Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Wroc³aw- szermierka sportowa
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > Szermierka > Treningi, sparingi i seminaria szermiercze
IgorW
Chce zaczac trening, wczesniej nie mialem kontaktu z tym sportem. Z tego co sie orientuje, we Wrocku sa dwa glowne osrodki szkoleniowe - Kolejarz i placowka przy AWF. Ktory wybrac? Ktory ma lepsza kadre, amtosfere, sprzet, ceny :). Ktos moze sie podzielic informacjami?
Marcin Surdel
Rozumiem, ¿e chodzi Ci o szermierkê sportow±?
IgorW
Tak, sportow±. Nie wiem jakie s± rodzaje zreszt± (chyba ¿e ze wzgledu na orez), jestem zielony w temacie.
Jugger
Jezeli nie jestes studentem, to pozostaje ci Kolejarz. Wiem, ze w podstawowce przy placu spolecznym byla sekcja dla doroslych, ale nie wiem czy jeszcze trenuja.

Pozdro!
Tristia
Je¿eli zainteresowa³aby Ciê szermierka historyczna to we Wroc³awiu dzia³a filia Szko³y Fechtunku Aramis (Kraków). Wiecej informacji znajdziesz na stronie www.aramis.pl smile.gif Zanim podejmiesz decyzjê - sport czy fechtunek - przejrzyj strony dot. obu. Warto, bo mo¿na byæ dobrym tylko w jednym:) pozdr:))
IgorW
Jugger, jeszcze do konca wrzesnia studentem jestem, potem i tak bede chcial przedluzyc jakos okres uczniowski ;) Czy miales do czynienia z tymi osrodkami, mozesz cos powiedziec o samej nauce tam?
Trist, dzieki za adres, poczytam:)

Dzieki za pomoc wszystkim!
Barbatus
CYTAT(IgorW @ 21:57 04.08.2007) *
Jugger, jeszcze do konca wrzesnia studentem jestem, potem i tak bede chcial przedluzyc jakos okres uczniowski ;) Czy miales do czynienia z tymi osrodkami, mozesz cos powiedziec o samej nauce tam?
Trist, dzieki za adres, poczytam:)

Dzieki za pomoc wszystkim!