Witam.
Leci mi ju¿ 20 rok ¿ycia. Od jakiego¶ czasu przymierzam siê do za³o¿enia dru¿yny odtwarzaj±cej wczesno¶redniowiecznych wikingów b±d¼ jomswikingów. Wcze¶niej w bractwie by³em tylko przez chwilê z powodu czaso¿ernego sportu. Mo¿na powiedzieæ ¿e jestem nowy w temacie odtwórstwa praktycznego lecz wiem jak za to siê zabraæ i z czym to siê je.
Przechodz±c do sedna sprawy.
Szukam ludzi chêtnych do za³o¿enia owej dru¿yny. Dru¿ny jeszcze jako takiej nie za³o¿y³em bo nie posiadam odpowiedniej ilo¶ci osób które nale¿ycie siê w to zaanga¿uj± (2 osoby zaanga¿owane, 2 niezdecydowane).
Wymagania co do przysz³ych dru¿ynników to:
-Zamieszkanie w Kro¶nie/okolicach lub dojazd przynajmniej raz w tygodniu na spotkania (formy i daty spotkañ zostan± omówione w wiêkszym gronie aby ka¿demu termin odpowiada³).
-Zaanga¿owanie w rozwój grupy.
-Zdobywanie wiedzy potrzebnej do prawid³owego odtwórstwa (przyjmujemy ka¿dego, nawet niewtajemniczonego w tematy odtwórstwa lecz wymagamy ci±g³ego progresu - to nie szko³a, nie bêdziemy pytaæ, wiêc bez stresu ).
-W przypadku Panów chc±cych walczyæ, nauka walki tak¿e we w³asnym zakresie oraz na treningach (tak samo jak w punkcie poprzednim - powoli, to nie szko³a).
-Kompletowanie sprzêtu (najpierw rzeczy codziennego u¿ytku - ubrania, naczynia, podstawowe narzêdzia - nastêpnie uzbrojenie).
-Co najmniej 15 wiosen (lat) aby do³±czyæ do dru¿yny, 18 aby rozpocz±æ naukê walki/braæ udzia³ w turniejach i bitwach (nie dotyczy ³uczników).
-P³acenie sk³adki JE¦LI zostanie ustalona (je¶li ju¿ bêdzie to nie bêdzie to zawrotna suma, 5-10 z³ na miesi±c - oczywi¶cie wszystko bêdzie udokumentowane aby nie by³o pytañ co dzieje siê z pieniêdzmi dru¿ynników )
-Mo¿liwo¶æ wyjazdów na obozy/turnieje kiedy bêd± ju¿ organizowane (nie na wszystkie ale raz do roku wypada³o by byæ)
To tyle z wymogów. Teraz zapytacie - "Dlaczego warto do³±czyæ?" - Ja odpowiem: