Witam,chcia³bym wiedzieæ,czy w tej okolicy s± ludzie rekonstruuj±cy (lub chc±cy to robiæ) XIV/XV wiek.
A mo¿e byæ Czêstochowa?
Bli¿ej ju¿ mam do Kielc ;)
A kolega zaczyna czy ju¿ do¶wiadczony gracz? Jest u Ciebie grupa rekonstrukcyjna, czy sam gdzie¶ doje¿d¿asz?
O tyle lipa jak dla mnie ta odleg³o¶æ, bo samochodu nie posiadam.
Ale có¿, hobby rzecz silniejsza...
Ostrobod mnie zw±, jestem ³ucznikiem s³owiañskim , z Cieszyñskiego Rodu z Golêszyc. Pocz±tkuj±cy, 4 miesi±c sta¿u. Mieszkam w Cieszynie i tam te¿ jest grupa, do której nale¿ê. Spróbuj przez neta co¶ znale¼æ w Kielcach co¶ mo¿e byæ... ale co ja tam wiem, bardziej do¶wiadczeni koledzy z Frehy Ci podpowiedz±.
Powiem tylko, ¿e jeden z mych towarzyszy doje¿d¿a ok. 30 km.
W kielcach jest Kompania Wolontarska, by³o (nie wiem,czy dalej jest) Kieleckie Bractwo Artyleryjskie i jacy¶ wikingowie ;)
Trenowa³em trochê szabl±,ale raczej ci±gnie mnie ¶redniowiecza.
Powiem Ci, ¿e na pocz±tku waha³em siê, bo jako¶ by³em nie teges z ¶redniowieczem, a teraz bardzo lubiê t± epokê. Trzeba siê rozwijaæ, poszerzaæ horyzonty. Nie nastawiaj siê na jedn± epokê. Pomy¶l do której jeste¶ nieprzekonany i... przekonaj siê do niej przez reko
Zobaczymy,mo¿e bêd± jacy¶ chêtni na "moje" stulecie:)
Dziêkujê za zaproszenie, nie omieszkam wpa¶æ. Kiedy by mo¿na siê z Wami spotkaæ?
CYTAT(Lichy1987 @ 07:16 18.08.2015)
Dziêkujê za zaproszenie, nie omieszkam wpa¶æ. Kiedy by mo¿na siê z Wami spotkaæ?
Codziennie na zamku w Chêcinach mo¿na spotkaæ kogo¶ z dru¿yny.
W niedziele te¿?
To mo¿e od 1-4 wrze¶nia w trakcie MSPO (kto jeszcze jedzie z obecnych?) wpadnê z koleg± prawdopodobnie (nie trenowa³ nigdy nic,jest my¶liwym ale chêtny).
W terminie 28-31 sierpnia wyje¿d¿amy na turniej do Rabsztyna. Po powrocie na pewno kto¶ na zamku bêdzie siedzia³. W razie czego na fb podane s± numery kontaktowe. Mo¿esz przedzwoniæ do nas i siê umówiæ.
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê