Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: IV Grunwaldzki TMD Grunwald - 2013
> Inne > Kalendarium 2013 > Grunwald 2013
Stron: 1, 2, 3, 4, 5
Borg
Tylko jak ju¿ mówimy o realiach, a nie konwencji.
Czy taki Reinhard z Pupowa czy Pierdo³a z G±dek móg³ wej¶æ do turnieju? Czy by³o go na to staæ? Turniej to jednak zabawa elity, nie jednowioskowych m³otków.
Ale i tak nie s±dzê by to by³a droga rzecz, skoro w arsena³ach le¿a³y napier¶niki.
Oczywi¶cie zaznaczam jeszcze raz kwestiê konwencji, do której nic nie mam i akceptujê smile.gif
Józef
CYTAT(Hako @ 10:47 04.12.2012) *
Upsss…. Gdy przeczyta³em te posty na ch³odno to rzeczywi¶cie wynika z niego, ¿e przeczy³em istnieniu napier¶nika p³ytowego. To ja da³em siê ponie¶æ emocjom.

Moim zamiarem by³o wykazanie, ¿e napier¶nik tego typu w 80 – 90 procentach nie by³ osi±galny dla kogo¶ kto walczy³ pod Grunwaldem, który nie by³ bitw± murgrabiów, ksi±¿±t i mo¿now³adców. Nie zachowa³o siê w Polsce i pañstwie krzy¿ackim zbyt wiele rycerskich zamków murowanych na podobieñstwo tych niemieckich, francuskich czy angielskich. To ¶wiadczy, ¿e mo¿liwo¶ci finansowe zdecydowanie wiêkszej czê¶ci rycerstwa odbiega³y od znanych nam ikonografii. Nie mo¿emy wiêc porównywaæ Steinberga, Erbacha czy Nitscha do Piertasza z Dziechlina. Chcia³em tym dowie¶æ, ¿e w TMD nale¿y dopuszczaæ wszelkie uzbrojenie ochronne siêgaj±c nawet do tego z po³owy XIV wieku.

A wysz³o …. Tak jak wysz³o.

Nic dodaæ nic uj±æ .
HaKo - serdeczne dziêki i przepraszam ¿e Ciê w to wrobi³em .
Tym postem koñczê rozmowê o dopuszczeniu p³atów w GTMD

...................................................
"..to powinien nakazaæ zak³adanie kolczugi pod p³aty i spor± czê¶æ napier¶ników.."
Marku - wysz³o by piêciu ludzi .
pozdrawiam
Szymon z Gdañska vel. ¦wiñski Ksi±¿e
"..to powinien nakazaæ zak³adanie kolczugi pod p³aty i spor± czê¶æ napier¶ników.."


Mo¿e za parê lat.....
Adrian £uczak
Spytam z ciekawo¶ci - jak z takim patentem? Przejdzie/Nie przejdzie?

Ps. Chodzi mi o palce.
AdamsZnin
To podaj 3 niezale¿ne ¼ród³a na ten "patent" wraz z opisem.
Józef
CYTAT(Adrian £uczak @ 13:52 06.12.2012) *
Spytam z ciekawo¶ci - jak z takim patentem? Przejdzie/Nie przejdzie?
Ps. Chodzi mi o palce.
Witaj.
Je¶li dobrze widzê , to palce zrobione s± z jednej blachy , a wygiêcia emituj± , to ¿e ka¿dy jest osobny.
Czyli ...?
Ale przyznam szczerze , ¿e sam ju¿ nie wiem co mam robiæ .
Jestem zmêczony ostatni± awantur± , do tego stopnia ¿e my¶lê , czy nie przekazaæ organizacji turnieju komu¶ innemu.
Co bym nie zrobi³ , bêdzie ¼le .
I albo bêdê "krzewicielem mroku"
albo winnym kontuzji uczestników , bo zmusi³em ...
Nie wiem .
Dajcie mi trochê czasu .
pozdrawiam
robert w. Wielki
Patent z niby palcami to pó¼ny XV w (przy czym mi te rêkawice wygl±daj± na zlepek stylistyczny). Je¶li turniej ma wymogi oko³grunwaldzkiego datowania-odpadaj± smile.gif
Adrian £uczak
Dziêki za odpowied¼. Józefie, mnie tylko ciekawi odpowied¼ Tak/Nie smile.gif
ua
CYTAT(Józef @ 10:10 07.12.2012) *
CYTAT(Adrian £uczak @ 13:52 06.12.2012) *
Spytam z ciekawo¶ci - jak z takim patentem? Przejdzie/Nie przejdzie?
Ps. Chodzi mi o palce.
Witaj.
Je¶li dobrze widzê , to palce zrobione s± z jednej blachy , a wygiêcia emituj± , to ¿e ka¿dy jest osobny.
.
Co bym nie zrobi³ , bêdzie ¼le .
I albo bêdê "krzewicielem mroku"
albo winnym kontuzji uczestników , bo zmusi³em ...
Nie wiem .
Dajcie mi trochê czasu .
pozdrawiam



£O JEZU

Co innego jest dopu¶ciæ spójny historycznie sprzêt ( w tym p³aty i rêkawice kolcze ) a co innego wpu¶ciæ co¶ co datowane jest o dobre 50 lat pó¼niej i to chyba najszybciej we W³oszech!!!!

a zaprezentowane na zdjêciu s± .... hm "interpretacj±" orgina³ posiada³ dodatkow± os³onê na górn± czê¶æ paliczków ( pod spodem by³y normlne oddzielone paliczki )

Zbroja ma byæ spójna historycznie i mie¶ciæ siê w datowaniu

wszystko mo¿na zawrzeæ w regulaminie i potem ten regulamin egzekwowaæ tak jak na ka¿dym innym turnieju wystarczy konsekwencja !
Józef
CYTAT(ua @ 17:06 07.12.2012) *
..Zbroja ma byæ spójna historycznie i mie¶ciæ siê w datowaniu..
..wszystko mo¿na zawrzeæ w regulaminie i potem ten regulamin egzekwowaæ..

Dla tego trzeba bêdzie na ten temat rozmawiaæ .
Ale bez niepotrzebnych emocji .
Masz jakie¶ uwagi ?
Pisa³em ¿e chcê byæ jednym z trzech sêdziów zajmuj±cych siê przegl±dem uzbrojenia.
Ale nie dla tego , ¿e uwa¿am siê za eksperta ..
pozdrawiam
edit.
Kilka dni temu uda³o mi siê obejrzeæ kawa³ek filmu o Grunwaldzie.
..sceny z walk bohurtowych .. i piêkna , fina³owa walka TMD - zatêskni³em.
W bohurtach i TMiT bierze udzia³ wielu uczestników .
W TMD zaledwie ok. dwudziestu .
Moim za³o¿eniem jest wy³onienie najlepszych z Nich.
Nie umniejszaj±c pozosta³ym ,
bo samo uczestnictwo w tym turnieju dowodzi wiele . - wychodz± najlepsi .
Do czego d±¿ê - nie mogê/nie powinienem stawiaæ poprzeczki nie do przeskoczenia.
(ostro¿nie z koszerno¶ci±)
ua
CYTAT(Józef @ 17:52 14.12.2012) *
1.Masz jakie¶ uwagi ?

2.Pisa³em ¿e chcê byæ jednym z trzech sêdziów zajmuj±cych siê przegl±dem uzbrojenia.
Ale nie dla tego , ¿e uwa¿am siê za eksperta ..
pozdrawiam
edit.


3.W bohurtach i TMiT bierze udzia³ wielu uczestników .
W TMD zaledwie ok. dwudziestu .

Moim za³o¿eniem jest wy³onienie najlepszych z Nich.
Nie umniejszaj±c pozosta³ym ,
ro¿nie z koszerno¶ci±)



1. mam dlatego pisze w tym temacie

2. to siê chyba samo wyklucza mówi±c wprost bzdura - albo siê znam i decydujê albo siê nie znam i decydujê - co¶ mi pachnie sprzeczno¶cia logiczn± lub czym¶ ca³kowicie absurdalnym jak stwierdzenie: nie znam siê ale bêdê decydowa³!


3. Wska¿ proszê ¼ród³a datowane na "okres grunwaldzki" ( k.... nie cierpie tego "datowania" ) na turnieje na miecz d³ugi !!!!
zobaczymy jak z koszerno¶ci± !
Gregor z Krakowa
Adasiu, bo Ci ¿y³ka pêknie, a dzieci musisz wychowaæ na du¿ych i zdrowych kibiców Widzewa smile.gif)

a tak z innej beczki, to wiadomo ¿e nie znajdzie siê ani jedno (no 3 ) przedstawienie osób walcz±cych na d³ugie miecze w datowaniu 1410, podobnie jak wielu innych aspektów których u¿ywamy... ¿ycie i tyle...pewnych wzglêdów nie przeskoczysz, bo jakby¶my chcieli max rygorystycznie podchodziæ do tematu poprawno¶ci, to ¿aden zawodnik by nie wyst±pi³, ¿aden !!!

kwestia upierdliwo¶ci.

a tak, by nie robic offtopa, to zgadzam sie z Adasiem, ze sedzia musi miec cos do powiedzenia, wiêc powinien byc znaj±cym sie znawca poznanych znalezisk (ikonografii ect) , wiêc... proponuje byæ po prostu organizatorem smile.gif
Mateusz z Grójca
CYTAT(Józef @ 17:52 14.12.2012) *
bo samo uczestnictwo w tym turnieju dowodzi wiele . - wychodz± najlepsi .



[Lubiê to!] <-- klik!
Józef
CYTAT(Gregor z Krakowa @ 01:09 15.12.2012) *
1. Adasiu, bo Ci ¿y³ka pêknie, a dzieci musisz wychowaæ na du¿ych i zdrowych kibiców Widzewa smile.gif)

2. ..pewnych wzglêdów nie przeskoczysz, bo jakby¶my chcieli max rygorystycznie podchodziæ do tematu poprawno¶ci, to ¿aden zawodnik by nie wyst±pi³, ¿aden !!!

kwestia upierdliwo¶ci.

3. a tak, by nie robiæ offtopa, to zgadzam sie z Adasiem, ze sêdzia musi mieæ co¶ do powiedzenia, wiêc powinien byæ znaj±cym siê znawca poznanych znalezisk (ikonografii ect) , wiêc... proponuje byæ po prostu organizatorem smile.gif

Witam smile.gif
W pierwszych dwóch punktach zgadzam siê w zupe³no¶ci z Tob± Gregorku bigsmile2.gif

Co do punktu trzeciego .
(jakby to powiedzieæ ? Spodziewa³em siê takiego zarzutu , choæ za ca³kiem g³upiego siê w tej kwestii nie uwa¿am bigsmile2.gif - muszê chyba dos³ownie.)
Ci którzy mnie znaj± , wiedz± , ¿e jak trzeba (i nie trzeba bigsmile2.gif ) potrafiê drzeæ ryja
i nie wa¿ne kto , je¶li zajdzie potrzeba - opieprzê/wypieprzê ka¿dego , kto bêdzie ³ama³ regulamin dotycz±cy uzbrojenia .
(Dodam , ¿e nie jest to przyjemne i nie ka¿dy chce pe³niæ rolê czepiaj±cego siê k..
Lubianym , te¿ siê przez to nie jest . Kto¶ to musi jednak robiæ .)

Czyli moja rola ograniczaæ siê bêdzie do egzekwowania..

Do samego przegl±du jako takiego , postaram siê nie wtr±caæ .
Brzydko mówi±c - do tego maj± byæ eksperci.
pozdrawiam smile.gif
.............
Mateusz - to po prostu fakt.
Gregor z Krakowa
tylko po co drzeæ ryja... mo¿na to zrobiæ spokojnie, rozs±dnie i z klas±....
bo czasem jak siê drze ryja, to mo¿na w niego oberwaæ...jak siê trafi na kogo¶ mniej spokojnego ni¿ Jarzyn :p

po mojemu...ale na szczê¶cie to nie ja jestem organizatorem i , równie¿ na szczê¶cie, nie moja brocha
Józef
CYTAT(Gregor z Krakowa @ 04:29 16.12.2012) *
tylko po co drzeæ ryja... mo¿na to zrobiæ spokojnie, rozs±dnie i z klas±....

po mojemu...ale na szczê¶cie to nie ja jestem organizatorem i , równie¿ na szczê¶cie, nie moja brocha

W zupe³no¶ci siê z Tob± zgadzam - czasami jednak nie idzie .

(osobista moja pro¶ba - by nie wracaæ do konfliktu miedzy mn± a sêdziami . co mieli¶my sobie na ten temat powiedzieæ - zosta³o powiedziane.
wnioski wyci±gniête po obu stronach . teraz my¶limy o przysz³o¶ci)

Gregorku - organizatorem nie jeste¶ , ale nie znaczy to , ¿e nie mo¿esz byæ darczyñcom GTMD
i doch jak±¶ brochê podarowaæ .
mo¿e byæ dziesiêæ bum.gif
pozdrawiam smile.gif
£ukasz P³aza
Niestety w tym roku prawie na pewno nie bêdzie mnie na Grunwaldzie - gdzie¶ na pocz±tku lipca urodzi mi siê pierwsze dziecko i trzeba bêdzie zaj±æ siê rodzinnymi obowi±zkami angsad.gif crazy.gif bum.gif wiêc nie bêdê tym razem sêdziowa³ turnieju. ¯yczê mi³ej zabawy.
Józef
£ukasz - Jeszcze raz ¿yczê wszystkiego najlepszego i liczê na Ciebie w 2014 r. smile.gif

Postaram siê do koñca tego roku ustaliæ sk³ad sêdziowski - wielkiej rewolucji nie bêdzie .
Zmiany zwi±zane bêd± równie¿ z powiêkszeniem sk³adu (zamiast trzech , bêdzie czterech liniowych)
pozdrawiam
Pablo
Witam

W ramach wsparcia kolejnej edycj TMD , przeznaczam (do rozdysponowania przez organizatora)
trzy pary ostróg - jako dodatek do stroju dla rekonstrukrorów.

Dobrze wiedzieæ ¿e kolejna edycja turnieju siê odbêdzie , ju¿ czekam na kolejny Grunw;)

Pablo.
Józef
Witam smile.gif
W imieniu organizatorów imprezy Grunwaldzkiej i jej uczestników
pragnê serdecznie podziêkowaæ Paw³owi Ob³ozie
za wsparcie trzema parami ostróg kolejnej edycji GTMD - 2013

http://www.pracownia-artefakt.pl/ .

Nieoficjalnie:
Pawe³ku - dziêki za Twoje zaanga¿owanie , wspieranie mego dzia³ania ,
Za Twoje pomys³y wzbogacaj±ce ten turniej.
pozdrawiam
i nisko siê k³aniam smile.gif
Radek (mi¶derca)
CYTAT(Pablo @ 20:42 05.01.2013) *
Witam

W ramach wsparcia kolejnej edycj TMD , przeznaczam (do rozdysponowania przez organizatora)
trzy pary ostróg - jako dodatek do stroju dla rekonstrukrorów.

Dobrze wiedzieæ ¿e kolejna edycja turnieju siê odbêdzie , ju¿ czekam na kolejny Grunw;)

Pablo.



Cze¶æ,

moim zdaniem powinny te ostrogi trafiæ do trzech najbardziej ,,honorowych i szlachetnych,, uczêstników turnieju. Niech lo¿a dam zadecyduje, tak jak co roku, kto t± nagrode dostanie.
Tym bardziej ¿e za zwyczaj lo¿a wyró¿nia³a kilka osób a nagroda by³a jedna ...

Józef
CYTAT(Radek (mi¶derca) @ 21:18 06.01.2013) *
..moim zdaniem powinny te ostrogi trafiæ do trzech najbardziej ,,honorowych i szlachetnych,, uczestników turnieju. Niech lo¿a dam zadecyduje, tak jak co roku, kto t± nagrodê dostanie.
Tym bardziej ¿e za zwyczaj lo¿a wyró¿nia³a kilka osób a nagroda by³a jedna ...

Zastanowiê siê wiêc wraz Lo¿± Dam , czy nie powi±zaæ tego z ocen± towarzysz±cych uczestnikom pocztów/heroldów ?
pozdrawiam
Józef
CYTAT(Józef @ 09:57 19.12.2012) *
Postaram siê do koñca tego roku ustaliæ sk³ad sêdziowski - wielkiej rewolucji nie bêdzie .
Zmiany zwi±zane bêd± równie¿ z powiêkszeniem sk³adu (zamiast trzech , bêdzie czterech liniowych)

Jak na razie:

Prowadz±cy :
Jêdrzej Ka³u¿ny

Sêdzia g³ówny :
Maciek Reihl

Sekretarz/skryba :
1.Marian Wiszniewski
2. ?

Sêdzia mierz±cy czas i odpowiedzialny za wa¿enie mieczy :
Bart³omiej Zielonka

Sêdziowie odpowiedzialni za przegl±d uzbrojenia :
1. ?
2. ?
3.Józef Majchrzak

Sêdziowie liniowi :
1.£ukasz Michalski (Kermit)
2.Rados³aw Majchrzak

3.Mike Wedding , Niemcy.
4. ?

Nie mam kontaktu do Jêdrka Ka³u¿nego (prowadzi³/komentowa³ zesz³oroczny turniej) - kto¶ pomo¿e ?
pozdrawiam
Józef
Witam.
Przyznam szczerze , ¿e dziêki takim wiadomo¶ciom nie tracê wiary ,
¿e to co robiê ma jaki¶ sens .

"..Witam.
W tym roku chcia³bym wesprzeæ TMD kwot± pieniê¿n±smile.gif
Planujê przeznaczyæ na to 300z³. Nie jestem rzemie¶lnikiem , wiêc robiê to jako osoba prywatna.
Powiedzmy,¿e mam taki kaprys smile.gif ..
Pozdrawiam
£ukasz Piech"


W imieniu organizatorów inscenizacji bitwy pod Grunwaldem , swoim
i uczestników IV Grunwaldzkiego TMD serdecznie dziêkujê smile.gif

Je¶li pozwolisz , pieni±dze przeznaczê na znaczki sêdziowskie i na wodê do picia dla uczestników turnieju.

Znaczek mo¿na obejrzeæ w temacie turnieju II Grunwaldzkiego Turnieju Miecza d³ugiego na str.3 post 49. (mo¿e kto¶ przeniesie obrazek? ja nie umiem)

£ukasz - szanuje ludzi którzy miewaj± takie kaprysy smile.gif
pozdrawiam
JakubW


Znaczek sêdziowski
Jêdrek z Uniejowa
Czujê siê wywo³any do tablicy. wiêc sam pomogê w kontakcie do siebie.

Numer telefonu i maila wysy³am w prywatnej wiadomo¶ci.

Pozdrawiam Jêdrek Ka³u¿ny.
Józef
JakubW - dziêki za wstawienie zdjêcia smile.gif
Jêdrek - wiadomo¶æ posz³a na priw.

Teraz trochê informacji :
Aktualny regulamin znajduje siê na pierwszej str.tematu - w po¶cie nr.1
Zmiany zosta³y zaznaczone wyt³uszczon± czcionk±.

Proszê jednak o dok³adne zapoznanie siê z ca³ym regulaminem.
(mam nadziejê , ¿e niczego nie przeoczy³em)

Zapraszam do uczestnictwa w turnieju.
Zg³oszenia proszê kierowaæ bezpo¶rednio w tym temacie. (stworzymy listê)

Warunkiem dopuszczenia do turnieju jest zg³oszenie zawieraj±ce komplet danych :
1. Imiê i nazwisko
2. Nazwa do wywo³ania (pseudonim , tytu³ itp.) - wedle woli
3. Herb - wedle woli
4. Chor±giew (do jakiej nale¿y)
5. Nazwa bractwa - obowi±zkowo je¿eli jest cz³onkiem takowego
6. Miejscowo¶æ
Zg³oszenie to , jest równoznaczne z akceptacj± regulaminu przez uczestnika turnieju.


pozdrawiam smile.gif
ua
p³ug (zwany ¿abim pyskiem) - ze wzglêdu na brak przegrody ,
kapalin z podbródkiem

d. Os³ona r±k - w postaci rêkawic p³ytowych (klepsydry,³y¿ki folgowe),
zbrojnikowych (Wisby), lub kolczych nitowanych .
Rêkawic historycznie potwierdzonych (1380 - 1420)
Odrzucane bêd± wszelkiego rodzaju niehistoryczne "patenty".
(np.³y¿ka,bu³a pokryta kolczug± itp.)

witam

czytam ten regulamin i chyba za g³upi jestem aby poj±æ :

1. P³ug- zwany ¿abim pyskiem wtf?
2. bu³a pokryta kolcz± WTF?

czy ty wiesz co piszesz?

a i z ca³ym szacunkiem wyja¶nij mi je¶li ³aska co to s± ³y¿ki folgowe?


PS. What the fuck mo¿na przet³umaczyæ w googlu

Józef
CYTAT(ua @ 19:34 31.01.2013) *
czytam ten regulamin i chyba za g³upi jestem aby poj±æ :

Na to nic nie mogê poradziæ - ale próbuj , mo¿esz zacz±æ od prze¶ledzenia powstania tego regulaminu w temacie szermierka - 2009 rok , poprzez , turniej 2010 , 2011 i 2012
mo¿e pomo¿e ?
pozdrawiam smile.gif
Viator
Drogi ua, WTF mo¿na napisaæ po polsku "Co to ma byæ", a¿ tak bardzo Ci to klawiatury nie zu¿yje a bêdzie kulturalniej. Mo¿ecie sobie osobi¶cie nie lubiæ Józefa, ale GTMD wiele osób lubi i czeka na niego z niecierpliwo¶ci±, nie ma co znowu prowokowaæ w tym temacie pyskówki...

Józefie, mimo wszystko uwa¿am ¿e zrozumienie regulaminu nie powinno wymagaæ przeczytania wszystkich jego wcze¶niejszych wersji.
Z "p³ugiem" pewnie chodzi Ci o to, ¿e ¿abi pysk ma wizurê przez ca³± szeroko¶æ, bez sztabki w miejscu nosala?
A i to, czym siê ró¿ni± "³y¿ki" od "³y¿ek folgowych" to nie wiem czy jest takie oczywiste (i to, czy s± potwierdzone na okres oko³ogrunwaldzki).
To s± wszystko wyra¿enia slangowe w sumie.
Józef
CYTAT(Viator @ 11:27 01.02.2013) *
Józefie, mimo wszystko uwa¿am ¿e zrozumienie regulaminu nie powinno wymagaæ przeczytania wszystkich jego wcze¶niejszych wersji.
Z "p³ugiem" pewnie chodzi Ci o to, ¿e ¿abi pysk ma wizurê przez ca³± szeroko¶æ, bez sztabki w miejscu nosala?
A i to, czym siê ró¿ni± "³y¿ki" od "³y¿ek folgowych" to nie wiem czy jest takie oczywiste (i to, czy s± potwierdzone na okres oko³ogrunwaldzki).
To s± wszystko wyra¿enia slangowe w sumie.

Andrzeju - moim zdaniem dla osób ze ¶rodowiska walcz±cych regulamin jest zrozumia³y.
Pracowa³o nad nim mnóstwo osób - mo¿na powiedzieæ fachowców.(lista u do³u regulaminu)
Okre¶lenia , zwroty , nazwy u¿yte w regulaminie s± powszechnie stosowane /stworzone przez ¶rodowisko walcz±cych.
ua - wie o czym piszê , tym bardziej ¿e zawarte prze ze mnie zmiany w regulaminie , s± wynikiem rozmów i sugestii zawartych w tym temacie.
Ma³o tego , niektóre zwroty prze ze mnie u¿yte(w regulaminie) s± wrêcz skopiowane i wstawione.

Mogê zrozumieæ , gdy kto¶ zwraca uwagê na nie fachowe (co jest fachowe?) okre¶lenie ,
Pisz±c np. :
Józef uwa¿am , ¿e w punkcie X powiniene¶ napisaæ to i to - bêdzie lepiej , bo powszechnie u¿ywana nazwa tego i tego brzmi tak i tak.
Albo - uwa¿am , ¿e to jest ju¿ tak oczywiste , ¿e nie powinno siê o tym pisaæ.
Wiêc proponujê by¶ to wykre¶li³.

Tak powinny wygl±daæ moim zdaniem konstruktywne uwagi .
To co czytam u góry , forma wypowiedzi ..
poprostu zniechêca do zagl±dania w temat.
Moja odpowied¼ by³a po prostu ¿artem -
Mam nadziejê ¿e nikt tego ¿artu nie we¼mie zbytnio do siebie. bigsmile2.gif
to tyle.
pozdrawiam smile.gif
Viator
Ech, co ja z Wami mam... smile.gif
Snorlax
Zg³oszenie
Tomasz Kuliñski
Tomasz Herbu Pokora
Pokora
Chor±giew Mazowiecka Ksiêcia Janusza
Chor±giew ¯ywiecka Zamku ¯ywieckiego
Wêgierska Górka
Józef
CYTAT(Józef @ 18:43 31.01.2013) *
Aktualny regulamin znajduje siê na pierwszej str.tematu - w po¶cie nr.1
Zmiany zosta³y zaznaczone wyt³uszczon± czcionk±.

Proszê jednak o dok³adne zapoznanie siê z ca³ym regulaminem.

Zapraszam do uczestnictwa w turnieju.
Zg³oszenia proszê kierowaæ bezpo¶rednio w tym temacie.

Warunkiem dopuszczenia do turnieju jest zg³oszenie zawieraj±ce komplet danych :
1. Imiê i nazwisko
2. Nazwa do wywo³ania (pseudonim , tytu³ itp.) - wedle woli
3. Herb - wedle woli
4. Chor±giew (do jakiej nale¿y)
5. Nazwa bractwa - obowi±zkowo je¿eli jest cz³onkiem takowego
6. Miejscowo¶æ
Zg³oszenie to , jest równoznaczne z akceptacj± regulaminu przez uczestnika turnieju.

pozdrawiam smile.gif


Lista uczestników IV Grunwaldzkiego Turnieju Miecza D³ugiego . (Grunwald - 2013)

1.Tomasz Kuliñski
Tomasz Herbu Pokora
Pokora
Chor±giew Mazowiecka Ksiêcia Janusza
Chor±giew ¯ywiecka Zamku ¯ywieckiego
Wêgierska Górka

2.Igor Zeler
Igor z Bêdzina
Herbu - Z³ote pióra na czarnym tle
Chor±giew Mazowiecka X. Janusza
Bractwo Rycerskie Zamku Bêdzin
Peterborough, Wielka Brytania

3.Piotr Kriger
Piotr Z Nowego S±cza
Herbu - O¶mioróg
Chor±giew Wielkiego Mistrza
Bractwo Rycerskie Naj¶wiêtszego Szturmu Jerusalem
Nowy S±cz

4.Marcin Waszkielis
Marcin £ukasz borsuk
Herbu - Borsuk
Chor±giew Podolska
grupa - bhp
Kêtrzyn

pozdrawiam smile.gif
Szymon z Gdañska vel. ¦wiñski Ksi±¿e
Do kiedy s± terminy zg³aszania. Nie wiem czy zd±ze z rehabilitacj±.
Józef
Witaj.
..REGULAMIN :
I. Uczestnikami turnieju mog± byæ tylko pe³noletni cz³onkowie chor±gwi inscenizacji grunwaldzkiej , którzy do dnia 10.07. 2013r. godz.13.30 zg³osz± swoj± kandydaturê ..


Czyli w dniu turnieju mo¿na sie jeszcze zg³osiæ - byle nie w ostatniej chwili.
pozdrawiam
Igor z Bêdzina
1. Igor Zeler
2. Igor z Bêdzina
3. Z³ote pióra na czarnym tle
4. Mazowiecka X. Janusza
5. Bractwo Rycerskie Zamku Bêdzin
6. Peterborough, Wielka Brytania
Piotr Kriger
1. Piotr Kriger
2. Piotr Z Nowego S±cza
3. O¶mioróg
4. Chor±giew Wielkiego Mistrza
5. Bractwo Rycerskie Naj¶wiêtszego Szturmu Jerusalem
6. Nowy S±cz
Józef
Witam smile.gif
Panowie - lista o Wasze nazwiska uzupe³niona

pozdrawiam
Józef
Wygl±da na to , ¿e jednak przyjdzie w koñcu wiosna ;)
(gard³o boli) ale zanim wsta³em z ³ó¿ka pomy¶la³em o TMD
I , ¿e fajnie by³o by pamiêtaæ jak poprzednio
o uczestnikach turnieju , którzy wyjd± z grup.

My¶lê , ¿e mo¿na by³o by te fibule nieco zmieniæ ( jaki¶ drobny detal)
by ciutkê siê od zesz³orocznych ró¿ni³y .
Prosi³ bym kogo¶ z Was - posiadaczy , by wstawiæ dla przypomnienia fotkê tej fibuli smile.gif
Z obu stron

pozdrawiam smile.gif




Marcin Waszkielis
1. Marcin Waszkielis
2. Marcin £ukasz borsuk
3. Borsuk
4. Podolska
5. bhb
6. kêtrzyn
Józef
Witaj smile.gif
Listê o Twoje zg³oszenie uzupe³ni³em.
pozdrawiam
Józef
Panowie - przyszli uczestnicy TMD

Proszê - wpisujcie siê na listê uczestników turnieju.

Nie chodzi mi o nic innego jak tylko o koordynacjê dzia³ania miêdzy poszczególnymi organizatorami turniejów.

TMD nie jest jedynym turniejem .
By skonstruowaæ plan imprezy , potrzeba choæ w przybli¿eniu znaæ ilo¶æ uczestników poszczególnych turniejów .
Nikomu siê przecie¿ podobaæ nie bêdzie , gdy w uzbrojeniu czekaæ bêdzie godzinami na swoj± kolej.
Dla tego proszê - wpisujcie siê na listê ;)
pozdrawiam

post edytowany
Kolejnym sêdziom liniowym jest Mike Wedding , Niemcy.
.Krzy¿ak.
Zmieniam zadanie co do turnieju.
Wiec

1. Mateusz Wnuk Lipiñski
2. Krzy¿ak wredny Kaszub.
3. ¦winia I Ksie¿yc
4. ¦w. Jerzy
5. Bracia herbu Gryf, Fabryka ¦wiñ
6. Bytów

Ps nie czytam frehy wiec wiec kontakt ze mna przez FB.
Purvis
Nie czytasz tego, co napisa³e¶?
Józef
Witam.
Zapony dla tych co wyjd± z grup .
Po liftingu wygl±daæ bêd± tak. (prawa/lewa strona)


Oto krótkie opisy do zdjêæ:
Replika zapony z pocz±tku 15 wieku br±zowa , srebrzona , kameryzowana kamieniami szlachetnymi onyksami i agatami. Pierwowzór /orygina³ w Britisch Museum. Wymiary/¶rednica 5,5cm.

Znaczek Sêdziowski /Badges - TURNIEJ MIECZA D£UGIEGO GRUNWALD. Ozdoba z wizerunkiem Rycerza Zawiszy Czarnego z Grabowa ,stylistycznie nawi±zuj±ca do ozdób z 1 po³owy 15 wieku , wykonana z mosi±dzu , pokryta 24 karatowym z³otem. Wymiary:6,5/4 cm. (bez zmian)
edit. Oczywi¶cie u góry znaczka zamiast rzymskiej dwójki bêdzie czwórka ;)
Józef
Trudny ten rok angsad.gif
Mimo tego mam dwie dobre wiadomo¶ci smile.gif

W imieniu uczestników Grunwaldzkiego TMD , jak rownie¿ swoim , pragnê serdecznie podziêkowaæ za finansowe wsparcie zakupu zapon
Holgerowi Wenning z grupy "Buditzer Spieß" Chor±giew WM
dziêki :D

Poza tym dostaniemy od organizatorów 1900 z³. na nagrody pieniê¿ne za 1-3 miejsce smile.gif

pozdrawiam
Mateusz z Grójca
Ilu zawodników siê do tej pory zg³osi³o?
Józef
CYTAT(Mateusz z Grójca @ 09:41 29.05.2013) *
Ilu zawodników siê do tej pory zg³osi³o?

Piêciu , ale pewnie na Grunwaldzie bêdzie "komplet"
Przynajmniej na sta³± ekipê liczê i pewnie siê nie zawiodê ;)

Panowie , co do nagród , to podzia³u dokonam jak ju¿ bêdê mia³ fanty w domu ..

Wiadomo jednak ¿e dwie pierwsze nagrody , to miecze produkcji Darka Maciejki .
Przyjd± do mnie w po³owie czerwca .(te co w zesz³ym roku)

A kasê prawdopodobnie podzielê tak :
1 - 900z³
2 - 600z³
3 - 400z³

pozdrawiam smile.gif

.......................
zawszê d±¿y³em i bêdê d±¿y³ do integracji naszego ¶rodowiska (to tak na marginesie , bo na FB co¶ przeczyta³em)
Viator
Na pro¶bê Józefa wrzucam dla przypomnienia ubieg³oroczn± rolkê rankingow± zwyciêzców GTMD.
W tym roku po turnieju przygotujê "na wieczn± rzeczy pami±tkê" podobn±.
Trzymam kciuki za organizatorów i uczestników!
Andrzej/Viator
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.