Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: *Ankiety zwi±zane z Rekonstrukcj± (temat zbiorczy)
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > Og³oszenia
Stron: 1, 2, 3
Selekos
Tworzenie oddzielnych tematów dla ka¿dej ankiety powoli zmienia siê w forumowy spam.

Dlatego proszê zamieszczaæ wszelkie informacje o ankietach zwi±zanych z Rekonstrukcj± Historyczn±, oraz komentarze do danych ankiet w tym temacie.

Co do samych ankiet- polecam przeczytanie komentarzy i dok³adne przemy¶lenie swojej ankiety. Wiem, ¿e czêsto s³u¿± one jako tanie ¼ród³o wspieraj±ce mizern± pracê, jednak Frehowicze niechêtnie wype³niaj± ¼le zrobione ankiety. A ankieta bez ankieterów jest nic nie warta.

Pozdrawiam
Ankieta
Witam, jestem studentem historii, archeologii, a jednocze¶nie rekonstruktorem.
Piszê artyku³ do jednego z zagranicznych magazynów po¶wiêconych tej tematyce.
W ruchu rekonstrukcyjnym - prócz ludzi, traktuj±cych historiê tylko i wy³±cznie jako pasjê, mo¿emy napotkaæ nie jedn± osobê, która zajmuje siê dziejami przesz³o¶ci - od strony naukowej (czyt. zawodowej), jako archeolog b±d¼ historyk.

Przejdê do konkretów - prosi³bym o wpis w tym temacie, wszystkich z Pañstwa, którzy zajmuj± siê rekonstrukcj±, ale tak¿e dzia³aj± na polu naukowym - jako historycy albo archeologowie. Wpisywaæ mog± siê równie¿ studenci jednej z tych dwóch nauk, którzy wybrali ju¿ swoj± specjalizacjê.

Proszê równie¿ o uwzglêdnienie w swoim wpisie, okresu historycznego - jakim Pañstwo siê zajmujecie od strony zawodowej, a z drugiej - jako rekonstruktorzy.

_ _ _ _ _
Do moderatora: temat jest poprawiony, nie bêdê u¿ywaæ zwyk³ej sondy internetowej, dlatego, ¿e móg³by siê wpisaæ tam dos³ownie ka¿dy - proszê usun±æ wcze¶niejszy temat.
Wotawa
Szanowny Panie Ankieta!

Po co? Jak siê wogóle Pan nazywa skoro prosi o tak szczegó³owe dane?
s.aina
Witam:)