Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Szar¿a kirasjerów, 1815
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > Grafika, makiety, prezentacje multimedialne
Lacedemon
Witam serdecznie,

Jest to mój pierwszy temat na forum i warto na pocz±tku siê przedstawiæ.

W 2000 roku na ASP we Wroc³awiu ukoñczy³em malarstwo. :D W 2006 Lordz ( grupa moddingowa Total War) wy³apa³a w sieci moje pierwsze grafiki i zaci±gnê³a do zespo³u. Tak zaczê³a siê moja przygoda z ilustracjami historycznymi. Grupa Lordz przekszta³ci³a siê w firmê i nadal jestem w niej etatowym grafikiem.

Obecnie pracujê równie¿ jako ilustrator dla Osprey Publishing tworz±c ok³adki do serii RAID. http://www.ospreyraid.com/,
Miles Kelly, oraz kilku polskich wydawnictw: Warbook, Fabryka S³ów.

Jak wiadomo historia militariów jest bardzo d³uga i obszerna. Bywa, ¿e zaczynam siê gubiæ i potrzebujê fachowej pomocy.
My¶lê wiêc, ¿e trafi³em pod dobry adres i mogê liczyæ na wasz± pomoc. Wszelkie wiêc podpowiedzi, uwagi porady, materia³y ( zdjêcia, ilustracje, ksi±¿ki, artyku³y etc), bêd± bardzo mile widziane. Liczê na wasz± cierpliwo¶æ i mi³± wspó³pracê.

Dzi¶ jako preludium chcia³bym pokazaæ wam Szar¿ê kirasjerów francuskich pod Wateloo, jednocze¶nie prosiæ o korektê.

Praca bêdzie wydana w albumie "Digital Art Masters", wiêc bardzo zale¿y mi na poprawno¶ci zarówno artystycznej, jak i historycznej.

Dziêkujê i pozdrawiam,

Lacedemon

Grenadier
graj±c w Napoleonic Campaign nie moglem siê napatrzeæ na ta pracê. A tu proszê -rysunek rodaka. Jedyne do czego bym sie przyczepi³ to sposób trzymania pa³aszy - jak dla mnie za wysoko. Kirasjerzy trzymali go pod k±tem celuj±c w pier¶ piechociarzy. Jednym z powodów by³a te¿ waga tego ¿elastwa. Na sposób pokazany przez Pana mogla sobie pozwoliæ lekka kawaleria pos³ugujaca siê l¿ejszymi szablami. To taki szczegól. Mam nadziejê, ¿e z Pañsk± pomoc± powstanie w koñcu warto¶ciowy Osprey o Polakach doby napoleoñskiej (ten Dighby Smitha/Otto von Pivka troche siê zestarza³)