Koniec z t³umaczniem siê ¿e odes³any wadliwy towar nie dotar³ przez krêc±cego sprzedawcê, który nie chce odwes³aæ towaru pe³nowarto¶ciowego czy zwróciæ kasê
polecam tego linka
http://sledzenie.poczta-polska.pl/
wystarczy wrzuciæ pe³ny nr przesylki i mamy jak na d³oni ca³± historiê z awizami i dat±, a nawet godzin± odebrania przesy³ki w urzêdzie pocztowym.
PS Obecnie mam przej¶cia z jednym sprzedawc± materia³ów, jak nie za³atwi rych³o sprawy w sposób elegancki, podam jego imiê nazwisko i nicki u¿ywne na allegro, gdzie siê tylko da. Na obecn± chwilê jest mi winny skromne 144 pln plus wizytê na poczcie, koszt zwrotu przesy³ki, maile bez odpowiedzi, kilka telefonów. Sprawa siê ci±gnie juz od miesi±ca, by³a umowa, ¿e albo wysy³a zamówiony materia³ albo zwraca pieni±dze, sytuacja lekko patowa, bo nie moge uszyæ p³aszcza, na który sobie ten konkretny materi³a wybra³am i mam zamro¿n± na niego kasê, co nie pozwala mi zamówic materi³au u kogo¶ innego, a p³aszyk jest mi ju¿ potrzebny.
Jedyny pozytyw, to ¿e kto¶ odbiera telefony.