Lecheor:
Dziêki za zainteresowanie.
Za to bardzo wyra¼nie widaæ, ¿e albo ja siê ma³o jasno wyra¿am, albo Ty nie czytasz ze zrozumieniem ;).
Ja zrobi³em,
bazê na ¼ród³a i strukturê kategorii, a nie zapewniam ¼ród³a i kategorie.
Za³o¿enie jest takie, ¿e KA¯DY mo¿e dodaæ swoje ¼ród³o i swoj± kategoriê, jak równie¿ porz±dkowaæ kategorie innych, jak wikipediê.
'realizowane metod± copy&paste ' tak, chcesz to popraw (tylko siê najpierw zarejestruj ;) ),
dodawa³em ¼ród³a czyli dane do bazy, tylko po to by oddaæ istotê papy, a nie dlatego, ¿e uwa¿am, ¿e tak powinny byæ kategoryzowane i tym s±.
'¶wiadcz±ce o zerowym pojêciu o kodykologii' j/w jestem studentem IV matematyki, znajdujesz b³±d -> poprawiasz, proste.
'przemieszana terminologia polsko- i obcojêzyczna ' owszem, na samym pocz±tku zaznaczy³em, ¿e opisy i ¼ród³a mog± byæ w wielu jêzykach, domy¶lnie wy¶wietlaj± siê we wszystkich, je¶li siê zalogujesz mo¿esz ustawiæ sobie dla ca³ej witryny kolejno¶æ np. ¿e 'chcesz widzieæ po polsku, po rozwiniêciu po angielsku i niemiecku (o ile s±, jak nie ma po polsku, to po angielsku itp.), a je¶li nie ma w tych trzech, to pozosta³e ukryj'
'brak dok³adnych informacji na temat datowania, miejsca powstania/przechowywania, warsztatu, ukazanej sceny, etc.'
datowanie - miejsce na informacje z mojej strony jest zapewnione, to z Waszej strony brak informacji o datowaniu, bo jak podkre¶lam po raz kolejny, ¼ród³a mo¿e dodaæ i poprawiæ ka¿dy.
(no oczywi¶cie z mojej strony te¿ brak, bo ja akurat doda³em te co tam s±, ale ja ich nie zna³em:) )
miejsce powstania/przechowywania, warsztat - trafiaj± na listê do zrobienia.
'Niechlujstwo jêzykowe i stylistyczne - w wyszukiwarce jest "przedzia³ wiekowy"' - jaka¶ propozycja alternatywna, chêtnie zmieniê. Aczkolwiek ca³o¶æ papy ma byæ wygodnym narzêdziem dla nas odtwórców, a nie musi byæ powa¿nym narzêdziem naukowym. ('nie musi' nie oznacza, nie mo¿e czy nie powinno)