Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: III Turniej na zamku w Besiekierach
> Inne > Kalendarium 2011
Kêdzior
Witajcie!


edit: ZAPISY OTWARTE!!! Zg³oszenia s± przyjmowane wy³±cznie drog± mailow±: kontakt@konfraternia.com

Zg³oszenie powinno zawieraæ imienn± listê uczestników wraz z peselami i konkurencjami w którymi chc± wyst±piæ. Mile widziana przybli¿ona ilo¶æ namiotów.

Chcia³bym og³osiæ, i¿ i w tym¿e roku odbêdzie siê ,trzeci ju¿ z rzêdu, Turniej na zamku w Besiekierach. Bêdzie on mia³ miejsce w ostatni weekend sierpnia(czyli 26-28.08).

Pe³n± listê konkurencji i jak otwarcie listy zapisów umie¶cimy na dniach.

Za organizacjê turnieju odpowiada bractwo Konfraternia Burgus Carpinei oraz to im przypada zaszczyt przysz³ego was goszczenia.

Wszelkie pytania zrodzone na ten moment proszê kierowaæ do mnie- nr kontaktowy: 607588731

S³awa!
Outsider
Kêdzior, w³a¶nie uratowa³e¶ mój dzieñ.

Zaklep nam miejsce smile.gif
WooL_F
Najlepiej bêdzie jak wy¶lecie email na kontakt@konfraternia.com i podacie ile osób przyjedzie i ile namiotów, bo to u³atwi nam przygotowanie jedzenia i miejsca.
Archer
My¶lê ze rycerze ³uku te¿ przybêd± w sporej sile nie wiem jeszcze ilu ale chyba pe³en sk³ad nawet bêdzie zabierzemy ze sob± pacynki ;d;d;d wiec sko³owaæ trza jak± konkretn± bitewkê a i morze sko³ujemy kilka p³on±cych strza³ wiec bêdzie mo¿na co¶ podpaliæ efektownie bêdzie to wygl±da³o:)
Hoorn
Mo¿ecie liczyæ mój jeden namiot smile.gif)
Judyta
S±dzê i¿ Uniejów z gitar± tudzie¿ lutni± te¿ siê stawi :P
Kêdzior
Witajcie,

edit: ZAPISY OTWARTE!!! Zg³oszenia s± przyjmowane wy³±cznie drog± mailow±: kontakt@konfraternia.com

Zg³oszenie powinno zawieraæ imienn± listê uczestników wraz z peselami i konkurencjami w którymi chc± wyst±piæ. Mile widziana przybli¿ona ilo¶æ namiotów.


Kolejna porcja informacji o turnieju!

W ramach naszego turnieju odbêd± siê nastêpuj±ce konkurencje:

-turniej bojowy
-turniej w³óczni
-turniej ³uczniczy
-turniej kubb'a

Zasady oraz Regulaminy poszczególnych konkurencji znajdziecie w postach poni¿ej.

Og³aszamy równie¿, i¿ oficjalnie otwieramy zapisy na turniej!
Odbywaæ siê bêd± wy³±cznie drog± mailow±: kontakt@konfraternia.com

Serdecznie zapraszamy!
Kêdzior
Turniej bojowy

I Postanowienia ogólne:
-Turniej bêdzie sk³ada³ siê z 3 czê¶ci: czê¶ci pocztowej, krêgu zdrady oraz z fina³u.
-Czê¶æ pocztowa oraz kr±g zdrady odbywaæ siê bêd± na zasadach tzw. "bohurtowych".
-Fina³ odbywaæ siê bêdzie na zasadach "punktówkowych".
-Przed ka¿dym starciem odbywaæ siê bêdzie kontrola uzbrojenia.
-Do udzia³u w turnieju dopuszczone s± wy³±cznie osoby pe³noletnie!

Ia Czê¶æ Pocztowa
-Wszyscy zg³oszeni zawodnicy zostan± podzieleni na 3 osobowe poczty.
-Walki bêd± odbywa³y siê na zasadach "bohurtowych"(opisanych ni¿ej) w jednej lub kilku grupach.
-Wygran± walkê zapewniaj± dwa wygrane starcia(czyt. walka do dwóch zwyciêstw)
-Wy³onione zostan± 3 najlepsze poczty(9 zawodników) które przechodz± do kolejnej czê¶ci.

Ib Kr±g Zdrady
-Zawodnicy sadzani s± na snopkach siana u³o¿onych w kr±g.
-Na znak sêdziego rozpoczyna siê walka i koñczy siê ona w momencie kiedy w polu zostanie 4 walcz±cych,którzy kwalifikuj± siê do fina³u.
-Czê¶æ ta ma charakter walk indywidualnych i wszystkie istniej±ce w poprzedniej czê¶ci poczty s± rozwi±zywane.

Ic Fina³
-Fina³ rozgrywany jest na zasadach punktówkowych.
-Walki bêd± toczy³y siê o miejsca I-IV.
-Spo¶ród 4 zawodników wylosowane zostan± 2 pary walcz±cych.
-Zwyciêzcy tych pojedynków spotkaj± siê w tzw. "du¿ym" finale i walczyæ bêd± o I i II miejsce, przegrani za¶ spotkaj± siê w pojedynku o III miejsce.

II Zasady szczegó³owe

IIa Zasady bohurtowe:
-Walka trwa do powalenia przeciwnika.
-W momencie przewrócenia nie wolno wstawaæ.
-Starcie w czê¶ci pocztowej trwa do powalenia wszystkich zawodników pocztu przeciwnego za¶ w krêgu zdrady do momentu a¿ na polu nie zostanie 4 walcz±cych(z 9).
-Akcje dozwolone: kopniêcia, uderzenia piê¶ci±,kolanem,g³ow± oraz ³okciem, zapasy, podciêcia i rzuty, rantowanie tarcz±, krêcenie sutów.
-Akcje zabronione: uderzanie w krocze(swoje jak i przeciwnika), sztychy, uderzenia w ty³ kolana, uderzenia w stopy, walki bez broni, wstawania po powaleniu.
-Dopuszcza siê wstawanie z jednego kolana po przeprowadzeniu akcji ofensywnej(rzut,"tramwaj" etc.).

IIb Zasady punktówkowe:
-Walka trwa 90 sec.
-Zwyciê¿a zawodnik, który zdoby³ wiêcej punktów.
-Punkty przyznawane s± za trafienie przeciwnika silnie osadzonym ciosem w "strefê trafienia".
-"Strefa trafienia" obejmuje: g³owê, korpus, uda wraz z kolanami, braki, ramiona, ³okcie oraz przedramiona.
-Zabrania siê: sztychania, uderzania w stopy oraz d³onie, rantowania tarcz±.
-Dopuszcza siê: kopniêcia(niepunktowane), zapasy i rzuty(klincz mo¿e trwaæ maxymalnie 3sec po czym walka jest przerywana i zwnawiana od ¶rodka pola).
-Udane rzuty i podciêcia liczone s± za 3 punkty, pod warunkiem, ¿e osoba rzucaj±ca usta³a na nogach.
-W momencie utraty broni przez przeciwnika walka jest przerywana a temu zawodnikowi ujmowany jest punkt. Po trzeciej utracie broni w jednej walce zawodnik ten j± przegrywa.
-W razie jakiejkolwiek usterki ekwipunku, walcz±cy ma 2 minuty na jego naprawienie lub zamianê inaczej przegrywa walkê. Trzecia usterka sprzêtu w jednej walce oznacza przegran±.

III Ekwipunek

IIIa Broñ:
-Nie mo¿e byæ ostrzona.
-Nie mo¿e posiadaæ ostrych krawêdzi, kolców ani zadr.
-Nie mo¿e byæ pordzewia³a.
-Musi mie¶ciæ siê w datowaniu: 1360-1420r.
-Do fina³u dopuszczona jest ka¿da broñ, która spe³nia powy¿sze warunki oraz nastêpuj±ce:
  • minimalna waga miecza jednorêcznego: 1200g
  • minimalna waga miecza d³ugiego: 1500g
  • wszystkie inne typy broni nie maj± dolnego limitu wagi


IIIb Zbroja:
-Musi mie¶ciæ siê w datowaniu 1360-1420r.
-Musi zawieraæ: ochronê g³owy wraz z gard³em, ochronê korpusu ze szczególnym podkre¶leniem na ochronê pleców, ochronê d³oni, przedramion, ³okci oraz barków, ochronê nóg w postaci bejwantu,kolanka i ³ydki.
-Powinna byæ zadbana,nie pordzewia³a oraz nie powgniatana.
-Zbroja musi byæ wykonana z historycznych materia³ów(nie dopuszczone s± kevlary,filce i inne wymys³y).

IV Sêdziowie oraz system kar:
-W turnieju bojowym udzia³ bierze czterech sêdziów arbitrów oraz jeden sêdzia g³ówny.
-Decyzja sêdziów jest niepodwa¿alna.
-Sêdziowie maj± prawo zatrzymaæ walkê je¿eli stwarza ona zagro¿enie dla zawodników lub publiczno¶ci.
-Jedynie sêdziowie s± upowa¿nieni do zatrzymania walki w powy¿szych warunkach.
-Sêdziowie maj± prawo do udzielania kar za akcje niedozwolone stosowane w walce lub za karygodne zachowanie/obsceniczne podczas starcia(w koñcu to turniej rycerski jest,nie?) w nastêpuj±cym porz±dku:
1)Czê¶æ fina³owa
ostrze¿enie-s³owne bez wiêkszych konsekwencji
nagana- -1 punkt
dyskwalifikacja- przegranie walki i wyrzucenie z turnieju bojowego
2)Czê¶æ pocztowa i kr±g zdrady
ostrze¿enie-reprymenda s³owna(dostêpna tylko jedna na poczet/zawodnika podczas krêgu)
dyskwalifikacja-przegranie aktualnego starcia.
-Sêdziowie nie musz± trzymaæ siê kolejno¶æ stosowania kar i mog± od razu wymierzyæ najwiêksz± je¿eli uznaj± to za stosowne.


Organizatorzy zastrzegaj± sobie prawo do ew. zmiany regulaminów i zasad turniejów.
Kêdzior
Turniej ³uczniczy

Sprzêt:
-Do strzelañ dopuszczone s± ³uki bêd±ce replikami ³uków u¿ywanych od V do XVI w. Zarówno proste jak i refleksyjne. £uki sportowe(b±d¼ pseudohistoryczce) s± niedopuszczone.
-Zabrania siê u¿ywania punktów celowniczych na ³ukach,np. celowniki,znaczniki na majdanie.
-Nie ma obostrzeñ co do ciêciw.
-Górny limit si³y naci±gu ³uków to 30kg.
-Dopuszcza siê tylko i wy³±cznie strza³y o promieniach drewnianych i pierzastych lotkach. Groty mog± byæ zarówno kute jak i toczone typu field lub bullet.
-Wymagany jest strój historyczny.

Konkurencje:
1. Strzelanie na dystansie 20m –do tarczy sportowej- 1 seria po 5 strza³.
2. Strzelanie na dystansie 30m –do tarczy sportowej- 1 seria po 5 strza³.
3. Marsz ³uczniczy- strzelanie na zmianê przodem w pozycji stoj±cej, ty³em i przodem w pozycji klêcz±cej w miarê przybli¿ania siê od tarczy- po 2 strza³y z ka¿dej pozycji.
4. Strzelanie do balonów - dystans 20m, 1 seria 5 strza³ - na macie znajduj± siê 3 balony.
Punktowane jest trafienie balonu, oraz po zestrzeleniu wszystkich balonów niewykorzystane strza³y.
5. Strzelanie na czas - dystans 20m ,w czasie 30s - zawodnik ma za zadanie wystrzeliæ jak najwiêcej strza³.Ka¿da strza³a w macie to 1 punkt.
6. Ruchomy cel- strzelanie z 15m do ruchomego celu (wahad³a) 2 serie po 5 strza³.

Dodatkowo dla chêtnych:
1)Strzelanie na skupienie
Wpisowe 1 piwo – zwyciêzca zgarnia pulê. 2 serie po 5 strza³.
Zwyciê¿a ³ucznik, którego suma obwodów jest najkrótsza.
2)Strzelanie z murów zamku 2 serie po 5 strza³.

Sêdziowanie

-Jest jeden g³ówny sêdzia, który prowadzi turniej.
-Do pomocy ma dwóch technicznych.
-Decyzje sêdziego g³ównego s± nieodwo³alne- dotycz± g³ównie rozstrzygania sporów dotycz±cych punktacji na tarczy, oraz o dopuszczeniu sprzêtu do udzia³u w turnieju.
WooL_F
Regulamin
Turnieju W³óczni


1. W turnieju mog± braæ udzia³ jedynie osoby pe³noletnie.
2. Turniej podzielony jest na trzy etapy:
a. I faza eliminacji
b. II faza eliminacji
c. fina³.

3. Elementy uzbrojenia – w³ócznie – dostarcza organizator.
4. Uzbrojenie ochronne wymagane w trakcie trwania turnieju to:
a. przyszywanica
b. he³m otwarty (³ebka lub kapalin z podbródkiem)
c. rêkawice – p³ytowe lub kolcze
d. mile widziane pikowane nogawice i ochrony stawów.

5. Organizator na pro¶bê uczestnika mo¿e dostarczyæ brakuj±ce uzbrojenie ochronne dla uczestnika na czas trwania turnieju
6. Na pierwsz± fazê eliminacji sk³adaj± siê:
a. walki w grupach (domach) – system grupowy
b. ilo¶æ grup (domów) uzale¿niona jest od ilo¶ci uczestników (max 4 osoby w grupie)
c. walki odbywaj± siê do uzyskania ilo¶ci 5 punktów przez jednego z walcz±cych
d. po ka¿dym punkcie nastêpuje rozej¶cie
e. obszarem punktowanym jest korpus oraz ramiona do ³okcia (³okieæ nie jest obszarem punktowanym)
f. za ka¿de zwyciêstwo przyznawany zostaje 2 punkt, za remis 1 punkt, za pora¿kê 0 punktów
g. z ka¿dego domu do kolejnej rundy przechodz± 2 osoby o najwiêkszej liczbie punktów
h. w razie remisu w klasyfikacji dochodzi do dogrywki, kto przejdzie do dalszej fazy (zasady dogrywki ustalaj± sêdziowie).

7. Na drug± fazê eliminacji sk³adaj± siê:
a. dwie konkurencje polegaj±ce na rzucie w³óczni±
b. ka¿dy uczestnik oddaje po trzy rzuty w ka¿dej konkurencji
c. za ka¿dy rzut przyznawane jest od 0 do 6 punktów
d. pierwsza konkurencja polega na rzucie w³óczni± do celu ustawionego w odleg³o¶ci 5 i 10 metrów od stanowiska rzucaj±cego
e. pierwszy cel – w zale¿no¶ci od strefy – od 1 do 3 punktów
f. drugi cel – w zale¿no¶ci od strefy – od 4 do 6 punktów
g. druga konkurencja polega na rzucie w³óczni± na odleg³o¶æ
h. pole trafienia podzielone jest na 7 stref:
i. do 5 metrów – 0 punktów
ii. od 5 do 8 metrów – 1 punkt
iii. od 8 do 11 metrów – 2 punkty
iv. od 11 do 14 metrów – 3 punkty
v. od 14 do 17 metrów – 4 punkty
vi. od 17 do 20 metrów – 5 punktów
vii. powy¿ej 20 metrów – 6 punktów

i. do fazy fina³owej przechodz± 3 osoby z najwiêksz± liczb± punktów uzyskan± w obu fazach
j. w razie remisu w klasyfikacji dochodzi do dogrywki, kto przejdzie do dalszej fazy (zasady dogrywki ustalaj± sêdziowie).

8. Faza fina³owa sk³ada siê z:
a. rzutu w³óczni± przez „okno”
i. Trafienie w „okno’ – 3 punkty
ii. Trafienie grotem we framugê „okna” – 1 punkt
iii. Trafienie do tarczy znajduj±cej siê za „oknem” – dodatkowe 2 punkty

b. „okno” znajduje siê 6 metrów od stanowiska rzucaj±cego, tarcza za „oknem” w odleg³o¶ci 8 metrów
c. ka¿dy rzucaj±cy oddaje trzy rzuty
d. pierwsze, drugie i trzecie miejsce zostaj± wy³onione na podstawie ilo¶ci punktów uzyskanych w fazie fina³owej
e. w razie remisu w klasyfikacji dochodzi do dogrywki (zasady dogrywki ustalaj± sêdziowie)

9. Turniej sêdziuje – sêdzia g³ówny oraz dwóch sêdziów pomocniczych.
10. Do sêdziego g³ównego nale¿y rozstrzyganie wszelkich sytuacji spornych.
11. Decyzje sêdziego g³ównego s± niepodwa¿alne i nie odwo³ywalne.
12. Sêdziowie mog± przerwaæ turniej w ka¿dej chwili.
13. Do sêdziów nale¿y powiadomienie odpowiednich s³u¿b w razie wypadku.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do wyeliminowania uczestnika bez podania przyczyny.
15. Uczestnictwo w turnieju równoznaczne jest z akceptacj± regulaminu.
16. Ostateczny regulamin mo¿e ulec zmianie.
17. Nagrody funduje organizator.
Onix
Witam.

Jakie nagrody przewidziane s± za turniej Bojowy

oraz czy wystartowaæ mo¿na z w³asnym "pocztem" czy te¿ sk³ad pocztów bêdzie losowany na miejscu.

Pozdrawiam.
Kêdzior
Lista nagród bêdzie podana niebawem jak bêdzie zweryfikowana ju¿ w 100%.

Co do pocztów-mo¿na jak najbardziej, jednak organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji liczebno¶ci dru¿yn pocztowych zale¿nie od ilo¶ci zg³oszonych zawodników.

Przypominam,¿e zg³oszenia na turniej przyjmujemy wy³±cznie drog± mailow±: kontakt@konfraternia.com
Zg³oszenie powinno zawieraæ imienn± listê uczestników wraz z peselami i konkurencjami w którymi chc± wyst±piæ. Mile widziana przybli¿ona ilo¶æ namiotów.
Kêdzior
Turniej Kubb'a


Zasady Gry

Boisko jest wytyczone przez 4 s³upki. W meczu bior± udzia³ dwie dru¿yny. Ka¿da staje przy swojej linii, na której stoj± jej obroñcy (5 pionków). Po¶rodku boiska stoi król. Drewnianymi ko³kami rzucamy od do³u. Gra toczy siê turami. Najpierw pierwsza dru¿yna rzuca ko³kami w obroñców drugiej dru¿yny, aby je zbiæ. Zmiana kolejki nastêpuje, gdy dru¿yna wyrzuci wszystkie swoje ko³ki. Wtedy nastêpuje kolej drugiej dru¿yny. Kiedy jedna z dru¿yn zbije wszystkich obroñców przeciwnika, mo¿e zbijaæ króla.Dru¿yna, która jako pierwsza zbije króla, wygrywa.
Je¿eli która¶ z dru¿yn zbije króla, zanim przewróci wszystkich obroñców przeciwnika zostaje zdyskwalifikowana.



Przebieg Turnieju

-W turnieju mo¿e wzi±æ udzia³ do 8 dru¿yn dwuosobowych.
-Turniej sk³ada siê z dwóch czê¶ci : Eliminacji i Fina³u.

Czê¶æ 1 - Eliminacje

-W eliminacjach dru¿yny zostan± podzielone na 2 domy, po 4 dru¿yny.
-W domach dru¿yny walcz± na zasadzie “ka¿dy z ka¿dym.”
-Mecze bêd± trwa³y do 15 min, w przypadku gdyby czas zosta³ przekroczony odpada dru¿yna z mniejsza ilo¶ci± obroñców.
-Dwie najlepsze dru¿yny z obu domów wejd± do fina³u.

Czê¶æ 2 - Fina³

-Do fina³u wchodz± 4 dru¿yny.
-Walki rozgrywaj± siê na zasadzie “ka¿dy z ka¿dym”
-Mecze trwaj± do 10 min, w przypadku przekroczenia czasu odpada dru¿yna z mniejsz± ilo¶ci± obroñców.
-Dru¿yny walcz± o I, II i III miejsce.
-W przypadku remisu nast±pi dogrywka, zostaje zmniejszona ilo¶æ obroñców do 3, zasady meczu pozostaj± takie same.

Kêdzior
Harmonogram turnieju

26.08 Pi±tek
16.00-22.00 Przyjazd ekip

27.08 Sobota
10.00-10.30 Prezentacja przyby³ych bractw
11.00-14.00 Turniej bojowy
13.00-15.00 Turniej w³óczni
15.00-19.00 Turniej ³uczniczy
19.15- 21.15 Koncerty zespo³ów Gnash i Tautology
21.30 - Rozpoczêcie biesiady
22.00-22.30 Pokaz Fireshow

28.08 Niedziela
11.00-13.00 Turniej Kubb'a
13.00-14.30 Strzelanie z blanek zamku
15.00 Uroczyste po¿egnanie go¶ci

Archer
A bitwa jaka¶ bêdzie?????
Kêdzior
W tym roku nie przewidujemy bitwy
Kêdzior
Zamieszczam regulamin samej imprezy jak± jest nasz Turniej.
Prosi³bym wszystkich o dok³adn± lekturê w sam raz do poduszki ;)


Regulamin Imprezy

I

1. Regulamin jest wydany przez organizatora imprezy :
Bractwo rycerskie Konfraternia Burgus Carpinei oraz Gminny O¶rodek Kultury w Grabowie.

2. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy bêd± przebywa³y na terenie, na którym przeprowadzana jest Impreza. Ka¿da osoba przebywaj±ca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowi±zana jest stosowaæ siê do postanowieñ niniejszego Regulaminu.

3.Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeñstwa Imprezy poprzez okre¶lenie zasad
zachowania siê osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na
którym przeprowadzona jest Impreza, a tak¿e urz±dzeñ znajduj±cych siê na nim.

4. Poni¿sze okre¶lenia u¿ywane w regulaminie bêd± mia³y nastêpuj±ce znaczenie:

?S³u¿by Porz±dkowe? oznacza powo³ane przez Organizatora osoby, w tym pracowników agencji ochrony lub mienia, legitymuj±cych siê identyfikatorem, do dbania o bezpieczeñstwo osób uczestnicz±cych w Imprezie.

?Teren Imprezy? oznacza wyznaczony fragment terenu, na którym przeprowadzana jest Impreza lub inne miejsce, na które Impreza mo¿e zostaæ przeniesiona z wa¿nych powodów i podane do publicznej wiadomo¶ci przed Imprez±.

?Uczestnik Imprezy? oznacza osobê uczestnicz±c± w Imprezie.


II

5. Wstêp na teren Imprezy jest wolny i przys³uguje wszystkim osobom zainteresowanym
wydarzeniem.

6. Zabrania siê wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy z wyj±tkiem miejsc wydzielonych przez Organizatora:
- broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
- materia³ów wybuchowych,
- wyrobów pirotechnicznych,
- materia³ów po¿arowo niebezpiecznych,
- napojów alkoholowych,
- ¶rodków odurzaj±cych lub substancji psychotropowych.

7. Organizator nie prowadzi depozytu przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie w trakcie imprezy jest zabronione.

8.Organizator Imprezy mo¿e odmówiæ wydania zaproszenia Uczestnikowi Imprezy je¿eli uzna, i¿ przybycie danego Uczestnika wchodzi w konflikt z dobrem Imprezy.

9. Zabronione jest tarasowanie i zastawianie w jakikolwiek sposób wyj¶æ i dróg ewakuacyjnych, dróg dojazdowych dla s³u¿b ratowniczych oraz hydrantów i innych urz±dzeñ niezbêdnych w przypadku prowadzenia akcji ratowniczej lub ga¶niczej.

10. Organizator Imprezy mo¿e odmówiæ wstêpu na Imprezê oraz przebywania na niej osobom:
a) znajduj±cym siê pod widocznym wp³ywem alkoholu, ¶rodków odurzaj±cych, psychotropowych lub innych podobnie dzia³aj±cych ¶rodków .
b) posiadaj±cym broñ lub inne niebezpieczne przedmioty, materia³y, wyroby, napoje, ¶rodki lub substancje.
c) zachowuj±cym siê agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzaj±cym zagro¿enie bezpieczeñstwa lub porz±dku Imprezy.

11. Osoby znajduj±ce siê na imprezie, które dopuszczaæ siê bêd± zak³ócenia porz±dku, stwarzaæ zagro¿enie dla innych uczestników imprezy, naruszaæ dobre obyczaje lub które wnios± wbrew zakazowi przedmioty zakazane, albo nie bêd± przestrzegaæ regulaminu mog± byæ usuniête z imprezy.

12. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajduj± siê na Terenie Imprezy zobowi±zane s± stosowaæ siê do poleceñ S³u¿b Porz±dkowych, w tym kierownika do spraw bezpieczeñstwa. Odmowa zastosowania siê do tych poleceñ mo¿e wynikaæ wy³±cznie z uwagi na ich sprzeczno¶æ z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.

13. Osoby ma³oletnie uczestnicz± w Imprezie na wy³±czn± odpowiedzialno¶æ osób, które sprawuj± nad nimi pieczê.

III

14. Organizator w zakresie okre¶lonym Ustaw± i przepisami wykonawczymi jest uprawniony do utrwalania Imprezy, a w szczególno¶ci zachowania osób, za pomoc± urz±dzeñ rejestruj±cych obraz i d¼wiêk.

15. Organizator utrwala równie¿ przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez w przysz³ych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywaj±cych na Terenie Imprezy mo¿e zostaæ utrwalony, a nastêpnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.

16. Organizator wyznacza strefy podzia³u Imprezy:
Zaplecze techniczno-socjalne,
Widownia ? miejsca stoj±ce i siedz±ce,
Widownia na czas koncertu ? miejsca stoj±ce,
Punkty sta³ego zabezpieczenia przez s³u¿by ochronne,
Szranki-miejsce przeznaczone do walk.

17. Organizator zapewnia zabezpieczenia przeciwpo¿arowe poprzez zapewnienie, ¿e:
a) pracownicy obs³ugi, S³u¿by Porz±dkowe i Organizator musz± znaæ rozmieszczenie
podrêcznego sprzêtu ga¶niczego i hydrantów oraz zasady postêpowania na wypadek po¿aru;
b) S³u¿by Porz±dkowe musz± byæ przeszkolone w zakresie zasad prowadzenia ewakuacji,
sposobu alarmowania stra¿y po¿arnej, zasad u¿ycia podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, udzielenia pierwszej pomocy medycznej.

18. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia i zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych powodów, np. odwo³anie przyjazdu przez artystê, Si³a Wy¿sza, itp., a ponadto prawo do ustalenia i zmiany programu pod wzglêdem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty.

19. Organizator zastrzega sobie prawo do odwo³ania Imprezy bez wcze¶niejszego uprzedzenia i nie bêdzie zobowi±zany do ¿adnej rekompensaty z tego tytu³u.

IV

20. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu nale¿y wy³±cznie do organizatora.

21. Wszelkie reklamacje mo¿na sk³adaæ w formie elektronicznej najpó¼niej w terminie 14 dni od dnia zakoñczenia Imprezy na nastêpuj±cy adres korespondencyjny Organizatora:
Tomasz Klimczak
tjjklimczak@gmail.com

22. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od dnia ich dorêczenia Organizatorowi.

V

23. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje siê przepisy Ustawy oraz Kodeksu Cywilnego.
Kêdzior
Oto oficjalny plakat naszego turnieju!

Kêdzior
Zamieszczam listê g³ównych nagród za wszystkie turnieje:

I Turniej Bojowy
-naramienniki z hartowanej stali
II Turniej £uczniczy
-haftowana sakiewka produkcji Nicoletty :

III Turniej W³óczni
-kuta w³ócznia
IV Turniej Kubb'a
-zestaw do Kubb'a




Post ten bêdzie na bie¿±co edytowany gdy bêdziemy mieli zdjêcia naszych nagród.
Poza nagrod± g³ówn± do ka¿dego miejsca I-III bêd± dodawane nagrody dodatkowe ale o nich dopiero na miejscu ;)
k³ejku
No Z³oty Krzy¿ zawita do was w bardzo ograniczonym gronie ale do naszej chor±gwianej ekipy wpadniemy zawsze.
Do wtorku
WooL_F
ma³a mapka, co by ³atwiej do nas trafiæ blinkie.gif

nicoletta
Prywatny poczet Vilentra dziêkuje za serdeczne przyjêcie, mi³± atmosferê i zacne jad³o, równocze¶nie przepraszaj±c za szybkie zwiniêcie siê (dyktowane zaginiêciem szpil do namiotu wyrwanych i zagubionych przez nag³y wiatr).
Onix
Dziêkuje za Turniej bojowy.
Wybaczcie i¿ musia³em siê szybko po nim zawin±æ.

Mam nadzieje ze impreza by³a udana.

Pozdrawianie dla moich przeciwników i ca³ej reszty.
Dion
Turniej Super, fajne konkurencje, ¿ar³o bardzo dobre , fajne koncerty i fireshow tylko Kêdzior jak zawsze brzydki ... bum.gif jester.gif
Diegowa
Dziekujemy wszystkim za mile spedzone chwile.
Szkoda, ¿e tak krótko moglismy pobyæ z Wami.
Mam nadziejê, ze zawody w szachy siê odby³y smile.gif
Chwa³a Wam.

Oto link do zdjêæ:

https://picasaweb.google.com/10017203752521...2/Besiekiery02#

Hoorn
Witam

Dzieki za imprezê, ca³ej grupie organizatorów, jak zwykle bardzo mi³o, na luzie, kameralnie i z roku na rok impreza siê rozwiaj, dobra zabawa w mi³ym gronie.
My¶le ¿e czerwony fotel powinien zostaæ odpowiednio zabezpieczony bo jeszcze mnie bol± mie¶nie brzucha ze ¶miechu jak sobie przypomnê smile.gif)))

A Onyxowe urywad³o powinno dostaæ jak±¶ straszn± nazwê odpowiedni± do swej si³y ra¿enia smile.gif)) co¶ w stylu "masakrator", demotywator " i inna smile.gif))) bum.gif bum.gif bum.gif smile.gif))
Onix
hehehe smile.gif
To bêde musia³ zrobil po sezonowy konkurs na nazwê dla mojego urywad³a :P
Hoorn
szkoda ze nie mam fotek wgnieceñ to by pomog³o potencjalnym wymy¶laj±cym, wp³ywaj±c na ich wyobra¼nie smile.gif)
Judyta
Dworzanie dziêkuj± za turniej, mi³± atmosferê, pogodê i fosê xD
Od teraz bêdziemy zawsze mi³o wspominaæ czerwone fotele. (ps. Kolorowa i Ada tam nie spa³y, wiêc nic nie widzia³y =D)

W imieniu w³asnym dziêkujê Filipowi za wspó³pracê w Kubb'ie i rozpraszanie zawodników ;)


Polecamy siê na przysz³o¶æ ^^



PS. Je¿eli ktokolwiek znalaz³ drewnian± ³y¿kê z inicja³ami E.S. bêdê wdziêczna za jej zwrócenie.


PS 2. Hej hej tam tara dej sikiem prostym lej!
klonnica
wstawiony na fejsbóczku, podrzucam równie¿ tutaj link do moich fotograficznych wypocin:
https://picasaweb.google.com/11040629378140.../Besiekiery2011

CHWA£A BESIEKIERZAKOM! smile.gif
Hoorn
E.S ??? ja wiem kogo to s± inicja³y :P
Judyta
CYTAT(Hoorn @ 13:41 30.08.2011) *
E.S ??? ja wiem kogo to s± inicja³y :P



Tak tak. to s± moje inicja³y Macieju smile.gif
Je¶li ma kto¶ kontakt z Adamem niechaj mu powie ¿eby wstawi³ zdjêcia bo mia³ fajne smile.gif
Ernest z Be³chatowa
Na specjalne ¿yczenie Hoorna wrzucam fotkê dokumentuj±c± obra¿enia doznane przez jego sprzêt ;)



Resztê jako¶ pó¼niej dorzucê na stronê mojego Bractwa, ale nie mam ich zbyt wiele.

P.S. Adam ju¿ da³ zdjêcia na swoj± Picasê - https://picasaweb.google.com/11117634717617...erySierpien2011
Kêdzior
No có¿,ze strony organizatorów mogê rzecz co nastêpuje:

Wielkie dziêki za udany turniej,przedni± zabawê, mi³± atmosferê oraz wzglêdne poszanowanie mebli!

Z racji tego, ¿e turniej g³ównie tworz± zaproszeni go¶ci, naprawdê dziêkujemy wam, ¿e raczyli¶cie przybyæ i bawiæ siê z nami.
Osobi¶cie uwa¿am ten turniej za wybitnie udany i nie mogê siê doczekaæ co bêdzie za rok(na co serdecznie was zapraszam!).
A zatem s³awa wam i do nastêpnego roku w Besiekierach!
Archer
Rycerze £uku tak¿e dziêkuj± za wspania³y turniej na pewno zawitamy za rok chwa³a wam wszystkim i s³awa:)
WooL_F
Równie¿ chcia³em podziêkowaæ wszystkim przyby³em za cudown± atmosferê i ¶wietna zabawê aniol.gif
Mam nadzieje, ¿e wszyscy zobaczymy siê znowu w przysz³ym roku na kolejnym turnieju w jeszcze liczniejszym gronie. blinkie.gif
Kêdzior
Po turnieju w Besiekierach zosta³a znaleziona ciemna damska bluza z kapturem i szarymi zdobieniami.


W wyniku naszych obserwacji musimy stwierdziæ ¿e pasowa³a by Rafa³owi Szablewskiemu dziêki czemu trochê wy³adnieje...

O potencjalny zwrot lub przyw³aszczenie tej bluzy proszê o kontakt do mnie.
To jest wersja lo-fi g³ównej zawarto¶ci. Aby zobaczyæ pe³n± wersjê z wiêksz± zawarto¶ci±, obrazkami i formatowaniem proszê kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.