Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Barokowy strój historyczny - Francja
> Ubiór i dodatki > Ubiory renesansowe i barokowe > Mêskie ubiory renesansowe i barokowe
zwyklyja
Czo³em!
Mam do Was pewne pytanie. Na wstêpie zaznaczam, ¿e jestem laikiem w kwestii mody barokowej, st±d te¿ moje, mo¿e i naiwne, pytanie. Od niedawna zacz±³em tañczyæ w jednej z krakowskich szkó³ tañca, co wymog³o na mnie posiadanie stroju historycznego.
Bardzo chcia³bym skompletowaæ fachowy strój - nieco siê zamota³em na ró¿nych stronach, forach, st±d te¿ pro¶ba o pomoc. Strój ten w moim zamy¶le to, jak w tytule, powinien byæ francuski, barokowy, szlachecki.
Pytam o wszystko, tzn. ogólny wygl±d, krój, materia³y (jakie najlepiej u¿yæ), dodatki.
Wspaniale by³oby, jakby kto¶ móg³ pokusiæ siê o linki do obrazków, rycin.
Serdecznie dziêkujê za ka¿d± formê pomocnej odpowiedzi:)
Pozdrawiam, Kamil.
Amineh
Wrzucam link do ¶ci±gniêcia fragmentu ksi±¿ki "Historia Ubiorów" Marii Gutkowskiej-Rychlewskiej, rozdzia³ "Ubiory we Francji w XVII w."

KOD
http://speedy.sh/fv7Ht/037-Ubiory-we-Francji-w-XVIIw.rar

Pozdrawiam!
zwyklyja
CYTAT(Amineh @ 17:14 10.02.2013) *
Wrzucam link do ¶ci±gniêcia fragmentu ksi±¿ki "Historia Ubiorów" Marii Gutkowskiej-Rychlewskiej, rozdzia³ "Ubiory we Francji w XVII w."

KOD
http://speedy.sh/fv7Ht/037-Ubiory-we-Francji-w-XVIIw.rar

Pozdrawiam!

Super, ¶wietnie:D Dziêkujê bardzo:D A masz mo¿e link do ca³ej tej ksi±¿ki? Lub okresu baroku w innych krajach?
Amineh
Mam chwilowo bardzo ograniczone ³±cze internetowe - ten rozdzia³ uploadowa³em przez godzinê :P
Wiêc niebardzo.
Spokojnie znajdziesz ca³± ksi±¿kê na chomiku.

Pozdrawiam!
Gloria z Krakowa