Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: IV Toruñskie Medievalia
> Inne > Kalendarium 2011
Zmuda
Ju¿ 17 wrze¶nia w Toruniu zobaczymy czwart± ods³onê Toruñskich Medievaliów. Jak co roku toruñski zamek krzy¿acki zape³ni siê odtwórcami ¶redniowiecza z ca³ej Polski, którzy przybli¿± nam epokê ¶redniowiecza. G³ównym wydarzeniem tegorocznych Medievaliów bêdzie niecodzienne widowisko - Gala Profesjonalnych Walk Rycerskich - Knights of Rage. Bêdzie to ju¿ druga ods³ona Profesjonalnych Walk Rycerskich w Toruniu. Oprawa tegorocznej gali bêdzie bardzo bogata - zobaczymy m.in. efekty pirotechniczne, fireshow, oprawê audio-video - a wszystko to aby Gala PWR zosta³a w naszej pamiêci na d³ugo.


W trakcie Gali Profesjonalnych Walk Rycerskich - Knight of Rage zobaczymy 4 emocjonuj±ce walki.

W pierwszej walce zmierz± siê debiutanci - student wydzia³u Mechatroniki Politechniki Warszawskiej Bart³omiej Ku¶ (Warszawska Akademia Miecza) oraz ¶wietnie zapowiadaj±cy siê reprezentant Torunia Krzysztof Zarêbski (Toruñska Szko³a Fechtunku).

W walce drugiej zobaczymy - jednego z najbardziej do¶wiadczonych polskich zawodników Krzysztofa Olczaka (Prywatna Chor±giew von Reihl - £ód¼) oraz Krzysztofa Szateckiego (Warszawska Akademia Miecza), który podczas zesz³orocznej Gali PWR w Toruniu pokona³ Martina Garcie.

W walce trzeciej wyst±pi± - Robert Szatecki (Warszawska Akademia Miecza) aktualnie sklasyfikowany na 3 miejscu w Polskim Rankingu Rycerskim w kategoriach "Miecza i Tarczy" oraz "Miecza D³ugiego" oraz m³ody i niezwykle energiczny Mateusz Wnuk - Lipiñski (Fabryka ¦wiñ; Bracia Herbu Gryf).

Natomiast w walce wieczoru zmierz± siê - pochodz±cy z Bêdzina tegoroczny wice-mistrz Polski w walkach rycerskich Krzysztof Wantuch (Bracia Chêdo¿nicy Bosi) oraz Emil Guz (Warszawska Akademia Miecza) bêd±cy studentem historii na UW oraz turystyki i rekreacji na AWF Warszawa.

Gala Profesjonanych Walk Rycerskich - Knights of Rage odbêdzie siê 17 wrze¶nia 2011 roku. Wydarzenie zago¶ci w fosie zamkowej przy ulicy Przedzamcze w Toruniu. Rozpocznie siê o godzinie 19:00, zakoñczy po godzinie 20:00. Galê poprzedzi przemarsz i prezentacja zawodników na toruñskiej starówce (godz. 16.00) oraz spektakl historyczny w wykonaniu Teatru Rozrywki "Trójk±t" z Zielonej Góry (godz. 17.00).

Organizatorem wydarzenia jest Centrum Kultury Zamek Krzy¿acki w Toruniu, natomiast koordynatorami - Andrzej i Aleksander Zmuda Trzebiatowscy. Wszelkie pytania prosimy zadawaæ drog± mailow± : torunska.szkola.fechtunku@gmail.com lub telefonicznie 608618886 (Andrzej Zmuda Trzebiatowski). Wiêcej informacji wkrótce.

Serdecznie zapraszamy!
Zmuda
Witam,

oto trailer Gali Profesjonalnych Walk Rycerskich - Knight of Rage. Mi³ego ogl±dania!

Trailer Gali - Knight of Rage
Mateusz z Grójca
dobry trailer.

Teraz te¿ chcê tam byæ smile.gif
Indar
Za Viatorem:

1) kiedy to siê ma zacz±æ i kiedy skoñczyæ - ca³a impreza zamknie siê w 1 godzinie i 15 minutach?!
2) jakie s± dok³adnie granice datowania dla stroju i uzbrojenia (to powinno byæ w tytule w±tku)?
3) czy cokolwiek bêdzie przewidziane dla tzw. jasiów i dla dam, czy te¿ wy³±cznie zawodnicy pojawiaj± siê w bojówkach i poza tym niczego w ¶redniowiecznych klimatach nie ma w planie?

Jak na razie temat nie kwalifikuje siê do kalendarium, proszê o uzupe³nienie.
Zmuda
Tak bawili¶my siê w zesz³ym roku (nagranie amatorskie):
Wspomnienie III Toruñskich Medievaliów 2010

A oto odpowiedzi na pytania Indara:

1) Tak jak w po¶cie powy¿ej - impreza zaczyna siê pochodem i prezentacj± zawodników, nastêpnie spektakl, a na koniec Gala Knigts of Rage, po wszystkim nieoficjalne spotkanie integracyjne.
2) Stroje i uzbrojenie uczestników Gali musi byæ zgodne z regulaminem (osoby zainteresowane otrzyma³y go). Oczywi¶cie zapraszamy innych mi³o¶ników ¶redniowiecza do ogl±dania Gali (stroje - jak najbardziej mile widziane). W zwi±zku z generalnym remontem zamku (brak miejsca) oraz niskimi funduszami w tym roku - impreza stricte rekonstruktorska na wiêksz± skalê siê nie odbêdzie. Mamy nadziejê ¿e w przysz³ym roku po zakoñczeniu remontu - bêdziemy mogli wróciæ do organizacji imprezy obozowej. W zwi±zku z powy¿szym datowanie jako tako nie jest podane.
3. Jasie i damy bêd± stanowi³y obs³ugê imprezy (w strojach). Póki co mamy ju¿ wielu chêtnych do pomocy - oczywi¶cie je¶li kto¶ chcia³by w jaki¶ sposób pomóc przy tym przedsiêwziêciu - prosimy o kontakt. ( Datowanie tych osób XIV-XV w.)

Pozdrawiam
Andrzej Zmuda Trzebiatowski
Zmuda
Prezentujemy kolejne materia³y zwi±zane z tegoroczn± imprez±.

Wywiady - które przybli¿± nam temat Gali Knights of Rage.
Wywiady - Knigts of Rage

Plakat IV Toruñskich Medievaliów. Kliknij, aby zobaczyæ za³±cznik

Pozdrawiam

Zmuda Trzebiatowski
Marcin Waszkielis
Oto Regulamin PWR, który bêdzie obowi±zywa³ podczas IV Toruñskich Medievaliów.
Pierwszy raz zosta³ zastosowany podczas III Toruñskich Medievaliów, z których krótka relacjê mo¿na przeczytaæ tutaj


1. Walka

1.1. Akcje dozwolone.

1. uderzenia krawêdzi± tn±c± broni w ca³e cia³o przeciwnika za wyj±tkiem stref zakazanych,
2. uderzenia rantem oraz p³ask± powierzchni± tarczy,
3. uderzenia g³owic±,
4. uderzenia piê¶ci±, g³ow±, wszelkie rodzaje kopniêæ,
5. obalenia,

1.2. Akcje zabronione.

1. wszelkie ataki na strefy zakazane czyli krocze, kark i stopy,
2. proste kopniêcia wyprowadzane na przód kolana,
3. uderzenia piê¶ci± trzymaj±ca broñ w g³owê,
4. walka w parterze,
5. celowe d±¿enie do klinczu,
6. sztychy,

1.3. Przebieg walki.

1. ka¿da walka sk³ada siê z trzech rund,
2. d³ugo¶æ rund jest ustalana indywidualnie i musi siê mie¶ciæ w przedziale od 1,5 minuty do 3 minut,
3. w polu walki w trakcie jej trwania mog± znajdowaæ siê jedynie zawodnicy
4. zatrzymanie czasu walki

* o zatrzymaniu czasu w trakcie walki decyduje sêdzia, mo¿e to zarz±dziæ w przypadku problemu technicznego z uzbrojeniem zawodnika b±d¼ innym uniemo¿liwiaj±cym dalsze prowadzenie walki
* w przypadku krótkich przerw np. na podniesienie siê obalonego zawodnika b±d¼ rozdzielenie zawodników klinczuj±cych, czas nie jest wstrzymywany
* Je¿eli czas ma zostaæ zatrzymany sêdzia g³ówny sygnalizuje to sêdziemu pomcniczemu

1. Walka ka¿dorazowo rozpoczyna siê na komendê ?walka? oraz koñczy siê b±d¼ jest zatrzymywana na komendê ?stop?,
2. Zawodnik ma prawo zakoñczyæ walkê przed czasem poprzez przyklêkniêcie na jedno kolano i opuszczenie broni,

* W tej sytuacji sêdzia g³ówny rozpoczyna odliczanie 10 sekund, po których up³yniêciu nastêpuje zakoñczenie walki przed czasem
* Zawodnik ma prawo po komendzie ?stop? opu¶ciæ pole walki b±d¼ poprosiæ o pomoc co automatycznie koñczy walkê
* Jakiekolwiek udzielenie pomocy zawodnikowi poprzez osoby trzecie w trakcie odliczania (np. pomoc przy podniesieniu siê, otwarcie zas³ony he³mu) jest niedopuszczalna i oznacza automatyczne zakoñczenie walki na niekorzy¶æ tego zawodnika

1. Je¿eli zawodnik dozna uszkodzenia uzbrojenia (a nie zosta³o to zauwa¿one przez sêdziów)mo¿e zasygnalizowaæ ów fakt sêdziemu g³ównemu poprzez wskazanie broni± na uszkodzony element b±d¼ miejsce które chroni³, nieuzasadnione przerwanie walki bêdzie karane,

* Walka jest przerywana w przypadku gdy który¶ z zawodników dozna uszkodzenia b±d¼ utraty jednego z poni¿szych elementów uzbrojenia
o He³m b±d¼ zas³ona
o Rêkawica
o Nakolannik
o Na³okietnik
o Nagolennica
o Ochrona przedramienia
o Broñ
o Tarcza
o Suspensor
o Utrata innego elementu uzbrojenia ni¿ wymienione nie powoduje przerwania walki przez sêdziego g³ównego,
o Zawodnik na naprawê b±d¼ wymianê elementu uzbrojenia ma 30 sekund, ka¿de kolejne 30 sekund oznacza otrzymanie punktu karnego

1.4. Kontuzje.

1. Je¿eli zawodnik dozna kontuzji w wyniku czystej akcji przeciwnika, to ma 10 sekund osi±gniêcie gotowo¶ci do walki, po up³yniêciu tego czasu walka zostanie zakoñczona na jego niekorzy¶æ
2. Je¿eli zawodnik dozna kontuzji w wyniku faulu to ma prawo do d³u¿szego odpoczynku, je¿eli nie jest w stanie kontynuowaæ walki mo¿e poprosiæ sêdziego g³ównego o jej zakoñczenie na jego korzy¶æ,

1.5. Zakoñczenie walki przed czasem.

1. Walka mo¿e zostaæ zakoñczona przed czasem w przypadku gdy:

* Sêdzia odliczy 10 sekund zawodnikowi, który przerwa³ walkê z w³asnej woli, nie jest w stanie kontynuowaæ walki po doznaniu kontuzji w czystej akcji lub zosta³ oszo³omiony w wyniku doznanych ciosów (tzw. knockdown)
* Sêdzia zakoñczy walkê na korzy¶æ zawodnika, który dozna³ kontuzji w wyniku faulu i nie jest w stanie kontynuowaæ walki,
* Zawodnik z w³asnej woli opu¶ci pole walki w trakcie odliczania
* Je¿eli w trakcie odliczania zostanie udzielona zawodnikowi jakakolwiek pomoc ze strony osób trzecich
* Je¿eli sêdzia g³ówny w trakcie odliczania zadecyduje, ¿e zawodnikowi niezw³ocznie powinna byæ udzielona pomoc medyczna

1.6. Punktowanie.

1. Trafienia -3 punkty

* Zawodnik, który bêdzie mia³ w danej rundzie na koncie wiêcej trafieñ broni± w strefy punktowane otrzymuje 3 punkty



2. Obalenia - 1 punkt

* Zawodnik, który w danej rundzie bêdzie mia³ na swym koncie wiêcej obaleñ otrzymuje 1 punkt
* O uznaniu obalenia decyduje sêdzia g³ówny
* po uznaniu obalenia sêdzia g³ówny zatrzymuje walkê daj±c czas zawodnikowi le¿±cemu na podniesienie siê i wznawia j± gdy ten bêdzie gotowy
* za zbyt wolne przygotowywanie siê obalonego zawodnika do dalszej walki sêdzia g³ówny mo¿e daæ mu ostrze¿enie b±d¼ punk karny
* Obalenie zostaje uznane przez sêdziego w sytuacji, gdy obalony zawodnik dotkn±³ ziemi dwoma kolanami, wszystkimi koñczynami, przedni± b±d¼ tyln± czê¶ci± tu³owia, po¶ladkami
* obalenie zostaje uznane na korzy¶æ stoj±cego zawodnika
* Je¿eli obaj zawodnicy upadn±, obalenie uznane zostanie temu który szybciej wstanie
* Le¿±cy zawodnicy nie mog± przeprowadzaæ ¿adnych akcji ofensywnych
* Za obalenie nie uznaje siê przypadkowego przewrócenia siê zawodnika np. w wyniku po¶lizgniêcia

3. Knockdowny ? 2 punkty

* Zawodnik, który w danej rundzie bêdzie mia³ na koncie wiêcej knockdownów otrzymuje 2 punkty
* Za knockdown uwa¿a siê powalenie przeciwnika za pomoc± ciosów broni± b±d¼ tarcz±
* Po knockdownie sêdzia g³ówny odlicza 10 sekund, je¿eli w tym czasie zawodnik nie osi±gnie gotowo¶ci do walki, to nastêpuje nokaut

4. Agresywno¶æ ? 1 punkt

* Zawodnik, który w danej rundzie wyka¿e siê agresywniejsz± walk± otrzymuje 1 punkt
* Do akcji agresywnych zalicza siê poprawnie wykonane kopniêcia, uderzenia tarcz±, g³owic± broni, g³ow±, ci±g³e napieranie i wywieranie presji na przeciwniku oraz wyj±tkowo mocne uderzenia broni±

1.4. Kary.

1. Sêdzia g³ówny za zachowania niezgodne z regulaminem przyznaje zawodnikom ostrze¿enia, b±d¼ je¶li sytuacja siê powtarza, punkty karne
2. Pierwsze ostrze¿enie nie niesie ze sob± konsekwencji punktowych, ka¿de nastêpne oznacza odjêcie jednego punktu od koñcowej punktacji
3. Ostrze¿enia s± liczone dla ca³ej walki, a nie dla ka¿dej rundy osobno

2. Sêdziowie.

2.1. Sêdziowie punktowi.

1. Walka punktowana jest przez 3 sêdziów
2. Sêdziowie punktowi przyznaj± punkty za przewagê w ilo¶ci trafieñ broni±, które sami licz±
3. przyznaj± zawodnikom punkty za obalenia i knockdowny uznane przez sêdziego g³ównego

2.2. Sêdzia g³ówny.

1. Pilnuje przebiegu walki
2. Decyduje o uznaniu obaleñ, knockdownów i przyznaje ostrze¿enia

2.3. Sêdzia pomocniczy ? zajmuje siê mierzeniem czasu walki oraz przerw miêdzy rundami.

3. Uzbrojenie

3.1. Dopuszczenie uzbrojenia

1. Uzbrojenie ka¿dego z zawodników musi zostaæ sprawdzone przez sêdziego g³ównego przed rozpoczêciem zawodów.
2. Sêdzia ma prawo nie dopu¶ciæ do walki zawodnika, którego uzbrojenie nie spe³nia wymogów bezpieczeñstwa.
3. Szczegó³owe wymogi co do uzbrojenia bêd± ustalane indywidualnie dla ka¿dej walki, w zale¿no¶ci od broni u¿ytej przez zawodników
4. Ka¿dy zawodnik musi mieæ do dyspozycji minimum 2 sztuki broni jednego typu (jednorêczne lub dwurêczne), tak aby w razie uszkodzenia jednej z móg³ j± wymieniæ na drug±

3.2. Ogólne wymogi dotycz±ce broni i tarcz jednego

1. Broñ sieczna jednorêczna

* Waga minimalna ? 1200 gr

2. Broñ sieczna dwurêczna

* Waga minimalna ? 1700 gr

3. Tarcza

* Maksymalna d³ugo¶æ ? 75 cm
* Maksymalna szeroko¶æ ? 60 cm
* W przypadku tarcz okr±g³ych maksymalna ¶rednica - 70 cm

3.3. Wymiana uzbrojenia

1. Zawodnik ma prawo do wymiany dowolnego elementu uzbrojenia na inny dopuszczony do u¿ycia przez sêdziego g³ównego.

* Wymiana mo¿e nast±piæ w przerwie miêdzy rundami je¶li odbywa siê ona z w³asnej woli zawodnika b±d¼ w trakcie rundy je¶li zosta³a zarz±dzona przez sêdziego g³ównego
* Zawodnik nie mo¿e zmieniaæ typu broni z jednorêcznego na dwurêczny i odwrotnie



3.4. Stylistyka uzbrojenia i ubioru bojowego

* Uzbrojenie i ubiór bojowy powinny stanowiæ repliki spójne historycznie i oparte na ¼ród³ach historycznych.

* Uzbrojenie i ubiór bojowy powinny byæ wykonane z materia³ów mo¿liwie najbardziej zbli¿onych do historycznych.

* Dopuszczalne jest stosowanie dodatkowych elementów ochronnych (np. stawów, krêgos³upa, krocza)wykonanych z tworzyw sztucznych, spe³niaj±cych nastêpuj±ce wymogi.

* Nie mog± byæ widoczne
* Musz± wystêpowaæ równolegle do uzbrajania historycznego jako dodatkowa ochrona, nie mog± stanowiæ jego substytutu

* Wyj±tek od zasad dotycz±cych niehistorycznych elementów uzbrojenia stanowi ochraniacz krocza, który dopuszczalny bêdzie wy³±cznie w formie sportowego suspensora.

Autor : Marcin Waszkielis

ps. po wklejeniu troche zamiesza³o w podpunktach ale mam nadzieje, ¿e jest czytelne.

Przy okazji prosi³bym o nie wykorzystywanie go w lekko zmodyfikowanych formach i podpisywanie siê pod nim w³asnym imieniem gdy¿ jest to zupe³ny brak szacunku dla cudzej pracy. Regulamin nie jest jeszcze doskona³y i byæ mo¿e zostanie lekko zmieniony lecz przeze mnie i po skonsultowaniu tego z kompetentnymi osobami.
Laser
CYTAT
8. Jakiekolwiek udzielenie pomocy zawodnikowi poprzez osoby trzecie w trakcie odliczania (np. pomoc przy podniesieniu siê, otwarcie zas³ony he³mu) jest niedopuszczalna i oznacza automatyczne zakoñczenie walki na niekorzy¶æ tego zawodnika.


Tu chodzi o knock downy i knock outy?
Monika ksf
Bêdzie relacja online jak w BN?
Zmuda
mo¿e mo¿e.....
choc bardziej prawdopodobne jest ze material filmowy bedzie pozniej dostepny jako pe³na i wyczerpujaca relacja z gali....smile.gif
Zmuda
Toruñskie Medievalia wraz z Gal± Profesjonalnych Walk Rycerskich Knights of Rage ju¿ jutro,
czas wiêc napisaæ kilka s³ów o partnerach i sponsorach tego wydarzenia.
Wydarzenie to nie zaistnia³oby gdyby nie pomoc i wsparcie:
Urzêdu Miasta Torunia
Centrum Kultury Zamek Krzy¿acki
Toruñskiej Szko³y Fechtunku
Agencji filmowej - Next Level
Firmy Thunder - pirotechnika
Firmy Spes Medieval-Market
Firmy Beretta – instalacje grzewcze i sanitarne
Firmy budowlanej - Bet Pol
Firmy - Instal Marcin Ma³kiewicz – instalacje grzewcze i sanitarne

Wszystkim partnerom i sponsorom serdecznie dziêkujemy za okazane wsparcie.
Robert Szatecki
¦winio i £anobicie:) 4:0 dla WAM!
Mateusz z Grójca
wiêcej szczegó³ów!!
Jakub £adyñski
i filmy koniecznie!
MagicWojtek
¶wietne widowisko jednym s³owem
czekaæ tylko na filmiki

co do regulaminu..moim zdaniem za du¿o pktów za punkty a za ma³o za agresywno¶æ i obalenia,bo jednak to jest bardziej widowiskowe ni¿ tylko punktowanie icon_wink.gif
MagicWojtek
i narazie znalezione w sieci icon_wink.gif
http://torun.gra.fm/fotorelacje/6750/iv-torunskie-medievalia
Robert Szatecki
Bardzo udana Gala, pod wzglêdem przygotowania oprawy najlepsza ze wszystkich dotychczasowych. Widaæ by³o, ¿e organizatorom uda³o siê zdobyæ spore ¶rodki i dobrze je przeznaczyli. Dobrym pomys³em by³o robienie wej¶æ z bramy zamkowej, wy¶wietlanie na macie do projektora zbli¿eñ z walk a w przerwie pomiêdzy rundami wcze¶niej nagranych wywiadów. Z niecierpliwo¶ci± czekam na materia³ filmowy z walk.
Co do regulaminu to moim zdaniem po raz kolejny by³o widaæ, ¿e jest on naprawdê przemy¶lany i prawid³owo zachowano w nim balans pomiêdzy aspektami walki typowo technicznej a walki si³owej.
Co do uwag to nie przekonuj± mnie szranki linowe i wola³bym ¿eby w przysz³o¶ci zawodnicy sami decydowali o muzyce na swoje wej¶cie.
Grzegorz z Torunia
Witam,

poni¿ej zamieszczam wyniki Gali Profesjonalnych Walk Rycerskich Knigts of Rage w Toruniu, która odby³a siê 17 wrze¶nia 2011.

WALKA 1

Bart³omiej „Siuks” Ku¶ (Warszawska Akademia Miecza)
vs
Patryk Kruk (Fabryka ¦wiñ)

Zwyciê¿y³ Bat³omiej „Siuks” Ku¶, przez przewagê techniczn±, wynikiem 49:5.

Wynik I rundy: 17:1 (rundê wygra³ Ku¶)
Wynik II rundy: 15:3 (rundê wygra³ Ku¶)
Wynik III rundy: 17:1 (rundê wygra³ Ku¶)

WALKA 2

Krzysztof „Ollo” Olczak (£ódzka Akademia Miecza)
vs
Krzysztof Szatecki (Warszawska Akademia Miecza)

Zwyciê¿y³ Krzysztof Szatecki, przez przewagê techniczn±, wynikiem 39:23.

Wynik I rundy: 15:3 (rundê wygra³ Olczak)
Wynik II rundy: 6:12 (rundê wygra³ Szatecki)
Wynik III rundy: 2:24 (rundê wygra³ Szatecki)

WALKA 3

Robert Szatecki (Warszawska Akademia Miecza)
vs
Mateusz Wnuk – Lipiñski (Fabryka ¦wiñ)

Zwyciê¿y³ Robert Szatecki, przez przewagê techniczn±, wynikiem 36:24.

Wynik I rundy: 6:12 (rundê wygra³ Wnuk - Lipiñski)
Wynik II rundy: 13:11 (rundê wygra³ Szatecki)
Wynik III rundy: 17:1 (rundê wygra³ Szatecki)

WALKA 4

Emil Guz ( Warszawska Akademia Miecza)
vs
Micha³ „Kozi” Kozdra¶

Zwyciê¿y³ Emil Guz, przez przewagê techniczn±, wynikiem 38: 28.

Wynik I rundy: 12:6 ( rundê wygra³ Guz)
Wynik II rundy: 17:7 (rundê wygra³ Guz)
Wynik III rundy: 9:15 (rundê wygra³ Kozdra¶)


Sk³ad sêdziowski:
sêdzia g³ówny – Grzegorz Brze¼iñski
sêdzia punktowy – £ukasz Kostrzewski
sêdzia punktowy – Bartosz Lipniewski
sêdzia punktowy – Ryszard Sza³añski
sêdzia pomocniczy – Konrad Lebiodowicz


Pozdrawiam
Grzegorz Brze¼iñski – sêdzia g³ówny
Emil z Gi¿ycka
Jak to by³o liczone w koñcu?
Zmuda
W imieniu organizatorów chcia³bym podziêkowaæ wszystkim którzy przyczynili siê do organizacji Gali Profesjonalnych Walk Rycerskich Knights of Rage w Toruniu - obozowiczom, obs³udze technicznej, zawodnikom, sponsorom a tak¿e licznie zgromadzonej publice.
Mam nadziejê ¿e nastêpnym razem bêdzie jeszcze lepiej i uda nam siê poprawiæ wszelkie niedoci±gniêcia. Za jaki¶ czas pojawi± siê pierwsze materia³y poimprezowe.

Pozdrawiam
Andrzej Zmuda Trzebiatowski
Zmuda
Witam,

Pierwsze materia³y filmowe z tego wydarzenia w³a¶nie wychodz± na ¶wiat³o dzienne - na pocz±tek w telewizji lokalnej - TV Toruñ. W dniu dzisiejszym o godzinie 19.30 nast±pi emisja I czê¶ci programu na temat Gali Knights of Rage w Toruniu, czê¶æ II zostanie wyemitowana w pi±tek o godzinie 21.15. Istnieje mo¿liwo¶æ ogl±dania materia³u on-line na stronie: http://www.torun.tv/ . Ca³o¶æ pó¼niej dostêpna bêdzie równie¿ w internecie.

Zapraszam do ogl±dania.
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.