22.04.07 planujemy w Toruniu ma³y turniej ³ucznictwa terenowego
szczegó³y:
http://bydgoscylucznicy.phorum.pl/viewtopic.php?t=58
nasza ekipa ³ucznicza w sile 2-3 osób chêtnie siê zjawi. g³ównie po to, ¿eby pos³uchaæ rad do¶wiadczonych kolegów, ale te¿ chêtnie postrzelamy. bo my ¿ó³todzioby raczej jeste¶my
Witam.
Mysle ze 4osoby z Wrzesni z Grodu Grzybowo zaszczyci Wasz mysle bardzo dobry turniej luczniczy.
Pozdrawiam
Zapraszam wszystkich, mam nadziejê ¿e turniej bêdzie udany.
Cahir, strzelacie czasami na Zamku Bierzg³owskim albo w okolicach ? Mogliby¶my siê umówiæ na jaki¶ wspólny trening.
owszem, co dwa tygodnie jeste¶my na zamku. teraz bêdziemy tam 01.04. ale ostrzegam - z nas tacy ³ucznicy jak z koziej rzyci tr±bka :]
Witam!
Mieszkam w Toruniu i jestem w dodatku ³ucznikiem ;) Masakrujê tarczê na zamku dybowskim, ale chêtnie postrzelam z innymi. Dajcie znaæ jakby co¶. No i ma³y turniej by nie zaszkodzi³ ;))
Pozdrowionka
Krzysztof
chaosinme@wp.pl
Zapraszam na turniej 22.04 pocz±tek o 12 w forcie VIII. Chêtnie poznamy kolejnego ³ucznika z Torunia
Witam!
Chêtnie wpadnê, je¿eli odrzuca mnie na imprezê na zamku krzy¿ackim ;) Bo to bêdzie chyba w tym samym czasie ;) Szykuje sie tam niez³a impreza pó¼no¶redniowieczna, no i nie chcia³bym zmarnowaæ okazji zapoznania sie z ekip± toruñska ;) Ale tak czy inaczej chcia³bym sie z Wami spotkaæ. Macie jakie¶ ustalone terminy czy spontan?Acha i gdzie jest ten Fort no bo w Toruniu jest ich raczej sporo ;) Pozdrawiam
Krzysztof