Czo³em
Powiem szczerze i¿ pomys³ prowadzenia bojówki po dwie walki równocze¶nie to dobry pomys³ , który w tym roku bardzo by nam pomóg³ ( w tym roku by³o 63 walcz±cych i ca³a bojówka trwa³a blisko piêæ godzin), minus to dwa razy wiêksza ilo¶æ sêdziów, w tym momencie nie daliby¶my sami rady ale wcze¶niej mo¿na by by³o pogadaæ z odpowiednimi lud¼mi z innych bractw, którzy podjeli by siê sêdziowania. Pomys³ wart przemy¶lenia .
Co do bitwy i eksplozji, jak to powiedzia³e¶ wybuchy ¶miesznie blisko dzia³, to niestety na to maj± wp³yw wzglêdy bezpieczeñstwa w tym wypadku g³ównie chodzi o publiczno¶æ. Co do chat i dziewek taki by³ scenariusz, wszystkie dziewki zosta³y porwane rok temu , a chaty no có¿ leniwe ch³opy nie wybudowa³y ich, wol± spaæ pod go³ym niebem
Natomiast co do bohurtu to przy³±czê siê do s³ów Trola, ¿e tak± formê obrali¶my i przy takiej raczej pozostaniemy. Od kilku lat wprowadzili¶my takie zasady bohurtu ( w tym roku zosta³y z niej wyeliminowane techniki zapa¶nicze, co wp³ynê³o na plus ) i uczestnicy ceni± sobie mo¿liwo¶æ walki w tej formie. Bohurt sta³ siê flagow± konkurencj± naszego turnieju i niech tak pozostanie. Je¿eli chodzi o konkurencje dru¿ynowe o, których wspominasz typu mosty, klejnoty itp. to pomys³y na nastêpne dodatkowe konkurencje, warte zastanowienia, gdy¿ wp³ynê³yby na urozmaicenie turnieju, kurcze tylko gdzie je wkleiæ bo czasu ma³o .
Pozdrawiam