Chcia³bym zapytaæ dlaczego usuwane s± posty koryguj±ce idiotyzmy wypisywane powszechnie na tym "uczonym forum".
Jak widzê, ¿e Opole nie jest Górnym ¦l±skiem ale Bêdzin jest to mam ochotê zapytaæ czy mamusia na g³owê upu¶ci³a, czy bozia posk±pi³a rozumku.
Ale ogólnie zapytaæ nie mogê, bo wszelkie uwagi wobec zidiocia³ych dzieciaków bez podstaw wiedzy s± usuwane.
Zjedz Snikersa bo za bardzo gwiazdorzysz.
CYTAT(Borg @ 15:35 23.04.2013)
Gadaj z gimnazjum to Ci granice przesun±... Wiesz co, ja bym jeszcze Szczecin chcia³ na Górnym ¦l±sku. Da radê?
Ju¿ siê poznêca³e¶ nad koleg±, wiêc kolejny post który nic nie wnosi poza "hejtowaniem" nie jest do niczego potrzebny.
Wszyscy wiemy ¿e jeste¶ bardzo m±dry, ale chcieliby¶my wiedzieæ ¿e potrafisz równie¿ byæ kulturalny. Nawet obna¿aj±c niewiedzê i ignorancjê.
Nie skomentujê przez wzgl±d na sympatiê do Ciebie.
Dziêkujê za potwierdzenie moich lu¼nych obserwacji.
Prosz
I.
Borgu . Chyba Ciê polubi³em chopoku
. To, ¿e nie dorastamy Ci do piêt we wszechwiedzy i samoob¶linianiu siebie to fakt .Ale brak rezerwy i dystansu do ¿ycia doczesnego skutkuje w dalszym ¿yciu postêpuj±c± paranoj± , a ja chcia³bym aby Ciê to nigdy nie tknê³o. A propos: ka¿dy kiedy¶ zaczyna³ i ka¿dy kroczy³ /czasem nadal/ ciemn± stron± mocy. B±d¼ mentorem, kaganek o¶wiaty wprowad¼ w ciemnicê czerni , zaszczep tem wiedzem w¶rud lódzi prostyh.
Szczerze oddany W¶ciek³y
Wojciechu najmilszy, a co, je¶li ci 'ludzie pro¶ci' s± odporni na wiedzê i sugestie, i - co gorsza - przekazuj± ignorancjê dalej jako prawdê objawion±?
Przecie¿ to a¿ siê prosi o dosadny, ¿o³nierski jêzyk
A¿ Marto... dystans , bo cz³ek uczony winien go mieæ i do innych i do siebie.
CYTAT(Marta Platzek @ 22:22 24.04.2013)
Wojciechu najmilszy, a co, je¶li ci 'ludzie pro¶ci' s± odporni na wiedzê i sugestie, i - co gorsza - przekazuj± ignorancjê dalej jako prawdê objawion±? :grin: Przecie¿ to a¿ siê prosi o dosadny, ¿o³nierski jêzyk :devil:
Ju¿ raz siê na ten temat wypowiedzia³em na zacnych ³amach Frehy. Nagminnym jest fakt oporu wobec "chamskiego Frehowicza". Nie dziwcie siê, ¿e snobizuj±cego, chamowatego acz bardzo m±drego guru nikt nie chce s³uchaæ i z takowym mieæ nic wspólnego. Opór moim zdaniem jest wrêcz wskazany i dowodzi przytomno¶ci umys³u. Dlatego w³a¶nie w nauczycielstwie tak wa¿ny jest
sposób przekazywania wiedzy :) (chyba, ¿e to forum ju¿ nie s³u¿y przekazywaniu/wymianie wiedzy a weryfikacji kto jest "ultrasem" a kto "piknikiem"...). Nie usprawiedliwiam braków w wiedzy czy mroczenia, w ¿adnym wypadku - chcê zwrócic uwagê na fakt, ¿e zniechêcanie ludzi do zabawy we wspólnej piaskownicy powoduje przeniesienie mroku do innej a nie naprawê sytuacji.
Standardowe pytanie pocz±tkuj±cego, który w poszukiwaniu odpowiedzi na drêcz±ce go pytania i na fali ognistej pasji dotar³ na Frehê by zderzyæ siê np. z Borgiem (którego za wiedzê tu sprzedan±, czasem bardzo drogo i nieprzystêpnie, niezmiernie szanujê): "ale chamstwo na tej Fresze!...wy wszyscy tacy?". I có¿ tu rzec?
Edycja: przegl±darka mi zwariowa³a, bardzo przepraszam, proszê o usuniêcie reszty tego spamu, który poszed³ pó¼niej.
Brak znajomo¶ci charakterystyki zapinki Almgren 58 mnie ma³o interesuje. To jest wiedza specjalistyczna i o tym mamy tu rozmawiaæ.
Ale brak umiejêtno¶ci czytania ze zrozumieniem i zadawanie pytania stoj±c na przystanku autobusowym, pod rozk³adem jazdy "przepraszam ale jaki autobus st±d odje¿d¿a?" to czysty debilizm i demencja gimnazjalna.
Kolejny akapit to brak wiedzy podstawowej, jak ju¿ przys³owiowe nazywanie w polskiej prasie brukowej Sosnowca ¦l±skiem.
Punktu pierwszego w ¿adnym stopniu nie traktujê jako co¶ z³ego. Ba, wrêcz uwa¿am, ¿e to rewelacyjne i optymistyczne, gdy kto¶ kto pyta czym ró¿ni siê seria wschodnia od zachodniej grupy II zapinek Almgrena! To tacy tworz± nadziejê, generuj± rozwój etc.
Dwa kolejne punkty, przykro mi, ale same siê pozbawiaj± szacunku do siebie, jako do istot rzekomo my¶l±cych.
Dystansowaæ siê? Przepraszam ale kraje zachodnie przez dziesi±tki lat dystansowa³y siê do problemu imigrantów, a dzi¶ jest ju¿ za pó¼no. Freha przez d³ugi czas, w imiê zaczosnkowanynej poprawno¶ci politycznej, dystansowa³a siê do tysiêcznego pytania "ile wa¿y zbroja" i dzi¶ mo¿e ju¿ jest za pó¼no.
Przez nauczycieli akceptuj±cych, ¿e jeden z drugim zachowuje siê pose³ Samoobrony mamy tabuny zidiocia³ego elektoratu mówi±cego "bynajmniej mia³em marazm". Wiêc proszê nie wspominaj o nauczycielstwie.
CYTAT(Borg @ 09:19 25.04.2013)
Brak znajomo¶ci charakterystyki zapinki Almgren 58 mnie ma³o interesuje. To jest wiedza specjalistyczna i o tym mamy tu rozmawiaæ.
Ale brak umiejêtno¶ci czytania ze zrozumieniem i zadawanie pytania stoj±c na przystanku autobusowym, pod rozk³adem jazdy "przepraszam ale jaki autobus st±d odje¿d¿a?" to czysty debilizm i demencja gimnazjalna.
Kolejny akapit to brak wiedzy podstawowej, jak ju¿ przys³owiowe nazywanie w polskiej prasie brukowej Sosnowca ¦l±skiem.
Punktu pierwszego w ¿adnym stopniu nie traktujê jako co¶ z³ego. Ba, wrêcz uwa¿am, ¿e to rewelacyjne i optymistyczne, gdy kto¶ kto pyta czym ró¿ni siê seria wschodnia od zachodniej grupy II zapinek Almgrena! To tacy tworz± nadziejê, generuj± rozwój etc.
Dwa kolejne punkty, przykro mi, ale same siê pozbawiaj± szacunku do siebie, jako do istot rzekomo my¶l±cych.
Dystansowaæ siê? Przepraszam ale kraje zachodnie przez dziesi±tki lat dystansowa³y siê do problemu imigrantów, a dzi¶ jest ju¿ za pó¼no. Freha przez d³ugi czas, w imiê zaczosnkowanynej poprawno¶ci politycznej, dystansowa³a siê do tysiêcznego pytania "ile wa¿y zbroja" i dzi¶ mo¿e ju¿ jest za pó¼no.
Przez nauczycieli akceptuj±cych, ¿e jeden z drugim zachowuje siê pose³ Samoobrony mamy tabuny zidiocia³ego elektoratu mówi±cego "bynajmniej mia³em marazm". Wiêc proszê nie wspominaj o nauczycielstwie.
no i za to ciê wielbiê ;)
Ale pewnego Szkota zwanego Irlandczykiem uczniowie ponoæ zak³uli trzcinkami do pisania na ¶mieræ, bo nie mogli znie¶æ, ¿e ich zmusza³ do my¶lenia.....
Jak widaæ, dzisiaj istnieje raczej tendencja do g³askania takich "uczniów" po g³ówkach, bo kto to widzia³, czepiaæ siê niewiedzy i ignorancji. Ale czasem jak nie tupniesz, nie wrza¶niesz i nie przeklniesz, to nie podzia³a
Pewnie niektórzy to uznaj± za stronniczo¶æ, ale ja siê z Borgiem zgadzam. Forma jego wypowiedzi mnie nie razi, podobnie jak paru innych merytorycznie niezast±pionych, ale - ojejku jejku - "wrednych i nietolerancyjnych" cz³onków Frehy.
CYTAT(kublika @ 20:53 25.04.2013)
Ale pewnego Szkota zwanego Irlandczykiem uczniowie ponoæ zak³uli trzcinkami do pisania na ¶mieræ, bo nie mogli znie¶æ, ¿e ich zmusza³ do my¶lenia.....
No tak, zgadzam siê, ¿e Freha nie jest obowi±zkowym etapem edukacji. Nie jest te¿, ca³e szczê¶cie, jedynym - wspaniale, ¿e Ci którzy maj± do¶æ ra¿±cego chamstwa mog± ¶mia³o oddaæ siê lekturze innych ¼róde³ (nie piszê o sobie, siedzê tutaj jako czytelnik od 2004-go i wytrzymujê
mimo wstrêtnych, "elitystycznych" zachowañ, lecz o wcze¶niej wspomnianych "¶wie¿akach" ). Jako stary czytelnik, naprawdê nie chcia³bym by "chamówa", choæby najbardziej merytorycznie i informacyjnie doskona³a, sta³a siê standardem na tym forum. Wierzcie mi, jeste¶cie czytani i s³uchani z równ± uwag± nawet gdy nie "hejtujecie"
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=TiaP_v28wQUw ramach bycia kulturalnym i walki z chamstwem...
Wci±¿ twierdzicie, ¿e nale¿y w sposób przyjemny dla ucha poprawiæ imæ debila, czy strzeliæ w ty³ g³owy by nie zu¿ywa³ powietrza?
No tera, to ¿e¶ dowali³ do pieca Borgu ! Do kogo ty masz pretensjê za pokolenie lobotomków ? Ja j...biê, ale szukaj±c na tym poziomie, to naprawdê zni¿y³e¶ siê do poziomu bruku. Ch³opie! ogarnij siê i chapnij sznikersa. To jest-li tylko efekt planów programowych i pracy minister edukacji - tam szukaj debili a nie po¶ród m³odzie¿y z pokolenia dopalaczy. Jezuu tam zacznij gdzie sadzi siê kupy do mózgów :
http://wpolityce.pl/wydarzenia/36000-zlota...-w-czestochowiehttp://lubczasopismo.salon24.pl/pl24/post/...nister-szumilasa w ogóle wyjd¼ z klasy bo wy¿ar³e¶ ca³± kredê .
Problem le¿y po czê¶ci w tym, ¿e dzisiejsze testy gimnazjalne, matura to egzaminy dla idiotów, w szko³ach nauczyciele boj± siê zostawiaæ element g³upi na kolejne lata w tej samej klasie (popsuj± siê statystyki, a przyjdzie weryfikator z kuratorium), a sam materia³ jest okrojony.
Wed³ug mnie takie materia³y wideo s± wynikiem podej¶cia "a po co mje przedmiot Y jak ja kce byæ w przysz³o¶ci X". Kiedy¶ matematyka na maturze obowi±zywa³a wszystkich. Ostatnio wprowadzili j± ponownie jako przedmiot obowi±zkowy(+) i co? By nie ula³a jej po³owa maturzystów, poziom podstawowy ma poziom taki, ¿e zda j± lepszy gimnazjalista(-)....
Trzeba co¶ od tych ludzi zacz±æ wreszcie wymagaæ, bo inaczej s³abo to widzê.
Ja wci±¿ jeszcze studiujê, wiêc nie mogê siebie uznaæ za wybitnego znawcê "strategii dobrego nauczania", ale wiem jedno: chodzi³em do podstawówki i gimnazjum we wsi. Gdyby nie kilku nauczycieli, którzy wstawili mi oceny, na które w danej chwili zas³ugiwa³em oraz wymagania rodziców, to pewnie nie mia³bym szans na dostanie siê na najbardziej oblegany kierunek Politechniki Poznañskiej. Mo¿e pracowa³bym jako kto¶, kto nie musi wiedzieæ co to matematyka, dalej analiza matematyczna czy analiza zale¿no¶ci kontekstowych - jak spora czê¶æ m³odzie¿y z mojej szko³y podstawowej.
Na szczê¶cie, kto¶ ode mnie wymaga³, nadal wymaga, a mi siê to podoba.
Pozdrawiam, Andrzej
I O to tutaj chodzi ! Stukrotne dziêki Yogesh za soczystego posta. Za¶ co do Ciebie Borgu - brynczysz ino na ejbrów, a to nie penery, s± jako Ty co¶ siê w penerskiej gasce zamkn±³ i blebrosz na wszystkich i wszytko byz opamiêtanio. Siedzisz ino wtych swych knipach i puczysz sie jak jako mela a¿ w kuñcu skataisz sie. Dej se siana i bund¼ w kuñcu porzundny szczun
W¶ciek³y- on jezd Hanysym, my¶lisz, ¿e Cie bydzie rozumio³?
Jak ³yn hays jak zez sosnowfca :D ? . Domy rade . frehowny ino...
Wojciech W¶ciek³y, i Ty pisa³e¶ co¶ o poziomie bruku?
Laboga, JAKI SOSNOWIEC? We¼ siê pierw zorientuj, a potem pisz, b³agam. Bo to nawet zabawne nie jest (a pewnie mia³o?). Poza tym, przepiêkny off-top. Jak zwykle, temat sobie, dyskutanci sobie
Wy tu rozprawiacie (ciekawie zreszt±) o maturzystach, gimnazjalistach.
Radzê z bliska przyjrzec siê kretyñskiemu pomys³owi umieszczania 5-latków w tzw. "zerówkach".
Jakby kto¶ nie wiedzia³ "zerówka" to juz prawdziwa szko³a.
Tymczasem np. w grupie któr± prowadzi moja ¿ona spora czê¶æ dzieci nie potrafi³a siê samodzielnie ubraæ. Dodatkowo okaza³o siê ¿e niektóre s± jeszcze karmione ³y¿k± przez rodziców!. Nie mówi±c ju¿ o tak skomplikowanej czynno¶ci jak samodzielno¶æ w ubikacji.
A zdolno¶æ skoncentrowania uwagi przez 5-latka w porównaniu do 6-latka to juz prawdziwa przepa¶æ.
Oczywi¶cie nie dotyczy to wszystkich dzieci.
Uwa¿am ¿e miejsce 5-latka jest w przedszkolu i tyle. I jest to powszechna opinia zarówno rodziców jak i nauczycieli (szkó³ i przedszkoli). 5 i 6 latki powinny byc przygotowywane do szko³y w przedszkolu. Tak jak np jest to w Finlandii. Która ponoæ ma jeden z najlepszych systemów o¶wiatowych.
Co najciekawsze przed wprowadzeniem tego kretynizmu swoj± negatywn± opiniê wyra¿a³o wiele kompetentnych osób i instytucji. Ale jak zwykle MEN wie lepiej.
Droga Marto... W kilku s³owach odniosê siê do Twej wypowiedzi: Samo ju¿ za³o¿enie tego tematu by³o promocj± idiotyzmów a ,¿e w ¿yciu tak bywa ,¿e kto sieje wiatr, ten zbiera burzê. Wiêc nie dziw siê ,¿e posz³a taka fala postów przeciwnych Borgowi ja siê za to zabra³.
A je¶li dialekt wielkopolski ,nazwa³a¶ poziomem bruku to proponujê postaraæ siê go przet³umaczyæ na jêzyk polski a potem filozofowaæ .
Nurglitch (Sextvs Didivs Longvs)
Czyli... teza jest taka ¿e fala i glanowanie jest na freha zupe³nie ok bo w jednym wywiadzie na YT byli g³upi ludzie?
Dobrze zrozumia³em?
CYTAT(Wojciech W¶ciek³y @ 10:02 30.04.2013)
A je¶li dialekt wielkopolski ,nazwa³a¶ poziomem bruku to proponujê postaraæ siê go przet³umaczyæ na jêzyk polski a potem filozofowaæ .
Czekaj - co? A umiemy czytaæ ze zrozumieniem? Nigdzie nie by³o mowy o dialektach, a o Sosnowcu. Z którym jak ostatni 'znaffca' powi±za³e¶ Borga.
P.S. 'Hanys' pisze siê z wielkiej litery.
a ka¿dy wie ,¿e wielki ¶l±sk do sosnowca nie dociera, nie wyczyta³a szydery, jak przykro...
a w ogóle proponujê aby zamkn±æ ten temat z uwagi na miejsce, gdzie wkrótce dojdzie do krwawych staræ pomiêdzy katolikami a protestantami.
Pochwalony.
CYTAT
Pisz na temat. Jak nie masz nic konstruktywnego do dodania, nie pisz wcale.
Forum to nie czat - je¶li wypowied¼ skierowana jest do jednej osoby i nie bêdzie interesuj±ca dla reszty, lepiej skierowaæ j± na PW ni¿ na forum.
Nie prowokuj k³ótni. Uszczypliwe uwagi ad personam najlepiej sobie darowaæ, w ostateczno¶ci skierowaæ na PW.
To wyci±g z regulaminu forum.
I jeszcze to:
CYTAT
W przypadku z³amania regulaminu moderator ma prawo przyznaæ u¿ytkownikowi ostrze¿enie. Po wyczerpaniu limitu ostrze¿eñ moderator mo¿e zawiesiæ mo¿liwo¶æ pisania na okres od 30 do 90 dni, zawiesiæ ca³kowicie konto lub je usun±æ.
Moderatorzy maj± prawo do kasowania, edytowania, przenoszenia, scalania i dzielenia w±tków lub postów w zgodzie z regulaminem i wedle w³asnego wyczucia. Nie musz± siê z tego t³umaczyæ zainteresowanym, choæ zazwyczaj to czyni± w celach informacyjnych.
Temat zostawiam otwarty do dyspozycji administratora.
Bardzo siê cieszê, ¿e po tygodniu ja³owych komentarzy znalaz³ siê choæ jeden merytoryczny. Boli, ¿e organ porz±dkowy potrzebowa³ tygodnia na znalezienie- dla czy na mnie- odpowiedniego paragrafu. Wyci±g z prawa kanonicznego forum jest dla mnie wystarczaj±c± odpowiedzi± i mo¿na temat zamkn±æ.
Ubolewam, ¿e "zazwyczaj" nie zosta³em poinformowany o powodach usuniêcia mojego postu oraz ¿e niektórzy wol± je¶æ snikersy zamiast wykazywaæ siê "wyczuciem".
Dziêkujê i do zobaczenia
Arek
Temat ciekawy bo "materia³ów" w bród.
Mo¿e w temacie warto wydzieliæ dwa w±tki:
1) merytoryczny
2) dla tych, którzy chc± siê poprztykaæ
Zrozumcie kochani, ¿e olbrzymia wiêkszo¶æ frehowiczów chce poczytaæ i/lub napisaæ co¶ interesuj±cego. Prywatne przepychanki zniesmaczaj± i zniechêcaj±.
Co mnie obchodz± jakie¶ pseudointelektualne docinki goroli, hanysów i innych.
Tak po prawdzie ,to wszystkim dyskutantom w tym temacie nale¿y siê ostrze¿enie.Podstawê do tego poda³em trzy posty wy¿ej.
Ostrze¿eñ nie bêdzie,ale temat zamykam.
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê
kliknij tutaj.