Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Garnizony Miejskie
> Uzbrojenie na przestrzeni dziejów > Uzbrojenie pó¼no¶redniowieczne > Inne uzbrojenie pó¼no¶redniowieczne
Kacper
Ciekaw jestem jak wygl±da³y wszelkiego rodzaju odzia³y: milicji, s³u¿b porz±dkowych, stra¿y miejskiej itd. na ziemiach Zakonu. Interesuje mnie wszystko: proponowane lektury, witryny www.,jakie¶ zdjecia, ew. odpisy od oryginalnych dokumantów (najlepiej z opisem jak do nich dotrzeæ). Bêdê wdzieczny za zamieszczanie takze w³asnych przemy¶leñ. A na koniec... nie chodzi mi o za³ogi zamkowe, przynajmniej póki co.
Kacper
Przeczyta³o to 48 osób... i nic.. czy naprawdê nie macie informacji na ten temat? Mo¿e mozecie podpowiedzieæ gdzie powinienem takowych szukaæ (z zstrze¿eniem ¿e nie jestem studentem...).

Pozdrawiam
Kacper
Kacper
ok.. skoro nikt nic nie wie to podziele siê niepewn± informacj±. Otórz w ksi±¿ce (zdaje siê ¿e do¶æ mocno osadzonej w historii) Umberto Eco "Baudolino" rozpêdzaniem zamieszek studenckich zajmuja siê "³ucznicy"wys³ani przez "prewota". Kto¶ wie co¶ pewnego o gupach pilnujacych porz±dku publicznego, juz nie w Zakonie, a ca³ej ¶redniowiecznej Europie?
Pozdrawiam.
Kacper
Willi
Osobiste przemy¶lenia + zas³yszane: