Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: poproszê o radê/pomoc
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > Og³oszenia
kropka
Witam,

Przepraszam je¶li wstawiê ten temat w nie odpowiednim dziale, ale jestem jeszcze "zielona" w poruszaniu siê po FREHEI.

Chcia³abym forumowiczów po porsiæ o pomoc tego typu:
Co wed³ug Was powinna zawieraæ publikacja pt. "Wczesno¶redniowieczna bi¿uteria i elementy stroju z Pomorza Zachodniego"? prócz: surowca, techniki, typologi, znaczenia w kulturze, chronologii
Borg
Mo¿e powinna zawieraæ co¶ o wczesno¶redniowiecznej bi¿uterii i elementach stroju pochodz±cych z Pomorza Zachodniego?
kropka
CYTAT(Borg @ 23:39 30.03.2013) *
Mo¿e powinna zawieraæ co¶ o wczesno¶redniowiecznej bi¿uterii i elementach stroju pochodz±cych z Pomorza Zachodniego?

To oczywiste, sêk w tym ¿e jest ju¿ pewna publikacja odno¶nie m.in. tego ternu omawiaj±ca kwestie: surowca, wyrobu, typologii, znaczenia kulturowego i chronologii - przepraszam za nie domówienie z moje strony ale w sumie bardziej chodzi o to co mo¿na o bi¿uterii powiedzieæ prócz tego tak aby nie powtarzaæ poruszanych kwestii przez kogo¶ innego i opisanych nad wyraz rzetelnie :P
Borg
Albo jeste¶ inkarnacj± Frau Kóèki-Krenz, albo masz nowy materia³, albo piszesz naukowy be³kot tr±c±cy plagiatem.
To ma byæ licencjat?
kropka
CYTAT(Borg @ 23:49 30.03.2013) *
Albo jeste¶ inkarnacj± Frau Kóèki-Krenz, albo masz nowy materia³, albo piszesz naukowy be³kot tr±c±cy plagiatem.
To ma byæ licencjat?

na pewno nie to 1, tak trochê nowo¶ci jest, na 3 nawet martwa bym siê nie odwa¿y³a zrobiæ czego¶ takiego.
Wstyd - mgr

Grandgousier
a sk±d od razu pewno¶æ, ¿e to bêdzie publikacja? shocked.gif
kropka
bo to nie ma byæ publikacja xD tylko mgr - ka ;)
brat grucha:)
CYTAT(kropka @ 00:16 31.03.2013) *

Kropka, przera¿asz mnie!!! praca magisterska, a ty odnoszê wra¿enie pojêcia nie masz o czym chcesz napisaæ?