Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Zakup ³uku
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > £ucznictwo
G³az
Mam pytanie Drodzy Frehowicze!!!

Czy w Poznaniu jest jaki¶ sklep z ³ukami ?
Bo ja jestem z Zielonej Góry i u mnie w mie¶cie nie ma takich rzeczy do kupienia.
Bardzo bym prosi³ o ewentualny adres sklepu icon_mrgreen.gif
Bodzio
Witam.
Z tego co sie orietuje sa dwa sklepy - jeden na ul. Glogowska sklep Hobby ma luki Bisoka ale bardzo drogo, drugi jest na Sw .Marcinie -pasaz ró¿owy jadac od dworca po prawej stronie przed ul Ratajczaka ich strona
www.specshop.pl
Pozdrawiam
G³az
W tym drugim to chyba ³uki refleksyjne co?Ja chce kupic jakis tradycyjny ³uk tak nie wiem ok. od 15.do 20 kg.
A ten pierwszy sklep to co to znaczy drogo? NIe ma tam np. Diany za 200 z³?
Bodzio
Witam.
Diane za 200zl to kupisz u Bisoka www.centrum-lucznicze.pl a tam w sklepie zaplacisz ok 300 lub wiecej to znaczy drogo bo po co przeplacac skoro mozesz zadzwonic do tego centrum udziel± Tobie informacji i za reszte mozesz zamowic sobie strzal i przysla poczta przesylke,wejdz na strone masz telefon i dzwon .
Pozdrawiam
G³az
No dobra wszystko ok, ale ja jeszcze nie wiem dok³adnie jak twardy ³uk chcia³bym mieæ i chcia³bym to sprawdziæ na miejscu, dlatego sprzedarz internetowa raczej odpada. icon_sad.gif
Pozdrawiam

P.S Czy to dobry ³uk http://www.specshop.pl/product_info.php?pr...201919810d014a6
Bodzio
Witam.
Kolego to Ty musisz wiedzec czego chcesz ,no niestety jezeli internet odpada a nikt luku do domu nie przywiezie zebys sobie wybral jaki by pasowal jedno wyjscie srodek lokomocji i zapychac do Poznania.
A ten na zdjeciu to jest chyba czeski wyrob nacig 23Ib =10 kg to jest dla dzieciaka nie wiem musisz pytac w sklepach ktore podalem.
Pozdrawiam dunno.gif
Grzyp