Szanowna Wojs³awo - Widu i s³ychu...
Po szersze informacje prosze Cie na maila.
Teraz zamieszczam
Regulamin walk
Regulamin walki
Bitwy:
1) Wszyscy wojownicy musz± mieæ he³m (z ochron± karku), pancerz (minimum przeszywanica), rêkawicê na uzbrojonej rêce, ochraniacze na kolana, karwasze. Niepe³noletnie osoby bez pe³nego ekwipunku NIE BÊD¡ DOPUSZCZONE DO WALKI!
2) Broñ, która bêdzie dopuszczona to: miecze, topory, d³ugie topory, seaxy, w³ócznie. Nie bêd± dopuszczone cepy!
3) Broñ nie mo¿e mieæ zadziorów, krawêd¼ minimum 2 milimetry szeroko¶ci.
4) Broñ bêdzie sprawdzana przed walk± przez wykwalifikowanych inspektorów BHP.
5) Pole trafienia to g³owa, ramiona od ³okci wzwy¿, nogi od kolan wzwy¿, korpus, bez jaj.
6) Upowa¿nione osoby bêd± mog³y wyrzuciæ osobê z pola bitwy je¶li uznaj±, ¿e ta walczy niebezpiecznie.
7) Regu³y walki- tzn. ile zej¶æ, czy jakie¶ zej¶cia „bez trupów” itp. Bêd± ustalane na bierz±co przed walk±.
Turnieje:
Turniej wojowników:
1) turniej sk³ada siê z dwóch rund.
2) Pierwsza runda wed³ug zasad bohurtowych 1 minuta (?) walki 2 wojowników
3) Pole trafienia to g³owa, ramiona od ³okci wzwy¿, nogi od kolan wzwy¿, korpus, bez jaj.
4) Pojedynki sêdziuje 4 sêdziów, po walce ustalaj± werdykt.
5) Ka¿de trafienie w miejsca dozwolone to 1 punkt.
6) Je¶li wojownikowi wypadnie broñ, jego przeciwnik ma prawo zakoñczyæ walkê jako zwyciêzca. Mo¿e te¿ pozwoliæ walczyæ rywalowi dalej.
7) Wygrany z pierwszej rundy przechodzi do rundy 2.
Runda 2 odbywa siê na zasadach tradycyjnych, nieco zmodyfikowanych.
9) Pole Pole trafienia to g³owa, ramiona od ³okci wzwy¿, nogi od kolan wzwy¿, korpus, bez jaj.
10) Trafienie w g³owê warte jest 2 punkty, korpus- 3 punkty, koñczyny- 1 punkt.
11) Walki trwaj± do uzyskania przez wojownika 9 punktów.
12) Fina³ trwa do uzyskania przez którego¶ z wojowników 15 punktów.
Turniej zapasów:
1) Walki odbywaj± siê „na go³± klatê”.
2) Dopuszczone s± duszenia i d¼wignie zak³adane na tzw. du¿e stawy, czyli wszystkie stawy oprócz palców i nadgarstków. Zabronione jest szczypanie, gryzienie i drapanie jak równie¿ wk³adanie palców w oczy i tym podobne techniki.
3) Walka trwa do poddania siê jednego z wojowników przez danie wyra¼nego znaku sêdziemu (najlepiej przez klepniêcie przeciwnika lub ziemi) lub gdy przerwie j± sêdzia.
4) Sêdzia przerywa walkê w chwili, gdy uzna to za konieczne. Po interwencji sêdziego walcz±cy musz± natychmiastowo przestaæ walczyæ i odst±piæ od siebie.
5) Ograniczenie czasowe to 7 minut. Je¶li walka nie skoñczy siê przed czasem to sêdzia og³asza zwyciêzcê.
6) Zabronione jest u¿ywanie ¶rodków powoduj±cych ¶lisko¶æ cia³a.
7) Z uwagi na podwy¿szony próg bólu i nie powiêkszaj±c± siê ruchliwo¶æ stawów pod wp³ywem alkoholu, osoby nietrze¼we NIE BÊD¡ DOPUSZCZANE do walki.
Sêdzia mo¿e niedopu¶ciæ zawodnika do walki z przyczyn, które uzna za wystarczaj±ce.
W obu turniejach zawodnicy bêd± dobierani na zasadzie losowania. W zapasach te¿!!! Nie bêdzie kategorii wagowych!!!
WSZYSCY, KTÓRZY BIOR¡ UDZIA£ W WALKACH WSZELKIEGO RODZAJU ROBI¡ TO NA W£ASN¡ ODPOWIEDZIALNO¦Æ. zobowi±zuj± siê te¿, ze nie bêd± dochodziæ roszczeñ od sprawcy ewentualnego uszkodzenia cia³a na drodze s±dowej. W sytuacjach wyst±pienia powa¿nej krzywdy nale¿y zg³osiæ siê do organizatora.
Jak widzicie znacznie sie rózni od tego z 2006 roku. Jest du¿o lepszy!!!