Na jednym z for poswieconych 2 wojnie natknalem sie na zdjecie takiej oto broni. Niestety nikt nie byl w stanie powiedziec co to jest, a przyznam ze zaintrygowala mnie ona dosc znacznie
Wydaje mi sie, ze sa to Prusy koniec XIX wieku, ale jestem laikiem. Macie moze jakies sugestie? Posiadacz chce to sprzedac, a szkoda zeby trafila w lapy kogos kto zrobi z tego lampke nocna (juz widzialem taki przypadek z blucherowka paradna wehrmachtu
)
szpada dworska- niemcy 1820r
pozdr
Bardzo dziekuje za szybka odpowiedz
Posiadasz moze zdjecie/rysunek takowej w stanie lepszym niz ten na skanie?
mam nawet tak± sztukêu¿ytkow±, ale ze sportow± g³owni±
CYTAT
mam nawet tak± sztukêu¿ytkow±, ale ze sportow± g³owni±
To tak jakby przerobiona na lampkê nocn±
Sorry nie mog³em siê powstrzymaæ.
Pozdrawiam
heheheheheheeeeee...cieszê siê, ¿e tego nie zrobi³e¶ ;)))
Jarku sprobuj sie sztychac glownia niesportowa
troche gwizdze pozniej w plucach
Ale dlaczego w XIX wiecznej oprawie na dodatek pruskiej . Ptacku czy¿by¶ mia³ na szafie saladê z niemieckiego he³mu
?
Pozdrawiam
e.........to jest odlew z takiej sztuki prod. M. Wêglinsona.
sportowa g³ownia, bo tym siê lepiej biæ
cmok ;)
Wybaczcie za odgrzewanie starego postu, ale w tym dziale i tak siê nic nie dzieje
Znalaz³em wreszcie zdjecie blucherowki przerobionej na ¶wiecznik (a nie jak b³êdnie napisa³em uprzednio lampê). Co by nie gadaæ robota ³adna
Blucherówka to to nie jest. Wygl±da na prze³om XIX/XX wieku. Sporo takich, ale szkoda tej szabli. Krew mnie zalewa jak widzê takie patenty. Kiedy¶ Wo³oszañski pokazywa³ wie¿ê od czo³gu 7TP powycinan± a¿urowo palnikiem. Tzw. niuart
Wszed³em w posiadanie paru sztuk niekompletnych pochew (do pa³aszy?) nie bardzo wiem od czego i z jakiego okresu pochodz±. Serdecznie proszê o identyfikacjê. Ewentualnie jakie¶ linki. muj adres meilowy gromow@o2.pl
Pozdrawiam
Luftlander
Przepraszam zapomnia³em dodaæ wymiaru. D³ugo¶æ oko³o 60 cm.