szukam ochotników do grupy rekonstrukcyjnej o okresie miedzy 1450 - 1500 szukamy osób z okolic mielca na Podkarpaciu i wsi w okolicach Radomy¶la Wielkiego mog± byæ te¿ osoby z Tarnowa
A co bêdziesz rekonstruowa³ i jakie tereny...?
CYTAT(TyberiuszKlaudiusz @ 18:34 06.06.2016)
wojska z terenów Podola g³ównie piechotê ale jak ma pan ambicje to i konie za³atwimy
CYTAT(dranant1450 @ 14:43 10.06.2016)
CYTAT(TyberiuszKlaudiusz @ 18:34 06.06.2016)
wojska z terenów Podola g³ównie piechotê ale jak ma pan ambicje to i konie za³atwimy
Nie nie, ja tak tylko, ¿eby inni mogli wiedzieæ. Ja jestem IX wiecznym ³ucznikiem z plemienia Golêszyców :P
CYTAT(TyberiuszKlaudiusz @ 16:13 10.06.2016)
Nie nie, ja tak tylko, ¿eby inni mogli wiedzieæ. Ja jestem IX wiecznym ³ucznikiem z plemienia Golêszyców :P
A czym charakteryzowali siê cz³onkowie plemienia Golêszyców? Co ich identyfikowa³o na tle innych plemion?
CYTAT(Teyrnon @ 23:11 10.06.2016)
A czym charakteryzowali siê cz³onkowie plemienia Golêszyców? Co ich identyfikowa³o na tle innych plemion?
Mieli w³osy na stopach...
CYTAT(Teyrnon @ 23:11 10.06.2016)
A co to ma do rzeczy?
chcia³bym siê dowiedziec jak siê rekonstruuje Goleszycow. Tez bym chcial
Oszczêd¼ sobie tej ironii.
No wiêc..? Mo¿na w materiale archeologicznym wydzieliæ artefakty nale¿±ce do konkretnej grupy lub plemienia tak by ze spokojem sumienia powiedzieæ ¿e rekonstruuje siê w³a¶nie to konkretne plemiê?
CYTAT(Teyrnon @ 21:44 11.06.2016)
No wiêc..? Mo¿na w materiale archeologicznym wydzieliæ artefakty nale¿±ce do konkretnej grupy lub plemienia tak by ze spokojem sumienia powiedzieæ ¿e rekonstruuje siê w³a¶nie to konkretne plemiê?
Nie s±dzê. To gdzie znajdowa³o siê konkretne plemie mówi± nam przede wszystkim teksty ¼ród³owe. Np. Geograf Bawarski. Oczywi¶cie mogê siê myliæ poniewa¿ jest nowy w tej dziedzinie. Poza tym mamy róznice w strojach, albo budowie grodów. O ile pamiêtam co do grodów to Golêszyce siê ró¿nili na tle innych, s±siadujacych z nimi plemion. Mogê sprawdziæ.