Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: [Maj] O Pier¶cieñ Ksiê¿niczki Damroki - Zawory ->28-29.05
> Inne > Kalendaria 2003-2009 > Kalendarium 2005
Stron: 1, 2, 3, 4
Kazimierz
W tej dyskusji 3 osoby postuluj± za wprowadzeniem zmian (oczywi¶cie s± to tylko propozycje, decyzja zawsze nale¿y od organizatorów - ¶wiête prawo którego nie zamierzam naruszaæ) - Ja¶min, Manson i ja (z czego wystêpujê w imieniu grupki 2-3 osób zainteresowanych), co daje nam skromn± grupe 4-5 osób potencjalnie zainteresowanych. Faktycznie nie jest to du¿o, bior±c pod uwagê, ¿e na wielu imprezach liczba walcz±cych wynosi kilkadziesi±t osób.
Moich sugestii proszê nie odbieraæ jako szanta¿. Po prostu, widz±c teraz, ¿e Przemek jest gotów na jakie¶ ustêpstwa, chcia³bym wiedzieæ, jaki ostatecznie przybierze kszta³t regulamin. Wszak je¶li chcia³bym siê wybieraæ na Wasz± "tradycyjn±" imprezê, wola³bym wiedzieæ czy zastanê tam co¶, co mnie interesuje. Przy czym zaznaczam, ¿e dotychczasowe moje wypowiedzi, nie zawar³y obietnicy przyjazdu, jak tylko regulamin siê zmieni. Nie lubiê dawaæ obietnic, z których nie mogê siê wywi±zaæ, a na dzieñ dzisiejszy nie mam pewno¶ci, czy termin mamy wolny.
Fanfir ma racjê - to jest moje osobiste widzimisiê, a czyje ma byæ? W koñcu reprezentujê pogl±d w³asny, a nie ludu.
Fanfir
No i tu jest pies pogrzebany. 4-5 osob postuluje za wprowdzeniem zmian, przy czym ty i np. Manson nie jestescie pewni, czy przyjechac. Dopiero po wprowadzeniu zmian sie zastanowicie.
Powiedz mi gdzie indziej zmienia sie regulamin turnieju zeby uczestnik mogl sie zastanowic, czy ma ochote jechac, czy nie???? No bez przesady... Przyjezdzajac do nas zastaniesz ludzi, ktorzy reprezentuja pewien poziom. Poza tym pomysl troche... Zalozmy, ze regulamin sie zmieni a ty uznasz, ze jednak nie przyjezdzasz, bo Ci nie pasuje... I co z takim fantem zrobic? Dlatego domagam sie konkretow. Jesli postulujesz za wprowadzeniem zmian, to trzeba jednak dac cos w zamian, czy nie?
Panowie! Kompletnie nie rozumiem takiego podejscia do sprawy kiedy mowicie
CYTAT
ma³o kto z potencjalnych zainteresowanych zdecyduje siê przyjechaæ w ciemno, nie znaj±c warunków i zasad, lub znaj±c przedstawione wcze¶niej (o których ju¿ pad³o stwierdzenie, ¿e nie odpowiadaj± one preferencjom zainteresowanych).
Przed chwila ustalilismy, ze 4-5 osob sie zastanawia, czy przyjechac. Regulamin jest, zasady sa. W ciemno nie przyjezdzacie.

CYTAT
bez ustalenia i zapewnien organizatorow o wygladzie bojowek malo komu chce sie "ryzykowac" przyjazd


Manson, jakie ryzyko? Przeciez Cie nie zjemy... szczerba.gif Przyjezdzajac ryzykujesz co najwyzej spotkanie przyjaznych i zyczliwych ludzi, ktorzy chetnie wychyla z Toba kufel piwa. A chyba o to chodzi. Mila atmosfera, otwarci ludzie i dobre trunki yes.gif

Pozdrawiam.
Kazimierz
Fanfir, bad¼cie konsekwentni. Wys³ali¶cie (ZD£) naszemu Bractwu zaproszenie wraz z linkiem do tej dyskusji, gdzie mia³em znale¼æ informacje nt. imprezy. Znalaz³em tu dyskusjê nad zmian± regulaminu, wiêc przedstawi³em swoje propozycje i poprosi³em o ustosunkowanie siê, ¿eby wiedzieæ na co ewentualnie mam przyjechaæ - turniej markowanych ciosów, czy faktyczny turniej walk. Tymczasem widzê, ¿e nawet organizatorzy sami nie s± pewni czego chc±, gdy¿ najpierw Przemek jest gotowy zrewidowaæ regulamin ( w ogóle pozdorwienia Przesuñ, bo dawno¶my siê nie widzieli szczerba.gif ), pó¼niej Ty Fanfirze od¿egnujesz siê od tego rêkoma i nogami (a obaj jeste¶cie z ZD£).

Poprzestañmy na tym: czê¶æ z Was nie chce zmian, wiêc ju¿ dalej o nic w tym miejscu nie zabiegam. Pozostañcie przy Waszym regulaminie, ¿eby wa¶ni nie by³o.

Pozdrawiam i przepraszam za niepotrzebne zamieszanie
jasmin
Tak sie sklada, ze co do walk i regulaminow musicie sie dposaowac do wiekszosci turniejow w Polsce, chyba, ze chcecie byc zasciankowym pomorzem. Regulamin i styl walki ktory on prezentuje jest on zaiste godny okresleniem miana technicznego, ale dla publiki tylko i wylacznie. W Polsce, praktycznie na wszystkich turniejach bojowych obowiazuja absolutnie inne zasady. Jezeli chcecie miec naturnieju memorialowym walki, to zrobcie je albo normalne albo scenki pokazowe, nie zas trening walk ... No chyba ze robicie impreze dla wlasnego ogrodka i nie oczekujecie przyjazdu kogokolwiek:) Wowczas se zrobicie jak chcecie. Glosy tutaj zawarte sa glosami osob, ktore troche byly na turniach w Polsce (troche dalej, niz 30 km od miasta zamieszkania), troche dyskutowaly z ludzmi i sluza ku temu by Wam pomoc a nie napietnowac.

Wybor nalezy oczywiscie do Was. Zrobicie tak, jak uwazacie.
Kazimierz
I jeszcze jedno:
CYTAT
Bractwo Rycerzy Wendyjskich

Zas³yszawszy o waleczno¶ci i odwadze mê¿ów waszych, tudzie¿ urodzie i cnocie niewiast, pragniemy braæ wasz± na biwak rycerski zaprosiæ.
W piêknych okoliczno¶ciach przyrody najprzedniejsi ³ucznicy zmagaæ siê bêd± w VIII turnieju "O Pier¶cieñ Damroki". Komu zas miecz sercu bli¿szy umiejêtno¶ci swych niech da pokaz podczas IV Memoria³u Franciszka Zulewskiego w turnieju "O Miecz Zula". Taniec i ¶piew niech zago¶ci na Kaszubskiej Ziemii a braæ rycerska ramiê w ramiê niesie chwa³ê naszemu ludowi.
W dniach 27-29 miesi±ca maja w Zaworach (ko³o Kartuz) oczekiwaæ was bêdziem.

Zaworska Dru¿yna £ucznicza



Ps. Szczegó³y dotycz±ce biwaku dostêpne na FREHA
http://www.freha.pl/index.php?showtopic=64...der=asc&start=0

Takiej tre¶ci zaproszenie sugeruje, ¿e znacie nasze mo¿liwo¶ci, umiejêtno¶ci i preferencje walki (co by³oby dla mnie zrouzmia³e, bo Wasi zwierzchnicy byli na niejednym turnieju, na którym walczyli¶my), wiêc zapraszacie nas na co¶, gdzie mo¿emy siê wykazaæ w naszej dziedzinie. Ciwun i Rysiek doskonale wiedz±, ¿e walczymy tylko powa¿nie, a ³ucznictwem zajmujemy siê tylko w celach my¶liwskich smile.gif
Je¶li wiêc najpierw Revelien wysy³a zaproszenie, potem Przesuñ mówi, ¿e byæ mo¿e co¶ zmieni±, a pó¼niej Wiewiór i Fanfir mówi±, ¿ebym siê nie wym±drza³ i jak mnie siê nie podoba to fora ze dwora, to ja w tym momencie bed±c cz³owiekiem cywilizowanym proszê jedynie o wewnêtrzn± dyskusjê w gronie organizatorów, czego tak na prawdê oczekujecie od siebie samych i innych.

Ja¶min - jak chc± trzeci raz robiæ wewnêtrzny turniej (trening) to tylko i wy³±cznie ich sprawa. Bo chyba stawiaj±c warunki takie, na które godz± siê wy³±cznie oni sami nie oczekuj±, ¿e t³umnie go¶cie przybêd± smile.gif
Wiewiór
CYTAT
Wiewiór i Fanfir mówi±, ¿ebym siê nie wym±drza³ i jak mnie siê nie podoba to fora ze dwora,

Kazimierzu, ja i Fanfir mamy poprostu podobn± opiniê co do turnieju. Nikt nie twierdzi, i¿ siê wym±drzasz tongue.gif
Je¶li Przemek i Adam chc± nanie¶æ (wasze) poprawki do regulaminu, to spoczko, nie moge i nie mam ¿adnych zastrze¿eñ smile.gif Do us³yszenia a przedewszystkim do zobaczenia, oczywi¶cie na Zulu bigsmile2.gif
Manson
Wiewior ja nie wiem jak dla ciebie wyglada pojedynek wojow ale glaskanie do dwoch trafien naprawde nie jest w zadnym stopniu zadawalajace. Nie po to trenujemy caly rok zeby potem nawet sie nie zmeczyc, walka do 5 trafien lub powalenia jest o wiele bardziej widowiskowa dla publiki i pozwala nam sie wykazac...nam ktorzy specjalnie po to budowali swoja forme. Pierwszy raz spotkalem sie z tak delikatnymi zasadami bojowymi i szkoda wielka ze niektorzy nie chca zrobic kroku na przod tak jak to wczesniej powiedziano i wola zostac w zascianku. Nie wiem ilu nas jest tych ktorzy chca jak to napisaliscie "full contact" (moze i tak ale z glowa i nie chcemy sie przeciez pozabijac). Wyzsze wymogi w bojowkach sprowadza mocniejszych wojakow a turniej moze zyskac renome. Nie uzalezniam swojego przyjazdu tylko od tego czy regulamin bedzie taki jak ja che bo to byla by glupota, jednak taki stan rzeczy nie bardzo mnie interesuje.

Tak na marginesie miecze Zula zawsze cieszyly sie duzym uznaniem dleczego nie zrobic turnieju w ktorym trzeba sie o nagrode troche pomeczyc? bum.gif
jasmin
Na miejscu nie ma publiki. Chyba, ze przyjezdni rycerze, damy woje. Ale nie ma przeciez problemu. Nic sie nie robi na sile. W tym terminie jest pare fajnych imprez i jak juz Manson widzialem, chcesz jechac na Bedzin, co Ci szczerze polecam, gdyz warto, pomimo odleglosci z Olsztyna.
Pozdrawiam
Revelien
Jasminie a czemu nie zaprosisz Mansona do Slupska, gdzie przybywaja co znaczniejsi??
W Twoich wypowiedziach widze tylko oczywista niechec, nie zas konstruktywna krytyke. Zamiast prob zniechecenia do przyjazdu do Zawor moglbys sie zajac wlasnym turniejem ktory tak szumnie rozglaszasz. Poza tym nie wiesz tak naprawde kto w tym roku przyjedzie do Zawor. A jesli chcecie z Kazimierzem o tym miedzy soba dyskutowac to prosze bardzo na priva. Poniewaz osoby, ktore nigdy na rzeczonym turnieju nie byly nie powinny sie wypowiadac o jego zasciankowosci.
Manson
Masz racje Jasmin rozwazamy Bedzin mimo jego odleglosci (koszta sa okrutne ale chyba nie ma co sie zastanawiac) a tak w ogole to jest nas 5 walczacych (armia to nie jest ale zawsze cos) wiec poprzednia czyjas wypowiedz ze 4-5 osob chce regulowac turniejowe zasadya nie jest dosc sluszna te 4-5 osob to przedstawiciele grupek wiec moze tych osob byc w rzeczywistosci wiecej (ale mniejsza juz z tym). Szczerze wolalbym zaoszczedzic spore koszty jazdy do Bedzina i wpasc do was na fajna bojowke jednak poki co brak funduszy na daleka podroz jst powodem dla ktoreg mozemy sie pojawic u Was. Nie chce zeby ktos mnie zle zrozumial ze mam zle zdanie i tylko od biedy przyjedziemy. Tylko poprostu chcialbym wpasc na bojowke na poziomie i wywalczyc sie na calego

pozdrawiam
Revelien
Manson bedzie nam milo jesli wpadniecie, byc moze zobaczenie wszystkiego na zywo daloby wam lepszy obraz. Jednak, jesli wybierzecie inna droge trudno, nikt sie obrazac nie bedzie. Mam jednak nadzieje, ze sie spotkamy przy najblizszej okazji.
Fanfir
Chcialbym oznajmic, ze posty, ktore sa zamieszczone tutaj przeze mnie, Revelien i Wiewiora sa naszymi wlasnymi opiniami i w zaden sposob nie wplyna na ostateczna forme regulaminu turnieju bojowego.
O regulaminie nie bede sie dalej wypowiadac. Byc moze argumenty postulujacych sa sluszne, byc moze nie. To niech rozstrzygnie Adam i Przemek. Bedzie co ma byc.
Nie bede wypowiadac sie na temat regulaminu, ale nie mam zamiaru milczec, gdy widze, ze turniej jest wysmiewany przez takie wspaniale indywidua jak Jasmin, ktory od samego poczatku stara sie Damroke zdyskredytowac. Poza tym nazywanie jakiegos turnieju "zasciankowym" bez wczesniejszego udzialu w nim jest niepowazne. Nazywanie Damroki "treningiem walk" tez jest mocno na wyrost.

CYTAT
a tak w ogole to jest nas 5 walczacych (armia to nie jest ale zawsze cos) wiec poprzednia czyjas wypowiedz ze 4-5 osob chce regulowac turniejowe zasadya nie jest dosc sluszna te 4-5 osob to przedstawiciele grupek wiec moze tych osob byc w rzeczywistosci wiecej (ale mniejsza juz z tym).


No i ja sie pytam, dopytuje, probuje wyciagnac jakies konkrety. Jesli jest to wieksza ilosc osob, ktora domaga sie zmian, to czemu nie?
jasmin
CYTAT(Fanfir)
Nie bede wypowiadac sie na temat regulaminu, ale nie mam zamiaru milczec, gdy widze, ze turniej jest wysmiewany przez takie wspaniale indywidua jak Jasmin, ktory od samego poczatku stara sie Damroke zdyskredytowac. Poza tym nazywanie jakiegos turnieju "zasciankowym" bez wczesniejszego udzialu w nim jest niepowazne. Nazywanie Damroki "treningiem walk" tez jest mocno na wyrost.

Czy mozeszmi napisac, kto byl wiecej niz 1 raz u Was na imprezie? Pragnalbym zasiegnac rady u uczestnika, ktory widzial troche wiecej turnieji Waszych niz ja. Podaj tylko imie/ksywe/ekipe ...
Ciwun
[b]
Zwyciêzcy turniejów ³ucznictwa tradycyjnego
organizowanych przez Kr±g Oliwski i Chor±giew Kasztelani Chmielenskiej


I Turniej O Pier¶cien Ksiê¿niczki Damroki 22.05.2000 r. w Zaworach
1. Erik M. Hawarra, Snekkar
2. Micha³ Romski, Zaworska Dru¿yna £ucznicza
3. Paulina Biernat, Snekkar


II Turniej O Pier¶cieñ Ksiê¿niczki Damroki Zawory 26.05.2001 r.
1. Bartlomiej Borzych, sopoccy grodzianie
2. Marcin Rogowski, Kompania Czarnego Gryfa
3. Adam Maslaczyk, Inogici


III Turniej O Pier¶cieñ Ksiê¿niczki Damroki Zawory 07.2001 r.
1. Adam Maslaczyk , Inogici


Turniej ³ucznictwa tradycyjnego „Festiwalu Rycerskiego Sopot 2001” 25.08.2001 r.
1.Krzysztof Mieloszyk, Milites Dei
2. ex aequo:
Katarzyna Czerniak, Milites Dei
Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz, KSA


IV Turniej O Pier¶cieñ Ksiê¿niczki Damroki Zawory 25.05.2002
1.Szymon Solarczyk z Bytowa, Druzyna Wojow Pomorskich JASTRZAB
2.Jaroslaw Muszarski z Sopotu, Konfraternia Smorgoñskiej Akademii


V Turniej O Pier¶cieñ Ksiê¿niczki Damroki Zawory 25.05.2003 r.
1. Lukasz Baran, Inogici
2. Eryk Gajdiss, Inogici
3. Katarzyna Czerniak, Milites Dei


Wiosenny ¯abi Strza³ 7.06.2003 r. na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce £ukasz Baran z Gdañska - "Inogici"
2 miejsce Eryk Gajdiss z Gdañska - "Inogici"
3 miejsce Sebastian Domañski z Gdañska - Fenrir


Jesienny ¯abi Strza³ 11.10.2003 r. na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce Adam Swoboda z Gdyni - Swobodna Kompanija
2 miejsce Krzysztof Mieloszyk z Gdyni - Milites Dei
3 miejsce Adam Duchnowski z Gdyni - Swobodna Kompanija


Parada £ucznicza Dnia Niepodleg³o¶ci 11.11.2003 r.
na grodzisku w Gdañsku (forty napoleoñskie)
1 miejsce Jerzy Jackowski z Warszawy, Alatus Mortis
2 miejsce Krzysztof Mieloszyk z Gdyni, Milites Dei
3 miejsce Adam Swoboda z Gdyni, Swobodna Kompanija


Miko³ajkowy Zabi Strza³ 6.12.2003 r. na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce Adam Swoboda z Gdyni - Swobodna Kompanija
2 miejsce £ukasz Baran z Gdañska - "Inogici"
3 miejsce Andrzej Duchnowski z Gdyni - Swobodna Kompanija


Noworoczny ¯abi Strza³ 3.01.2004 na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce Adam Swoboda z Gdyni, Swobodna Kompanija
2 miejsce Andrzej Duchnowski z Gdyni, Swobodna Kompanija
3 miejsce Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz z Gdañska
- Konfraternia Smorgoñskiej Akademii


Turniej £ucznictwa Tradycyjnego "O Strza³ê Prezydenta Miasta Gdañska" przy Zielonej Bramie w Gdañsku 21.02.2004 r.
Kategoria do 19 kg
1 miejsce Krzysztof Mieloszyk z Gdyni - Milites Dei
2 miejsce Katarzyna Chojnicka z Warszawy - "Gryf"
3 miejsce Tadeusz Ksi±¿k z Bytowa - Bracia herbu Gryf
4 miejsce Miko³aj Ha³uszczuk z Gdañska - Swobodna Kompanija
5 miejsce Maciej Morawiec z Sopotu
- Konfraternia Smorgoñskiej Akademii

Kategoria powyzej 19 kg
1 miejsce Jerzy Jackowski z Warszawy - Alatus Mortis
2 miejsce Krzysztof Mieloszyk z Gdyni - Milites Dei
3 miejsce Eryk Gajdiss z Gdañska - „Inogici”
4 miejsce Miko³aj Ha³uszczuk z Gdañska - Swobodna Kompanija
5 miejsce Adam Ma¶laczyk z Gdañska - „Inogici”


Wiosenny ¯abi Strza³ 27.03.2004 r. na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce Eryk Gajdiss z Gdañska - „Inogici”
2 miejsce Adam Ma¶laczyk z Gdañska - „Inogici”
3 miejsce Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz z Gdañska
- Konfraternia Smorgoñskiej Akademii


Wielkanocny ¯abi Strza³ 10.04.2004 r. na ¯abiance w Gdañsku
1 miejsce Maciej Morawiec z Sopotu - Konfraternia Smorgonskiej Akademii
2 miejsce Krzysztof Kêpka z Gdañska - Dru¿yna Rodowa „Druh Lwa”
3 miejsce Miko³aj Ha³uszczuk z Gdañska -Swobodna Kompanija


¦mingusowy ¯abi Strza³ 12.04.2004 r. na grodzisku Damroki w Chmielnie
1 miejsce £ukasz Baran z Gdañska - „Inogici”
2 miejsce Maciej Morawiec z Sopotu - Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
3 miejsce Miko³aj Ha³uszczuk z Gdañska - Swobodna Kompanija


Smolny ¯abi Strza³ 24.04.2004 r. na grodzisku w Bytowie
1 miejsce Tadeusz Ksi±¿k z Bytowa - bracia herbu Gryf
2 miejsce Krzysztof Kêpka z Gdañska - Dru¿yna Rodowa „Druh Lwa”
3 miejsce Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz z Gdañska
- Konfraternia Smorgoñskiej Akademii


VI turniej O Pierscien Damroki Zawory 29.05.2004 r.
1. Krzysztof Mieloszyk, Milites Dei
2. Lukasz Baran, Inogici
2. Przemyslaw Ulatowski, Inogici


Turniej ³ucznictwa tradycyjnego „O £uk Króla Eryka I Pomorskiego” Dar³owo 21.07.2004 r.
1.Miko³aj Ha³uszczuk, Swobodna Kompanija
2.Micha³ Michlewicz, Chor±giew Rycerstwa ¦l±skiego „Vratislavia”
3.Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz, KSA


I Wielobój My¶liwski Zawory 11.09.2004 r.
1. £ukasz Baran, Inogici
2. Maciej Morawiec, KSA
3. Donat Grotha, HPWL


VII turniej O Pierscien Damroki Zawory 11-12.09.2004 r.
1. Przemyslaw Ulatowski, Inogici
2. Eryk Gajdiss, Inogici
3. Maciej Morawiec, KSA


Jesienny ¯abi Strza³ Gdañsk 2.10.2004 r.
1.£ukasz Baran, Inogici
2.Maciej Morawiec, KSA
3.Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz


Kapitañski ¯abi Strza³ Gdañsk 23.10.2004 r.
1.Adam Swoboda, SK
2.£ukasz Baran, Inogici
3.Krzysztof Mieloszyk, Miles Dei


Turniej ³uczników Dnia Niepodleg³o¶ci „O Strza³ê Prezydenta Sopotu” 11.11.2004
1.Jerzy Jackowski z Warszawy
2.Krzysztof Mieloszyk z Gdyni
3.Adam Swoboda z Gdyni


Miko³ajkowy ¯abi Strza³ Gdañsk 5.12.2004 r.
1. Miko³aj Ha³uszczuk, SK
2. Adam Swoboda, SK
3. £ukasz Baran, Inogici


Noworoczny ¯abi Strza³ Gdañsk-Sopot 2.01.2005 r.
1.Miko³aj Ha³uszczuk, SK
2. ex aequo:
Donat Grotha, HPWL
Adam Swoboda, SK
3.Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz,
Konfraternia Smorgoñskiej Akademii


Zimowy Swobodny Strza³ Gdañsk-Sopot 8.01.2005 r.
1.Adam Swoboda, SK
2.£ukasz Baran, Inogici
3.Krzysztof Mieloszyk, MD


Balonowy Swobodny Strza³ Gdañsk-Sopot 16.01.2005 r.
1.Adam Swoboda, SK
2.Maciej Morawiec, KSA
3.Miko³aj Ha³uszczuk, SK


Turniej £ucznictwa Tradycyjnego Odlotowy Swobodny Strza³ Gdañsk-Sopot 5.02.2005 r.
1. Adam Swoboda, Swobodna Kompanija
2.Miko³aj Ha³uszczuk, Swobodna Kompanija
3. ex aequo:
£ukasz Baran, Swobodna Kompanija
Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz, KSA


Turniej £ucznictwa tradycyjnego "Zimowy ¯abi Strza³" Gdañsk - Sopot 19.02.2005 r.
1. Maciej Morawiec, Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
2. Miko³aj Ha³uszczuk, Swobodna Kompanija
3. Krzysztof Mieloszyk, Milites Dei


Turniej ³ucznictwa tradycyjnego "Mirkowy ¯abi Strza³" Gdañsk-Sopot 26.02.2005 r.
1. Miko³aj Ha³uszczuk, Swobodna Kompanija
2. ex aequo
Maciej Morawiec, Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
Adam Swoboda, Swobodna Kompanija
3. £ukasz Baran, Swobodna Kompanija


Turniej ³ucznictwa tradycyjnego "D³ugodystansowy Swobodny Strza³" Gdañsk-Sopot 5.03.2005 r.:
1. Adam Swoboda, Swobodna Kompanija,
2. Maciej Morawiec, Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
3. Krzysztof Mieloszyk, Milites Dei


Oliwski Turniej £uczniczy 9.04.2005 r. Gdañsk
1. Maciej Morawiec, Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
2. £ukasz Baran, Swobodna Kompanija
3. Przemys³aw Ulatowski, Inogici


Turniej ³ucznictwa tradycyjnego "Kasi ¯abi Strza³" 17.04.2005 Gdañsk/Sopot
1. £ukasz Baran, Swobodna Kompanija
2. Maciej Morawiec Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
3. Miros³aw Konarski-Miko³ajewicz, KSA


Parada £uczników Dnia Konstytucji O Strza³ê Prezydenta Sopotu 3.05.2005 Sopot
1. £ukasz Baran, Swobodna Kompanija
2. Maciej Morawiec Konfraternia Smorgoñskiej Akademii
3. Donat Grotha, Hufiec Przedni Wójtostwa Lêbork
Ruda
Nie chcê byæ niegrzeczna, Ciwunie, ale kolejna lista zwyciêzców turniejów ³uczniczych wydaje mi siê zbêdna...

Ja sama, niewiadomo czemu, na mojego prywatnego maila kiedy¶ dosta³am. My¶lê tak¿e, ¿e niejedna osoba takow± ju¿ odczytywa³a (albo i nie) ze swojej skrzynki.

Mamy siê na pamiêæ uczyæ, czy jak? face4.gif
Wiewiór
Witam!
Rozumiem Ruda, ¿e wyrêczasz swym postem Jasmina bigsmile2.gif Który nie kwapi siê na odpowiedziec ani na podziêkowanie dla Ciwuna, który wedle ¿yczenia napisa³(wypisa³) to o co proszono smile.gif
Dru¿yno ksiêcia Bogus³awa V - Mam nadzieje, ¿e wasze czêste i przewa¿nie bardzo ostre posty skierowane w nasz± strone s± spowodowane wielkim zainteresowaniem naszymi turniejami, zapraszamy do ³uku i do miecza, no i oczywi¶cie do wspania³ej biesiady - wspólnej zabawy icon_wink.gif
Wicked Preacher
z tego co tu widze to Ja¶min i Kazimierz nie maja co robic i smuca sie ze na ich turnieje nie przyjezdza tyle osub..
jak chcecie zeby ktos do was przyjezdzal nie mowcie zle o innych turniejach tylko powiedzcie co u was jest dobre i dlaczego by warto przyjechac do Was..
Milu¶
Witam :-)
Drogi jasminie móg³by¶ zdefiniowaæ s³owa "zasciankowym pomorzem" ??
Nie do koñca zrozumia³em czy zniewa¿enie te by³o celowe czy te¿ wynika³o z niewiedzy.
Turniej bojowy odbywa³ siê przez bodaj¿e 8 lat (je¶li siê mylê poprawcie mnie), w ci±gu tego czasu nie s³ysza³em o powa¿nych obra¿eniach, czy te¿ jakiegokolwiek cwaniactwa. Jak ju¿ wspominianie by³o impreza ta go¶ci ludzi mi³ych towarzystkich, przy których piwa mo¿esz siê napiæ. Nie rozumiem te¿ sk±d ta niechêæ do naszego turnieju ?? Pytanie mam by³e¶ kiedy¶ w Zaworach?? Turniej o miecz "Zula" na celu ma ukazanie naszych umiêjêtno¶ci ni¿ zabawy typu "sklepiê mu rêkê to ruszaæ j± nie bêdzie móg³"

Nie rozumiem równie¿ sk±d wziê³y siê rozmowy dotycz±ce polecania innych turniejów wobec jasmina oraz Mansona. Proszê te¿ o moderatora o zrobienie porz±dku w tym temacie

Tak na zakoñczenie. Nigdy na turnieju w S³upsku nie by³em, wiêc zdania o nim prawa wypowiadaæ nie mam, lecz zastanawia mnie czemu¶ to zamiast organizowaniem tej imprezy, przyczepiasz siê do naszej
Jaskó³ka
W Zaworach by³am kilkakrotnie. By³o cudownie. Wspania³a kompania. Wspania³a atmosfera. Szczególnie ciekawe rozmowy przy okr±g³ym stole. Zachêcam innych do przyjazdu.
Pozdrawiam smile.gif
Ruda
Na nikogo nie napadam i nikogo nie wyrêczam. sama by³am kiedy¶ na turnieju o strza³ê prezydenta Sopotu, gdzie odbywa³y siê równie¿ manewry. I oprócz zastrze¿eñ do pana, który wyskoczy³ na nich w samej przeszywce, wojskowym he³mie z nosalem i okularach, do nikogo nic nie mam..
Chodzi³o mi jedynie o to, ¿e ci±gle widze listy zwyciêzców z poszczególnych turniejów, to wszystko.
Revelien
[size=18]Oto rozszerzona i urozmaicona wersja planu biwaku smile.gif

27.05.2005 r. pi±tek
16.00 przyjmowanie przyje¿d¿aj±cych uczestników
17.00 rozbijanie namiotów (wy³±cznie w starym lesie)
ponadto walki grupowe 3x3 oraz "kr±g honoru"
18.00 treningi na dolnym i górnym torze ³uczniczym (30 i 50 m)
19.00 przygotowywanie opa³u na ogniska
20.00 otwarcie biwaku ³uczniczego w Zaworach
20.30 licytacja 'chleba ze smalcem" (prowadzona przez Andrzeja Szarszewskiego i Przemys³awa Perycza)
21.00 ognisko na górze
23.00 marsz z pochodniami z Zawor do grodziska Damroki

28.05.2005 r. sobota
9.00 strzelanie treningowe (strzelnica dolna)
9.30 zapisy i eliminacje do VIII Turnieju £ucznictwa Tradycyjnego "O Pier¶cieñ Damroki"
10.30 pó³fina³ i walki fina³owe turnieju ³uczniczego
15.00 zapisy i eliminacje do IV Memoria³u im. Franciszka Zulewskiego "O Miecz Zula" (sêdziami g³ównymi bêd± Andrzej Szarszewki oraz Micha³ Sadowski)
16.00 pó³fina³ i fina³ turnieju mieczowego
19.00 rozmowy „Okr±g³ego Sto³u”
20.00 grillowanie
22.00 ognisko

12.09.2004 r. niedziela
11.00 turniej pocieszenia
13.00 uroczyste rozdanie nagród dla zwyciezców turniejów "O Pier¶cieñ Damroki" oraz "O Miecz Zula"
14.00 walki grupowe 2x2 oraz bohurt
16300 zakoñczenie biwaku ³uczniczego w Zaworach

Planowane s± równie¿ warsztaty taneczne pod czujnym okiem Katarzyny Czerniak oraz Liliany Maciaszek a tak¿e bohurt i walki zbiorowe.
Regulamin walk opracowany zosta³ przez Przemys³awa Perycza oraz Adama Ma¶laczyka.

Komiet Organizacyjny:
Anna Wotzka
Dawid Kaczor
Tomasz Tryzna
Adsumus
Witam!!!

No bo trzeba przecie¿ podkre¶liæ wysoki poziom zabaw ³uczniczych z ³uczkami KSA.

POzdrawiam
Manson
Revelien brawo w koncu konkretny plan, o to chodzilo, jest nad czym myslec bum.gif i zaczynam sie pomalutku nakrecac respekt.gif

teraz to juz zasady mozna omowic i na miejscu jesli chodzi o ilosc trafien czy inne rzeczy

CYTAT
Nie rozumiem równie¿ sk±d wziê³y siê rozmowy dotycz±ce polecania innych turniejów wobec jasmina oraz Mansona

ZE CO?! nie rozumiem twojego problemu i pretensji dunno.gif

CYTAT
Proszê te¿ o moderatora o zrobienie porz±dku w tym temacie


uuuu szczerba.gif
Milu¶
CYTAT(jasmin)
Na miejscu nie ma publiki. Chyba, ze przyjezdni rycerze, damy woje. Ale nie ma przeciez problemu. Nic sie nie robi na sile. W tym terminie jest pare fajnych imprez i jak juz Manson widzialem, chcesz jechac na Bedzin, co Ci szczerze polecam, gdyz warto, pomimo odleglosci z Olsztyna.
Pozdrawiam


CYTAT(Manson)
Masz racje Jasmin rozwazamy Bedzin mimo jego odleglosci (koszta sa okrutne ale chyba nie ma co sie zastanawiac) a tak w ogole to jest nas 5 walczacych (armia to nie jest ale zawsze cos) wiec poprzednia czyjas wypowiedz ze 4-5 osob chce regulowac turniejowe zasadya nie jest dosc sluszna te 4-5 osob to przedstawiciele grupek wiec moze tych osob byc w rzeczywistosci wiecej (ale mniejsza juz z tym). Szczerze wolalbym zaoszczedzic spore koszty jazdy do Bedzina i wpasc do was na fajna bojowke jednak poki co brak funduszy na daleka podroz jst powodem dla ktoreg mozemy sie pojawic u Was. Nie chce zeby ktos mnie zle zrozumial ze mam zle zdanie i tylko od biedy przyjedziemy. Tylko poprostu chcialbym wpasc na bojowke na poziomie i wywalczyc sie na calego


Bedzin nie jest zwi±zany z Damrok±, wiêc nie wiem co tutaj robi± te wpisy
btw takie sprawy mo¿na na pm omówiæ
Manson
No fakt zaiste to straszne co zrobilismy...eh bigsmile2.gif

A tak na powaznie to chyba tylko tobie to przeszkadza
Przesuñs³up
Witam,
Poni¿sze zmiany w sformu³owaniach zawartych w regulaminie maj± na celu lepsze pokazanie intencji
organizatorów, oraz s± odpowiedzi± na krytyczne uwagi w tym temacie. Mam nadziejê, ¿e w tej formie
bêdzie on bardziej przejrzysty. W razie pytañ o sens pewnych sformu³owañ, udzielam "przedodpowiedzi",
¿e celem jest spowodowanie, by walka by³a bardziej techniczna, ni¿ si³owa.

[center:eb8a4b673f]Memoria³ pamiêci mistrza kowalskiego Franciszka Zulewskiego
„O Miecz Zula”
Regulamin turnieju walk pieszych na broñ bia³±
[/center:eb8a4b673f]

Wielce szanowni bracia rycerze i wojowie. Mamy zaszczyt wielki, zaprosiæ wszystkich potrafi±cych mieczem biegle w³adaæ, na bój o s³awê i miecz znamienity. Turniej ów odbêdzie siê w Zaworach, w Kasztelanii Chmieleñskiej, w dniach od 28 do 29 miesi±ca maja, roku pañskiego 2005. Do wziêcia udzia³u w turnieju zapraszamy, tych wszystkich, którzy poni¿sze punkta regulaminu gotowi s± przyj±æ i podczas turnieju ich przestrzegaæ.
W szranki wst±piæ mo¿e ka¿dy, kto odzian bêdzie w solidn± zbrojê rodzaju dowolnego, zabezpieczaj±c± szczególnie g³owê, korpus oraz d³onie, co by szkody wielkiej na zdrowiu nikt nie dozna³. Do walki u¿ywaæ mo¿na mieczy jednorêcznych, o klindze nie d³u¿szej ni¿ 80 cm i tarczy o wielko¶ci i kszta³cie takim, aby w okr±g o ¶rednicy 80 cm ca³kiem siê zmie¶ci³a. Do turnieju dopuszczona mo¿e byæ tak¿e broñ inna, taka jednak, aby przewagi daæ nie mog³a (przyk³adem dopuszczonej broni jest miecz pó³torarêczny).
Kwestie sporne lub niezrozumia³e, rozstrzygaæ maj± prawo tylko sêdziowie, którzy samotrzeæ nad przebiegiem turnieju czuwaæ bêd±, a g³os ich wi±¿±cy dla wszystkich byæ musi.
Sêdziowie wy³onieni zostan± spo¶ród braci naszej, która na turniej siê stawi, a imiê ich i umiejêtno¶ci wszem znane i cenione, gwarantowaæ bêd± sprawiedliwy przebieg zmagañ. Sêdziowie nad przestrzeganiem regulaminu czuwaæ bêd±, a g³osy równowa¿ne maj± i w spornych kwestiach g³osowaniem rozstrzygaæ bêd±. Ka¿dy z sêdziów w przypadku uzasadnionym przerwaæ turniej mo¿e, a tak¿e o wykluczenie uczestnika zabiegaæ. Do przerwania pojedynku ma tak¿e prawo ka¿dy bior±cy w nim udzia³, jednak¿e tylko dwa razy przez ca³y turniej z prawa tego skorzystaæ mo¿e. Przed przyst±pieniem do zmagañ turniejowych, ka¿dy z walcz±cych, na ¿±danie któregokolwiek z sêdziów, zaprezentowaæ winien swój kunszt we w³adaniu broni± i traktowane jest to jako warunek staniêcia w szranki.
Zasady walk. W trakcie pojedynków zabronione s± ciosy celowo wyprowadzane na g³owê, szyjê, kolana i poni¿ej oraz na ³okcie, przedramiona i d³onie. Wszystkie inne celne i nieobronione ciosy uznane s± za trafienia, a dra¶niêcia i przypadkowe uderzenia za takie uwa¿ane nie bêd±. Niedozwolone s± tak¿e pchniêcia mieczem, uderzenia inn± czê¶ci± broni ni¿ kling±, uderzenia tarcz±, rêk±, g³ow± czy kopniêcia. Walka ma byæ honorowa. Niestosowanie siê do powy¿szych ograniczeñ skutkowaæ mo¿e przegraniem pojedynku lub (w skrajnych przypadkach) wykluczeniem z turnieju.
[center:eb8a4b673f]Przebieg turnieju:[/center:eb8a4b673f]
Etap pierwszy, w którym udzia³ braæ bêd± wszyscy dopuszczeni przez grono sêdziowskie do zmagañ turniejowych, sk³adaæ siê bêdzie z pojedynków w losowo wybranych parach. Pojedynki toczyæ siê bêd± do trzech trafieñ, a zwyciêzca zyska prawo do walki w pó³finale.
Etap drugi, rozegrany bêdzie z po¶ród pokonanych w etapie pierwszym, je¿eli znajdzie siê choæ czterech dzielnych, którzy gotowi bêd± potykaæ siê o prawo walki dalszej, w krêgu jako czyni± to wikingowie. Wedle woli sêdziów, kierowanej ilo¶ci± uczestników turnieju, kr±g zawi±zywaæ do walki bêdzie siê raz, dwa- lub trzykroæ, a zwyciêzca ka¿dego krêgu, prawo do walk w pó³finale uzyska.
Etap trzeci (pó³fina³), do którego przyst±piæ mog± wygrani z pierwszego i drugiego etapu, wy³oni czwórkê najlepszych wojowników, którzy w finale raz jeszcze siê spotkaj± i miecze ponownie skrzy¿uj±. W tym etapie, ka¿dy ze staj±cych w szranki stoczyæ bêdzie musia³ pojedynek z ka¿dym innym pó³finalist±, a za ka¿de zwyciêstwo otrzyma jeden punkt, tu tak¿e walka do trzech trafieñ toczyæ siê bêdzie.
Fina³. Czterej spo¶ród walcz±cych w pó³finale, którzy najwiêcej punktów zdobêd±, w dwie pary przez los z³±czeni zostan± i w tych parach, ramiê przy ramieniu do walki stan±. Ten podwójny pojedynek toczyæ siê bêdzie do czterech trafieñ otrzymanych przez ka¿dego z walcz±cych. Je¶li jeden z pary zostanie pokonany, to druh jego sam mo¿e przeciwko dwóm nadal stawaæ, b±d¼ pojedynek poddaæ. Zwyciê¿y ta para, z której choæby jeden sam niepokonany zosta³. Ostateczna walka rozegra siê pomiêdzy wojownikami ze zwyciêskiej pary, nawet je¶li tylko jeden z nich dotrwa³ do zakoñczenia pojedynku par. Ten pojedynek do piêciu trafieñ toczyæ siê bêdzie, chyba ¿e poddany zostanie wcze¶niej.
Nadzieje ¿ywi±c, i¿ turniej honorowo i bez nienawi¶ci rozegrany zostanie, a uciech± wielk± dla widowni szerokiej bêdzie, wszystkim uczestnikom powodzenia ¿ycz±

Adam Ma¶laczyk
Przemys³aw Perycz
Student_Kartuzy
CYTAT(Manson)
No fakt zaiste to straszne co zrobilismy...eh bigsmile2.gif

A tak na powaznie to chyba tylko tobie to przeszkadza

Uwierz, ¿e nie tylko jemu!
Po prostu to, co robicie jest niepowa¿ne...lecz ca³y czas mam nadziejê, ¿e zaprzestaniecie swych nikczemnych czynów i przybêdziecie do Zawór na wspóln± imprezê... smile.gif
Pozdrawiam Student
Ciwun
[b]2Manson. Dziêki, ¿e zdecydowali¶cie siê na przyjazd do Zawór. Mamy potwierdzenia od licznych grup o ich zamiarze uczestniczenia w naszym kaszubskim biwaku w dniach 26 maja (czwartek) do 29 maja (niedziela) - nie mówi±c ju¿ o udziale Gospodarzy, czyli Zaworskiej Dru¿yny £uczniczej, Oliwskiej Dru¿yny Najemnej "Inogici", gdañskiego Druha Lwa, gdyñskiej Swobodnej Kompaniji oraz Konfraterni Smorgoñskiej Akademii. Ci którzy uczestniczyli w jednym z kilkudziesiêciu przeprowadzonych przez nas turniejów ³uczniczych wiedz±, ¿e natrafi± na ³uczników z najwy¿szej pomorskiej pó³ki i ¿e jest ich bardzo wielu o niezwykle wyrównanym wysokim poziomie. Nasi ³ucznicy s± nasz± dum±.
Memoria³ Zula ma swoj± tradycjê, która -wiemy o tym- odpowiada wielu jego uczestnikom. Jednocze¶nie zgodnie z sugestiami chêtnych- w programie przewidzieli¶my mo¿liwosci czasowe dla przeprowadzenia licznych walk grupowych 2x2, 3x3, "kr±g honoru" i buhurt. Program jest bogaty i napiêty, wiêc nale¿y zyczyæ by zainteresowanym starczy³o si³ na wziêcie udzia³u we wszystkich zaplanowanych jego punktach.

Jednoczesnie dla tych, ktorzy w Zaworach nie byli to tutaj podpowiem, ¿e uroda miejsca dla wielu uczestników przewy¿sza wszelkie pozosta³e atrakcje i chocia¿by tylko dla tej urody przyje¿dzaj± do Zawór od wielu lat...
A nad intencjami Milusia i Studenta z Kartuz oraz pozosta³ych Zaworczyków i Inogitów warto siê pochyliæ z uwag± i z ¿yczliwosci±, gdy¿ s± motywowane trosk± o rozwój imprezy, w któr± cz³onkowie ich bractw od sze¶ciu lat w³o¿yli wiele serca i pracy, a¿eby podnie¶æ j± na poziom, z którego s³usznie s± dumni, a swoich preferencji s± w pe³ni ¶wiadomi i dok³adnie wiedz± sk±d id± i dok±d zmierzaj±.
Ten zaworski biwak od zawsze gromadzi³ bardzo du¿o uczestników, jak na imprezê bez zewnêtrznego finansowania i bez publiczno¶ci. Jest ona ca³kowicie wyzbyta komercji, a uczestnicy przyjezdzaj±c tu powoduj± siê bezinteresowno¶ci± i rado¶ci± uczestniczenia w sprawach czystych.
Wszystko wskazuje na to, ¿e w tym roku frekwencja przekroczy znacznie ¶redni± z lat poprzednich. To oczywi¶cie rodzi nowe wyzwania, ale tez oczekiwania poznania nowych ludzi z innym baga¿em wra¿liwosci i do¶wiadczeñ. Nale¿y wiêc zrozumieæ emocjonalno¶æ wypowiedzi uzasadnion± tam, gdzie niepokój budz± forma lub tre¶æ wypowiedzi niektórych osób. Francuzi ponoæ zwykli mawiaæ w takich okoliczno¶ciach: zrozumieæ znaczy wybaczyæ.

Pozdrawiam ¿yczliwie
Robert Bagrit
Bardzo proszê o zaprzestanie zbêdnych dyskusji kto jest leprzy, a kto lepsiejszy.
Je¶li to siê nie skoñczy zacznê kasowaæ posty...

Pozdrawiam
Piro
regulamin jest ok ale caly czas kluje w oczy kwestia udezen w tzw "baniak"
czy to juz ostateczna wersja?
Przesuñs³up
To jest ostateczna wersja regulaminu na tegoroczny memoria³. A z tymi ciosami "na baniak" to sprawa jest
prosta - sam pewnie wiesz najlepiej, ¿e "dobranie siê" do przeciwnika bez ich stosowania sprawia znacznie
wiêkszy problem - i o to w³a¶nie nam chodzi - trochê finezji bêdzie icon_wink.gif Pomijaj±c ju¿ poprawno¶æ prawn±
stosowania takiego sformu³owania w regulaminie turnieju walki. My¶lê, ¿e teraz dalsza dyskusja na temat
"headshotów" bêdzie ju¿ zbêdna.

Pozdrawiam - Przemko.
Manson
CYTAT
Uwierz, ¿e nie tylko jemu!
Po prostu to, co robicie jest niepowa¿ne...lecz ca³y czas mam nadziejê, ¿e zaprzestaniecie swych nikczemnych czynów i przybêdziecie do Zawór na wspóln± imprezê...
Pozdrawiam Student


Ej no poprostu odpowiedzialem na propozycje i rozwazenie innego turnieju ale dobra nie wazne sorki jak cos to privy beda. tracker.gif bum.gif
Nasze nikczemne czyny pozostana w domu ale kufle jada z nami na impreze tongue.gif
Student_Kartuzy
Bardzo siê cieszê, i¿ zdecydowali¶cie siê na przyjazd smile.gif
No to do zobaczenia
Pozdrawiam
Milu¶
chêtnie poznam osobi¶cie i wypijê kufel piwa przy ognisku. :-)
Fanfir
WSZYSCY sa mile widziani...

Manson, z suchym kuflem to ty z Zawor nie wyjedziesz icon_mrgreen.gif

Kazimierzu, Zaworczycy z radoscia Cie ugoszcza... smalcem i innym jadlem smile.gif
Mansonik
W³asnie odkry³em , ¿e mam chyba imiennika(ma³y offtopic...) bigsmile2.gif
Przesuñs³up
Mo¿e to twój starszy brat? icon_wink.gif Wpadnij do nas siê przekonaæ bigsmile2.gif We¼ ca³± ekipê przy okazji yes.gif
Manson
No coz moze nie tyle imiennik co posiadacz tego samego wspanialego gustu szczerba.gif (rowniez delikatny offtopic)
No ja musze powiedziec ze zaczynam sie coraz bardziej nakrecac na turniej szczegolnie jak dzisiaj wrocilem z warsztatu po malych blacharskich przygodach bum.gif
Marta z Kartuz
Mia³am zaszczyt i wielk± przyjemno¶æ przybyæ na dwa turnieje o "Pier¶cieñ Damroki" i "Miecz Zula". W tym roku równie¿ nie omieszkam przybyæ i dobrze siê bawiæ. Oczywi¶cie im wiêcej przybêdzie nowych ludzi, tym lepsza bêdzie zabawa. Nie chodzi tutaj o spory dotycz±ce regulaminów, bo my¶lê, ¿e decyzja nalezy tylko i wy³±cznie do organizatorów. Przybywajcie i bawcie siê bardzo dobrze. Na pewno udzieli Wam siê dobry humor i zachwyt okolicami.

pozdrawiam
Hawajczyk
przybywajcie z daleka i z bliska bo naprawde warto, nie tylko na sam turniej ale na ca³y biwak-----zabawa przednia
Revelien
Wszystko wskazuje na to, ze w tym roku i Damroka i Zul bêd± mocno obsadzone. Mam nadziejê, ¿e tym, którzy zawitaj± do nas po raz pierwszy nasze turnieje przypadn± do gustu smile.gif
Do zobaczenia!
Pozdrawiam
Wiewiór
Witam!
Bêdzie mo¿na w Zaworach kupiæ miecze i strza³y w cenach producentów smile.gif
Polecam crazy.gif
kriss
Witam. Z uwaga przesledzilem dysksje Przesun Slupa i Jasmina, na temat turnieju luczniczego. Jestem MOZE i POCZATKUJACY ale nierozumiem czegos, a szczegolnie Jasminowych wypowedz,CZLOWIEKU NIEZNAM CIEBIE ALE STAN NA TORZE I DOPIERO SIE MADROWAC BEDZIESZ/tak jak to powiedzial LUKASZ BARAN/ przyjedz na turniej to sie okaze czy jestes taki dobry za jakiego sie uwazasz TY I"twoja ekipa" jak to sam piszesz!!!!!!!!! Bulwersuja mnie takie goloslowne GADKI,przyjedz i pokaz co potrafisz bigsmile2.gif bo z tego co czytam to tylko DYSKUTUJESZ i nic pozatym dunno.gif Ponadto JA jestem Fascynatem strzelania z luku i jezeli mam tylko okazje to na turnieje lucznicze JEZDZE z roznym skutkiem ale mam ta king.gif satysfakcje ze tam jestem i moge brac w nim udzial bigsmile2.gif
kriss
A tak pozatym BOZIA POZWOLILA I NA DAMROCE BEDE icon_wink.gif NOI BOJCIE SIE WSZYSCY STRZELAJACY king.gif POZDRAWIM KRISS.
Tintale
Witam wszystkich! Dzi¶ na zebraniu mojego Bractwa oka¿e siê czy te¿ bêdê na tych zawodach. Oby¶my jechali bo z niektórymi osobami ju¿ dawno siê nie widzia³am! Je¶li zdecydujemy, ¿e tak, to zadam tu jeszcze kilka pytañ.
Tintale
No niestety nie przybêdziemy, a zapowiada³o siê tak ciekawie...
Student_Kartuzy
Life is brutal i sometimes kopas w dupas but there are some chwile dla których warto life!
Hmmm... Æwiczymy æwiczymy gdy¿ Damroka ju¿ za kilka dni !!
Do zobaczenia wszystkim
jasmin
CYTAT(kriss)
Witam. Z uwaga przesledzilem dysksje Przesun Slupa i Jasmina, na temat turnieju luczniczego. Jestem MOZE i POCZATKUJACY ale nierozumiem czegos, a szczegolnie Jasminowych wypowedz,CZLOWIEKU NIEZNAM CIEBIE ALE STAN NA TORZE I DOPIERO SIE MADROWAC BEDZIESZ/tak jak to powiedzial LUKASZ BARAN/ przyjedz na turniej to sie okaze czy jestes taki dobry za jakiego sie uwazasz TY I"twoja ekipa" jak to sam piszesz!!!!!!!!! Bulwersuja mnie takie goloslowne GADKI,przyjedz i pokaz co potrafisz :grin: bo z tego co czytam to tylko DYSKUTUJESZ i nic pozatym :-? Ponadto JA jestem Fascynatem strzelania z luku i jezeli mam tylko okazje to na turnieje lucznicze JEZDZE z roznym skutkiem ale mam ta :king: satysfakcje ze tam jestem i moge brac w nim udzial :grin:


:D Ehhh, nie skomentuje, tylko dlatego, zes POCZATKUJACY i ze ja ludzi z Twej ekipy znam od 4 lat - przynajmniej czesc.
Pozdrawiam
Manson
Straszna rzecz sie stala Nasze przybycie stanelo pod duzym znakiem zapytania, mam jednak nadzieje ze uda nam sie przybyc icon_neutral.gif
Revelien
Coz, miejmy nadzieje, ze uda sie wam przezwyciezyc trudnosci i dotrzec na turniej.

Oprocz tego na turniej przyjada:
Jarek Moczulski z EM Arrows- producent strzal oraz
Leszek Zulewski- znakomity producent mieczy
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.