Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: [Szukam] posiadaczy...
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > £ucznictwo
Slawo
Witam!

Jestem studentem Politechniki Warszawskiej.
W zwi±zku z pisan± przeze mnie prac± dotycz±c± broni ciêciwowej, zwracam siê z pro¶b± do w³a¶cicieli ³uków refleksyjnych i bloczkowych, którzy mieszkaj± w Warszawie, o kontakt ze mn±.
Chcê wykonaæ badania (nieniszcz±ce smile.gif) charakterystyk i w³a¶ciwo¶ci tych¿e ³uków.
Z powodów braku pieniêdzy nie mogê pozowliæ sobie na ich zakup, a muszê skoñczyæ pisaæ moj± pracê.
W³a¶ciciel oczywi¶cie mo¿e byæ obecny w trakcie badañ, a w grê wchodzi zado¶æuczynienie pijacy.gif

z uszanowaniem
S³awomir Nieciecki
arturszary
CYTAT(Slawo @ 11:45 19.02.2007) *
Witam!

W zwi±zku z pisan± przeze mnie prac± dotycz±c± broni ciêciwowej, zwracam siê z pro¶b± do w³a¶cicieli ³uków refleksyjnych i bloczkowych, którzy mieszkaj± w Warszawie, o kontakt ze mn±.
Chcê wykonaæ badania (nieniszcz±ce smile.gif) charakterystyk i w³a¶ciwo¶ci tych¿e ³uków.
Z powodów braku pieniêdzy nie mogê pozowliæ sobie na ich zakup, a muszê skoñczyæ pisaæ moj± pracê.
W³a¶ciciel oczywi¶cie mo¿e byæ obecny w trakcie badañ, a w grê wchodzi zado¶æuczynienie pijacy.gif

z uszanowaniem
S³awomir Nieciecki

Hejkum
Jakie to badania i kiedy?
Pozdrawiam
Arturszary
Bodzio
CYTAT(arturszary @ 12:54 19.02.2007) *
CYTAT(Slawo @ 11:45 19.02.2007) *
Witam!

z uszanowaniem
S³awomir Nieciecki

Hejkum
Jakie to badania i kiedy?
Pozdrawiam
Arturszary
Bodzio
Witam.
Mysle ze najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie Slawo bedzie skontaktowac sie osobiscie ze sklepem Luksport na ul .Potocka 25/1 pan Adam Pazdyka on posiada sprzet i na pewno nie odmowi pomocy, znawca lucznictwa i trener.
Pozdrawiam
panzernacker
Mam ³uk bloczkowy, ale do warszawy troche daleko. A co wogóle chcesz mierzyæ??
Indar
S³awek?!?!?!?!?...
To Ty czy to ne Ty... smile.gif
Slawo
Doszcz zmywaje slawkowe kistky
R¿a zjidaje slawkowe szabli
P³ywe czas, jak woda do riky