Warszawa, Park Skaryszewski, Praga P³d.
Centrum Promocji Kultury w dzielnicy Praga-Po³udnie m.st. Warszawy
zaprasza grupy rekonstrukcji historycznej XVII w.
do udzia³u w inscenizacji historycznej pt. "BITWA WARSZAWSKA 1656 r".,
która odbêdzie siê w sobotê 19 lipca 2008 r. w Warszawie na terenie parku Skaryszewskiego.
Czas trwania imperezy:
18.07. - pi±tek (godziny wieczorne) - przybycie grup rekonstrukcyjnych, organizacja obozu,
19.07. - sobota - prezentacje grup i obozowisk, pokazy, zawody i konkursy militarne, pokazy tañców epokowych, inscenizacja bitwy,
20.07. - niedziela (godziny po³udniowe) - likwidacja obozu, wyjazd uczestników.
Zapraszamy grupy oraz osoby indywidualne posiadajace w³a¶ciwie zrekonstruowane uzbrojenie, oporz±dzenie i wyposa¿enie ¿o³nierskie epoki, a tak¿e elementy wyposa¿enia obozowego.
W zg³oszeniu powinna znale¿æ siê liczba ludzi (¿o³nierzy, kobiet, dzieci), koni, broni palnej (w tym dzia³) oraz namiotów.
W przypadku braku sprzêtu obozowego, prosimy o wyra¼ne zasygnalizowanie tego faktu oraz okre¶lenie innych potrzeb technicznych grupy.
Wszelkie pytania dotycz±ce spraw organizacyjnych prosimy kierowaæ na mail dcpk@ant.pl lub tel. 0-22 813-97-98.
Zapewniamy:
- ¿o³d,
- artyku³y ¿ywno¶ciowe,
- drewno na ogniska,
- siano, s³omê,
- proch,
- strze¿ony parking samochodowy,
- ochronê obozu.
Zg³oszenia prosimy przesy³aæ w terminie do 30 kwietnia br., na adres mail: dcpk@ant.pl oraz aziolkowski@wat.edu.pl
Barbara Ma³gorzata Gebler-Wasiak
Dyrektor Centrum Promocji Kultury
Zamojskie Bractwo Rycerskie wstêpnie chcia³oby mieæ przyjemno¶æ stolicyje odwiedziæ
Ja mam tylko jedno pytanie: kto zapewni nam ochronê w takim miejscu jak Park Skaryszewski? Bo nie s±dzê, ¿eby wystarczy³y warty wystawione ewentualnie przez uczestników.
Kole¿anki i Koledzy!
poproszono mnie o wrzutkê informacji o imprezie, co niniejszym uczynilem. Ja jestem z pó¼niejszej bajki. Z pytaniami napierajcie pod podane meile i telefony.
Szacun!
CYTAT(Steiner @ 20:52 12.02.2008)
Kole¿anki i Koledzy!
poproszono mnie o wrzutkê informacji o imprezie, co niniejszym uczynilem. Ja jestem z pó¼niejszej bajki. Z pytaniami napierajcie pod podane meile i telefony.
Szacun!
No to trzeba by³o to napisaæ od razu! Skoro orgom nawet siê tu nie chce zajrzeæ...
Czo³em,
Urz±d Dzielnicy Praga Po³udnie, który organizuje imprezê a tak¿e Andrzej Zió³kowski (dla nie znajacych Andrzeja - jest to facet ze ¶rodowiska XIX-wiecznego, autor imprez z Olszynki Grochowskiej, Raszyna, Ostro³êki, Pu³tuska i in.) który j± koordynuje poprosili mnie, jako cz³owieka ze ¶rodowiska XVII-wiecznego o bycie ³±cznikiem miêdzy nimi a grupami rekonstrukcyjnymi. Proszê zatem o wszelkie techniczne pytania i wnioski, jakie Wam siê nasuwaj± o kierowanie ich bezpo¶rednio do mnie.
Co do pytania Ani - zostanie wynajêta firma ochroniarska do zapewnienia bezpieczeñstwa w trakcie trwania ca³ej imprezy - od pi±tku do niedzieli.
Z dodatkowych informacji:
- je¶li chodzi o inscenizacjê batalistyczn± - zapowiada siê wprowadzenie nowej jako¶ci do inscenizacji dotychczasowych. Zostan± wybudowane du¿e elem. scenografii (zabudowania), które w finale zostan± spalone. Pole zostanie tak¿e nasycone pirotechnik± - po raz pierwszy ogieñ artylerii bêdzie mia³ odniesienie w efekcie.
- uspokajaj±c Was informujê, ¿e znana nam wszystkim s³ynna grupa z Warszawy wraz z jego nie mniej s³ynnym Wodzem nie zostanie zaproszona do udzia³u. Rekonstrukcyjnym m±ciwodom mówimy zdecydowane NIE!.
Impreza jest w tej chwili na etapie tworzenia szczegó³owego scenariusza, o wszelkich nowinach bede Was informowa³ na bie¿±co.
Pozdrawiam, Andrzej Mikiciak.
CYTAT(AndrzejM @ 09:01 13.02.2008)
- uspokajaj±c Was informujê, ¿e znana nam wszystkim s³ynna grupa z Warszawy wraz z jego nie mniej s³ynnym Wodzem nie zostanie zaproszona do udzia³u. Rekonstrukcyjnym m±ciwodom mówimy zdecydowane NIE!.
Impreza jest w tej chwili na etapie tworzenia szczegó³owego scenariusza, o wszelkich nowinach bede Was informowa³ na bie¿±co.
Pozdrawiam, Andrzej Mikiciak.
Ufff!!
To mnie uspokoiles.....
Juz z wiekszym optymizmem moge patrzec w przyszlosc!!
Czo³em,
có¿, postanowi³em zamie¶cic t± informacjê wiedz±c dobrze, ze znakomita czê¶c grup odtwórczych absolutnie nie akceptuje ani rzeczonej Osoby ani metod, jakim pos³uguje siê ona w tworzeniu swojej pozycji. Wynikiem czego, dla przyk³adu, by³a reakcja wojsk na imprezie w Kamiencu Podolskim jesieni± ub. roku, ktróre nie chcia³y wystêpowac po jego stronie i przesz³y do przeciwnej.
Ca³a sprawa jest jednak w gruncie rzeczy do¶c ¶mieszna a nawet dla nie forumowiczów spoza ¶rodowiska XVII-wiecznego mo¿e siê wydac ¿a³osna, dlatego mam nadziejê, ¿e wystarczy za³atwic j± od razu i wiêcej do niej nie wracac.
Pozdrawiam, Andrzej Mikiciak.
Rozumiem ze jesli chodzi o detale techniczne mozna glowe Tobie zawracac??
Czo³em,
tak jest Karolu - zg³oszenie ka¿dej grupy pod podane wy¿ej adresy, za¶ wszelkie kwestie bie¿±ce i techniczne a tak¿e Wasze propozycje bezpo¶rednio do mnie. Chodzi o to, aby Oganizatorom przedstawic zbiorcz± listê wszelkich spraw zamiast tysi±ca pojedynczych. Impreza o której zosta³ za³o¿ony niniejszy w±tek jest jedn± z wielu rozmaitych przedsiewziêc plenerowych, które Urz±d Dzielnicy prowadzi, stad te¿ ³atwo mogliby siê pogubic. Z podanych tu przyczyn Organizatorzy raczej nie bêd± uczestniczyli w naszej dyskusji - i nie wynika to bynajmniej z ich lekkiego stosunku do przedsiêwziêcia (to w nawi±zaniu do postu Ani ¯uk).
Podkreslam - za³o¿eniem jest przeprowadzenie przedsiêwziêcia ambitnego, o maksymalnie wysokim poziomie rekonstrukcyjnym.
Pozdrawiam, AM.
To brzmi dumnie!!!
Tak trzymaæ!!!
ps. Ze swej strony mogê wspomóc w zorganizowaniu przy okazji mini turnieju ³uczniczego - je¶li takowy bêdzie planowany.
Czo³em,
Tomku, dziêkujê za propozycjê pomocy. Oczywi¶cie, konkurs ³uczniczy jest przewidziany.
Oprócz tego, wstêpnie zaproponowa³em konkursy szermiercze (szablowy i rapierowy) a tak¿e - uwaga Aniu! - konkurs tañców dworskich. St±d te¿ pro¶ba-pytanie do Ani: zorientuj siê, proszê, w¶ród srodowiska tañcz±cego czy znajdzie siê wystarczajaca ilo¶c grup/tancerzy aby uda³o siê przeprowadzic taki konkurs.
Jasn± rzecz± jest, ¿e przewidziane s± nagrody dla zwyciêzców wszystkich konkursów. I to nie w postaci drewnianych mieczy lub plastykowych he³mów.
Ma³o tego - jako pewnego rodzaju novum: zaproponowa³em przydzielenie jeszcze jednej, bodaj g³ównej nagrody ca³ej Imprezy - dla najlepiej prezezntujacej siê grupy. Ma byc brany pod uwagê ca³oksztalt jej dzia³añ rekonstruktorskich - obozowisko, klimat, itd.; w tym celu w czasie trwania imprezy po terenie obozu i okolicach przemieszczac siê bêdzie ¶ci¶le tajna wysoka komisja skrzêtnie notuj±ca plusy dodatnie i plusy ujemne.
Pozdrawiam, AM.
A kto odegra tatarów co spalili Bródno??
Proponuje zebrac wszystkich Tatarow z Polski np Tecza, Tatarzy z Woluntarskiej i paru innych i prosze!!
Zlota Orda!!
Je¶li chodzi o konkurs to trzeba by rozmawiaæ z ka¿dym indywidualnie (takie ju¿ jest to towarzystwo tancerzy rozpuszczone
). Tyle tylko, ¿e repertuar nale¿a³oby zrobiæ szeroki: XVI i XVII wiek. No, ale, jak to napisa³ nasz kolega w pracy doktorskiej: "król W³adek gajardy tañcowa³", nie bêdzie to straszne faux pas.
Witam!
Impreza zapowiada siê wspaniale, ju¿ mi ¶linka cieknie na my¶l o tym novum na polu bitwy, wysokiej komisji i nagrodach ;) Pospolite ruszenie bêdzie mieæ Warszawê na oku, w kalendarzu ju¿ zaznaczona :P
Pozdrawiam
Witam,
Korpus Artylerii strone Karolusa Gustawa chetny ogniem swych armat wspieraæ, to co nas cieszy to wsparcie pirotechniczne, oj bedzie dym , kaliber zacny przytargamy.
A czy bêdzie weryfikacja zg³oszonych grup? Np. na podstawie strojów czy sprzêtu, czy generalnie wszyscy chêtni bêd± zaproszeni?
czo³em,
Cieszê siê z przychylnego Waszego przyjêcia inicjatywy.
Spieszê z odpowiedziami.
Oczywi¶cie, weryfikacja nast±pi. Jak napisa³em powy¿ej, g³ównym celem, który nam przy¶wieca jest maksymalna jako¶c rekonstrukcji. Dlatego procedura bêdzie nastêpuj±ca: ka¿da grupa mo¿e nades³ac zg³oszenie, nastêpnie spo¶ród nich zostan± wy³onione te, które otrzymaj± zaproszenie. To nie ma byc Grunwald, gdzie liczy siê hurt a nie jako¶c. Tak zapewniali mnie Organizatorzy.
Dodatkowo - informacje o imprezie zosta³y rozes³ane do grup zagranicznych - z Niemiec, Czech, Wielkiej Brytanii oraz, jak¿e by inaczej, Szwecji. Daj Bo¿e, nawi±¿emy nowe znajomo¶ci. By³oby klawo us³yszec komendy w oryginalnej mowie naje¼d¼ców. postaramy sie tak¿e zainteresowac Imprez± naszych przyjació³ z Ukrainy, jakkolwiek znane s± nam wszystkim k³opoty, jakie wynik³y z racji Schoengen.
Co do repertuaru tañców - zdajê siê na wszelkie sugestie Ani. Postaram siê tak¿e zaproponowac Organizatorom uwzglêdnienie w harmonogramie zaproszenie jednego z zespo³ów muzyki dawnej. Je¶li pozwolicie osobiste zwierzenie - sam kiedy¶ próbowa³em tanców renesansowych i mia³em kilkakrotnie okazjê wyst±pic publicznie przy muzyce na ¿ywo. Niezapomniane chwile, ³za siê krêci.
Pozdrawiam, AndrzejM.
I my , i my tez chcemy!
(a ¿eby podnie¶æ swoje szanse na otrzymanie zaproszenia, rozmawia³em z takim jednym zamieszanym w organizatorkê i on poleci³ mi napisaæ: )
Jaki wspanialy pomys³ z t± imprez± w Warszawie, jakie to jest wspania³e,
jaka grupa ze stolicy jest fantastyczna, ¿e zechcia³a w tym brac udzia³, ze o ich koniach nie wspomnê,
hurrra, hurra i ³ubu dubu
pozdrawiam i juz siê nie mogê doczekaæ
Dziêkujê, dziêkujê Adamie za pochlebstwa.
Lizusowstwem mo¿na by³o w XVIIw. zaj¶c bardzo wysoko. Dzisiaj zreszt± niekiedy te¿.
Pozdrawiam, AM.
No, no... O planach tej imprezy s³yszy sie od kilku lat, mam nadziejê ¿e wypali wzorowo. Na ile luda przewidziana? ¯o³d? Zwrot za transport?
pozdrawiam i sukcesów ¿yczê
Czo³em Pinior,
póki co Organizator przewiduje 100z³otówków na g³owê, o pokryciu kosztów transportu wiem, ¿e napewno dowóz koni ma byc refundowany. Co do ekip pieszych - jutro postaram siê miec informacjê.
O ilo¶ci uczestników nie mam jeszcze wiedzy, w ka¿dym razie mozliwo¶ci przerobu i obs³ugi z pewno¶ci± mo¿na traktowac na 300 ludzi i 50 koni (to norma, jaka uczestniczy corocznie w inscenizacji bitwy o Olszynkê Grochowsk±, któr± Urz±d dzielnicy rokrocznie organizowa³).
Pozdrawiam, AM.
Witam!!
Andrzeju, mozesz liczyc na RKJM. Wesprzemy ogniem naszych muszkietow ktorakolwiek ze stron (najlepiej te ktora najwiecej zaplaci)
A poza tym i my troszku ciekawi kwestii zwrotow za transport, zwlaszcza dla tych z odleglych prowincyj Rzeczypospolitej.
hej
wziêli¶my siê za budowê jednoosiowego wozu taborowego,
chcieliby¶my zabraæ go do was na imprezê, razem z chom±tem i wszystkim co trzeba
ale jest problem czyli koñ,
u siebie w Tykocinie mamy do dyspozycji konie sokólskie naszych przyjació³ rolników, ale zabrac ich do Wa-wy nie ma sposobu,
podpowiedzcie jakie mamy mozliwo¶ci,
Warcho³y i pijanice z chêci± by siê pojawi³y, namiot na obozowisko ju¿ siê szyje. A z braku Tatarów mo¿emy sami spaliæ Pragê ;D
Braæ Herbowa chêtniasto przybêdzie, jednak¿e z braku sprzêtów obozowych uprasza siê o iakowy¶ nocleg....
Czo³em,
impreza coraz bli¿ej (pozosta³o 3 miesi±ce). Z nowin: wczoraj dokonana zosta³a wizja lokalna terenu, rozplanowane zosta³o rozmeszczenie obozu, wyznaczone pole batalii, omowiony scenariusz. Najbli¿szy dzieñ-dwa przynios± rozstrzygniêcia, o których skrzêtnie Was poinformujê.
Pozdrawiam, AM.
PS. Marcinie, nie przejmuj siê Waszym brakiem sprzêtów obozowych, i w tej sprawie przewidujê ciekawe rozwi±zania.
Czo³em,
mam ju¿ potwierdzony przez Organizatora dokument. Jak nastêpuje:
Plan imprezy „Bitwa Warszawska 1656”Oprac. Andrzej Mikiciak
Za³o¿eniem naszej imprezy jest przeprowadzenie przedsiêwziêcia o maksymalnie wysokim poziomie rekonstrukcyjnym. Zlokalizowana zostanie w Parku Skaryszewskim w Warszawie, na terenie znajduj±cej siê tam obszernej wyspie. Teren ten jest w naturalny sposób ogrodzony wod±, na czas trwania imprezy nad bezpieczeñstwem czuwaæ bêdzie wynajêta firma ochroniarska. Niezale¿nie zorganizowany zostanie system wart nocnych z³o¿ony z Uczestników imprezy.
Obejmowaæ ma trzy równorzêdne nurty:
- inscenizacjê batalistyczn± (przeprowadzon± z udzia³em piechoty, kawalerii i artylerii, z wykorzystaniem wybudowanej scenografii drewnianej oraz pirotechniki). St±d te¿ istotne jest, aby ka¿da z Grup okre¶li³a – oprócz liczebno¶ci – tak¿e w³asne uzbrojenie (l. broni palnej, artylerii, koni). Pole batalii znajduje siê w odl. ok. 150m od obozowiska. W celu sprawnego przeprowadzenia potyczki, z uwagi na du¿y procentowo udzia³ kawalerii, konieczne bêdzie przeprowadzenie próby scenariuszowej (dot. g³. kawalerii, ale tak¿e przedstawicieli pozosta³ych Grup), w sobotê, w porze przedobiedniej. Sama inscenizacja uskuteczniona zostanie z wykorzystaniem ³±czno¶ci krótkofalowej z uwagi na sprawne i bezpieczne jej przeprowadzenie.
- zaimprowizowanie obozu wojskowego – próbê stworzenia warunków ¿ycia codziennego ¿o³nierzy XVIIw. W tym celu uczestnicy powinni zabraæ ze sob± maksimum sprzêtu obozowego (namioty z infrastruktur±). Grupy jej pozbawione powinny zg³osiæ to zawczasu, na ich potrzeby zostan± wystawione na terenie obozowiska drewniane szopy/sza³asy. Przygotowane zostan± tak¿e produkty spo¿ywcze (miêso, jarzyny, ryby, nabia³, pieczywo) wyselekcjonowane zgodne z epok±, do w³asnego u¿ytku przez uczestników - tradycyjny dla tego typu imprez catering (gotowe posi³ki, wspó³czesne naczynia) nie jest przewidziany. Na terenie obozu zgromadzone tak¿e bêd± materia³y budowlane (tarcica, s³oma, opa³) do u¿ytku dla uczestników. Przy okazji prosimy Grupy o sygnalizowane innych, nietypowych potrzeb aprowizacyjnych.
Obóz bêdzie w czasie trwania imprezy (z wyj±tkiem czasu czê¶ci batalistycznej) otwarty do zwiedzania dla Publiczno¶ci – zachêcamy Uczestników do udostêpniania jej tak¿e wnêtrz namiotów. Chodzi o to, aby stworzyæ niejako „¿ywe muzeum”, by udzia³ Zwiedzaj±cych w imprezie by³ interaktywny. Najlepiej prezentuj±ca siê w ten sposób (ca³okszta³t dzia³añ rekonstruktorskich: jako¶æ sprzêtu obozowego, moderunku i ogólnie pojêtego klimatu) Grupa zostanie doceniona g³ówn± nagrod± imprezy (nagr. finansowa – 5000z³).
- konkursy/turnieje - przeprowadzone w osobnym, przeznaczonym specjalnie dla tego celu miejscu, w bezpo¶redniej blisko¶ci obozu.
* szermierczy (szabl±),
* szermierczy (rapierem i lewakiem),
* ³uczniczy,
* tañca dawnego.
Informacje o chêtnych do udzia³u w poszczególnych konkursach powinny wp³yn±æ mo¿liwie szybko – chodzi o to aby najbardziej efektywnie skoordynowaæ je w czasie.
Nagrod± za pierwsze miejsce w ka¿dym z czterech konkursów jest 1000z³.
Scenariusz godzinowy:
- pi±tek (przyjazd grup, rozstawienie obozu),
- sobota:
8.00 pobudka, ¶niadanie.
10.00 – 13.00 – równolegle:
*eliminacje konkursów szermierczych i ³uczniczego,
* zwiedzanie obozu dla Publiczno¶ci,
* próby scenariuszowe przed inscenizacja potyczki,
13.00 – obiad,
15.00 – rozpoczêcie inscenizacji batalistycznej,
17.00 – 20.00 równolegle:
* konkurs tañca dawnego przy muzyce na ¿ywo wykonywanej przez zespó³ muzyki dawnej,
* zwiedzanie obozu, udostêpnienie torów ³uczniczych dla Publiczno¶ci.
20.00 – zamkniêcie obozu dla Zwiedzaj±cych, kolacja, integracja wzajemna (w granicach prawa i dobrych obyczajów). W tym czasie wystêp zespo³u muzycznego (pie¶ni staropolskie).
- niedziela:
8.00. pobudka, ¶niadanie.
10.00 – równolegle:
* fina³y konkursów szermierczych i ³uczniczego,
* wystêp zespo³u muzycznego (tañce i pie¶ni kozackie), w przerwie krótki pokaz tañców w wykonaniu zwyciêskiego (wy³onionego w dniu ubieg³ym) zespo³u tañca dawnego,
* krótkie prezentacje w wyk. poszczególnych grup rekonstrukcyjnych,
* zwiedzane obozu dla Publiczno¶ci.
13.00 – rozdanie nagród, zamkniêcie imprezy.
Gratyfikacje dla uczestników: przewidziano ¿o³d w wys. 100z³/os. Dodatkowo – zdaj±c sobie sprawê z kosztów transportu (zw³aszcza w odniesieniu do grup doje¿d¿aj±cych z daleka lub posiadaj±cych rozbudowane zaplecze sprzêtowe (artyleria, konie, tabory) – mo¿liwe jest indywidualne negocjowanie z Organizatorem warunków finansowych.
Kochani -
powy¿szy tekst jest dokumentem oficjalnym.
Jako przypisy:
1. udzia³ konkretnych wykonawców muzycznych jest nagocjowany, zatem nie podane zosta³y szczegó³y. W momencie podpisania kontraktów informacje zostana natychmiast podane.
2. regulaminy konkursów/turniejów s± opracowywane; szczegó³y techniczne konkurencji podane zostan± w momencie zakoñczenia prac nad nimi.
3. rozwa¿any jest tak¿e udzia³ kramów rzemie¶lniczych, zlokalizowanych opodal obozu, tak¿e w obrêbie wyspy. Proszê chêtnych rzemie¶lnków i wystawców - oczywi¶cie oferuj±ce towary zgodne z datowaniem imprezy o zg³aszanie siê do Organizatora pod adres: dcpk@ant.pl lub tel. 0-22 813-97-98.
Rozumiem, ¿e nic siê nie zmieni³o i zg³aszaæ siê nadal mo¿na do 30 kwietnia?
Pozdrawiam
Czo³em I.G. III,
owszem, do 30-go, ale proponujê zg³aszaæ siê wcze¶niej. W przypadku Waszej grupy proszê o podes³ane ( do mnie - mikiciak@poczta.onet.pl ) jakich¶ obrazków ukazuj±cych stopien Waszego zaanga¿owania w odtwórstwo historyczne, i nieco informacji o grupie.
Pozdrawiam, AM.
No to i my , by¶my siê pisali , w jakie¶ 12 osób - 15 osób
CYTAT(AndrzejM)
Przy okazji prosimy Grupy o sygnalizowane innych, nietypowych potrzeb aprowizacyjnych.
Szlachetny Andrzeju, czy jest przewidziany jakis Starszy w Wierze z kramikiem ulokowanym w poblizu, co by daleko chodzic nie trza bylo i który to by wojska nie zrujnowal !!
Liczcie na Elearów polskich konno i pieszo staj±cych w tej okazji
.
Andrzeju
Jakie sa wymagania sprzetowe do turnieju szablowego i rapierowego (oprocz szabli i rapiera z lewakiem oczywiscie).
Chodzi mi o karwasze, kolczugi....czy dozwolone beda maski szermiercze, kurtki szermiercze itp.. czy cos bardziej historycznego bedzie wymagane.
Co trzeba przywiezc we wlasnym zakresie?
Co tam Panie w polityce?
Jakie¶ nowe wie¶ci odno¶nie imprezy? Wiadomo juz kto bêdzie gra³ i ¶piewa³? Czy mo¿na poprosiæ o listê grup, które zadeklarowa³y udzia³ w potrzebie warszawskiej?
pozdrawiam
Brak te¿ zupe³nie informacji o konkursie tañca, odbêdzie siê czy nie?
Witam
Regiment Krola Jego Mosci wycofuje sie z uczestnictwa w imprezie p.t. Bitwa Warszawska.
Jako powod nie moznosc dogadania sie z organizatorami w sprawie warunkow uczestnictwa Regimentu w powyzszej imprezie.
Wszystkich ktorzy liczyli na wspolna zabawe z nami serdecznie przepraszamy za nasza nieobecnosc. Do zobaczenia na innych imprezach jakie sie odbeda niejednokrotnie.
Organizatorom dziekujemy za wysilek jaki wkladaja w organizacje tej imprezy.
Pozdrawiam
Witajcie
Szanowni Organizatorzy dajcie¿ w koñcu jakie¶ konkretne informacje o "BW 1656", termin siê zbli¿a, a szum informacyjny jest coraz wiêkszy...ka¿dy co¶ s³ysza³, ale nikt nic "napewno" nie wie. A podany nr telefonu do Organizatorów jest zupe³nie g³uchy, no chyba ¿e ja przez te 20 ponad prób skontaktowania siê mia³em pecha...
pozdrawiam i czekam na info
Pinior i inni zainteresowani, g³ówny organizator czyli CPK Praga po³udnie i Andrzej Zió³kowski tutaj nie zagl±daj±. Andrzej Mikiciaki ja jeste¶my jakby cia³em doradczym w ca³ej imprezie i obserwuj±c ostatnie wydarzenia nikt ich (rad) nie bierze sobie do serca. Wszyscy zainteresowani powinni zg³asza siê drog± meilow± do Andrzeja Zió³kowskiego aziolkowski@wat.edu.pl lub do pani Barbary Ma³gorzaty Gebler-Wasiak
Dyrektor Centrum Promocji Kultury dcpk@ant.pl .
Czo³em,
jest w³a¶nie tak jak napisa³ Tomek. Obaj poproszeni zostali¶my wy³±cznie o doradzenie jak± formu³ê powinna przyj±æ impreza, za¶ Organizatorami - czyli si³± sprawcz± (czyt. dysponuj±c± funduszami i ostateczne decyduj±c± o jej wydaniu) s± wymienione przez Tomka osoby.
Co do aktualno¶ci - niestety, Organizatorzy nie dogadali siê z ¿adnym zespo³em muzyki dawnej, a zatem, si³± rzeczy, konkursu tañców dawnych nie bêdzie.
Co siê tyczy konkursów szermierczych i ³uczniczego - nagroda w ka¿dym ma ostatecznie wynosiæ 500z³ dla zwyciêzcy.
Niniejszym proszê wszystkie grupy - O ILE ISTNIEJ¡ JESZCZE JAKIEKOLWIEK NIEDOGRANE SZCZEGÓ£Y DOTYCZ¡CE WASZEGO UDZIA£U W IMPREZIE WARSZAWSKIEJ - KONTAKTUJCIE SIÊ KONIECZNIE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM Z ORGANIZATORAMI. DO IMPREZY POZOSTA£O PÓ£TORA TYGODNIA.
Pozdrawiam, AM.
CYTAT(AndrzejM @ 09:01 07.07.2008)
Co do aktualno¶ci - niestety, Organizatorzy nie dogadali siê z ¿adnym zespo³em muzyki dawnej, a zatem, si³± rzeczy, konkursu tañców dawnych nie bêdzie.
No to dziwne, bo dla mnie zespó³ graj±cy na ¿ywo nie jest warunkiem niezbêdnym dla odbycia konkursu tañców dawnych. Poza tym pani G-W dzwonila do Chastelany w zewsz³ym tygodniu (pi±tek) i powiedzia³a, ¿e ma dla nich zwrot za transport. Widzê, ¿e trudno siê dogadaæ z orgami.....
Czo³em Aniu,
tym bardziej koniecznie wyja¶nij sprawê u samego ¼ród³a, nie bazuj na domys³ach.
Do tej pory Organizator mia³ do czynienia wy³±cznie z imprezami napoleoñskimi, które rz±dz± siê zupe³nie innymi prawami.
Postaram siê jednak zainteresowaæ Organizatorów, aby bodaj zagl±dali na to forum i jednak ustosunkowywali siê do bie¿±cych tematów. Bo czasu ma³o.
Pozdrawiam, AM.
Witam!!!
Ze wzglêdu na ró¿ne czynniki Rodzina Pêkala wraz z przyleg³o¶ciami ;)
nie bierze udzia³u w rzeczonej imprezie.
Nie organizujemy tam konkurencji ³uczniczych.
¯yczê dobrej zabawy i pozdrawiam
ps.
Z moich informacji:
- nie odbywaj± siê tam ¿adne z wcze¶niej wymienionych konkurencji i turniejów.
Rzeczywi¶cie- konkurs tañca dawnego te¿ siê nie odbêdzie. Po tym co us³ysza³am od reprezentacji innych zespo³ów okaza³o siê, ¿e organizator ola³ nasze zg³oszenia a potem twierdzi³, ¿e nie by³o chêtnych. Poza tym pani organizator zaskoczy³a Blondiego twierdzeniem, ¿e do takiego konkursu niezbêdny jest zespó³ muzyki dawnej, który przygrywa³by na ¿ywo. By³a zaskoczona, ¿ez azwyczaj takie wystêpy odbywaj± siê przy muzyce z CD.... My¶lê, ¿e zadanie chyba trochê przeros³o organizatorów.....
Wobec powy¿szych postów co prawda na piêæ minut przed dwunast± ale czy mo¿na prosiæ o listê grup które ostatecznie przybywaj± i zweryfikowany program ca³ej tej imprezy??
Z góry dziêkuje.
Witam!!!
Kontaktuj siê z organizatorem - przypomnê:
"na adres mail: dcpk@ant.pl oraz aziolkowski@wat.edu.pl"
Tutaj organizatorzy nie zagl±daj±....
. na pewno:
- wybuchowi fachowcy i fajerwerki bêd±.
- Bêd± p³on±æ cha³upy. - to na pewno.
- Po za tym wszyscy czarnoprochowcy oficjalnie przed imprez± przejd± szkolenie PPO¯ i z obs³ugi swojej broni po¶wiadczone z³o¿eniem stosownego podpisu na dokumencie, ¿e robi siê to na w³asn± odpowiedzialno¶æ. Bez tego legalnie nie mo¿na zrobiæ imprezy.
...to informacje pods³uchane...
A to paradne!!
Kon by sie usmial!!
Widze ze zaoszczedzilem sobie niepotrzebnych nerwow!!
Ciekawia mnie co to za fachowcy od XVII wiecznej broni czarnoprochowej beda robic szkolenia.
P.s. Powstrzymywalem sie od wszelkich komentarzy dotyczacych tej imprezy ale nie moge!!
Autografy dacie a potem beda Was ciagac po sadach jak orgowie cos spieprza.
Podpiszcie tez zgode na machanie szabelkami i rapierkami tudziez inna bronia!!
Lepiej kazac dmuchac w alkomat wszystkim uczestnikom a nie papierki podpisywac!!Zycze "udanej i milej" zabawy!!
No no tylko proszê bez ¿adnych g³upich pomys³ów z alkomatami
.
Po¿yjemy zobaczymy ale jak mój koñ sie u¶mieje to nie omieszkam zameldowaæ na forum
.