiatorów mo¿ecie
wykre¶liæ z listy uczestników dunno.gif

Nie ¿ebym siê obra¿a³. Po prostu oczekujê informacji.
Pozdrawiam:

Wojtek z Kielc
Mateusz z Grójca
http://www.battleofthenations.com.ua/info_...MenuItemID=1364

Wojtek, je¶li ogarniasz dobrze angielski albo nawet rosyjski, to link powy¿ej skieruje ciê na oficjaln± stronê Bitwy Narodów na której s± umieszczone oficjalne zasady. Naj prawdopodobniej bêdziemy na nich bazowaæ na turniejach eliminacyjnych..

Pamiêtam jak w zesz³ym roku otrzymali¶my je przed turniejem eliminacyjnym w Zduñskiej Woli (w Lutym) w tych w³a¶nie wersjach jêzykowych i zastanawiali¶my siê nad znaczeniem poszczególnych punktów regulaminu po drodze na turniej - w samochodzie Przemka Zycha smile.gif
Zasadnicze kwestie - takie jak szczegó³y dotycz±ce zbroi, broni, czy regu³y gry s± opisane jasno.

w±tpiê ¿eby gdzie¶ by³o zamieszczone w ca³o¶ci profesjonalnie t³umaczenie na nasz jêzyk, ale zawsze mo¿esz spróbowaæ skorzystaæ z pomocy "google translator" - idealnie w prawdzie nie jest ale mo¿e co¶ pomóc.
http://translate.google.pl/#ru|pl|
Mateusz z Grójca
powtórzê jeszcze to co Ada¶ wcze¶niej napisa³ - kwestie historyczno¶ci uzbrojenia na razie mo¿na zepchn±æ na boczny tor, wiêc skupcie siê ch³opaki g³ownie na tym aby byæ bezpiecznie ubranym.

Uzbrojenie zaczepne natomiast musi spe³niaæ warunki opisane w regulaminie BN który w poprzednim po¶cie stara³em siê udostêpniæ.
Daria Malinowska
witam w sprawie wy¿ywienia:

sponsor powiedzia³ NIE za co gromkie ( nie wa¿ne zreszt± )

mogê za 8 z³ za³atwiæ dwu daniowy obiad

osoby chêtne musz± dzia³aæ jednak exspresem czyli zg³oszenie na ua25@wp.pl

zbiórka ¶rodków na turnieju, jedzenie przyjedzie na wyznaczon± godzinê

proszê o szybki kontakt bez mejla nie zamawiam porcji
Emil z Gi¿ycka
Co to bêdzie? I dobrze jakby by³o po a nie w przerwie walk.
ua
CYTAT(Emil z Gi¿ycka @ 16:24 14.11.2011) *
Co to bêdzie? I dobrze jakby by³o po a nie w przerwie walk.



zupa ryz i keratyna plus kuczak ! o to biega aby kazdy dostal po walkach posilek nie czekajac
kara¶ - zly harcownik nr1
wojtku, z tego co mi wiadomo to walki zaczynaja sie o 14. Ada¶ zweryfikuj jak mozesz
ua
SOBOTA 19.11.2011 start godzina 14 ( czyli trzeba byæ wcze¶niej ¿eby siê przebraæ mapka dojazdowa dzi¶ )
doktor
Bomba!
Spokojnie zd±¿ymy dotrzeæ smile.gif Mateusz - dziêki za regulamin (zrozumia³y smile.gif
Mam pomys³ na salê na walki eliminacyjne w lutym lub marcu. Co powiecie
na Kielce ??
Muszê jeszcze dograæ szczegó³y z w³a¶cicielem, ale powinno siê udaæ.
Ju¿ mi w stawach trzeszczy w nadziei na zajebiste walki w Sieradzu smile.gif)
Ech - nie mogê siê doczekaæ!!
Do zobaczenia na miejscu:

Wojtek z Kielc
Hub
Doktor, dogadamy siê w Sieradzu, bo mam ju¿ propozycje z kilku miast i wspólnie wymy¶limy na co siê zdecydujemy. doje¿dzajcie od 12ej, bo o 14ej to mamy siê ju¿ t³uc
Hub
aha, sk³adamy siê po 8 zeta na posi³ek + 5 zeta na Nivelisa, który bêdzie nam robi³ foty + krêci³ filmiki, by na koniec zrobiæ fajn± zajawkê z tego turnieju i mieæ materia³y do dalszej promocji naszych zabaw
doktor
Do kogo kasa??
Je¶li przelew to podajcie konto.
Chyba, ¿e na miejscu...

Wojtek z Kielc
Mateusz z Grójca
tak kasa na miejscu, Daria pisa³a..
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.