Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: Jak zacz±æ trening?
> Ogólne kategorie (bez podzia³u na epoki) > Szermierka
G³az
Witam wszystkich Frehowiczów!

Jestem z Zielonej Góry i mam 16 lat.Od paru lat interesujê siê ¶redniowieczem.Trenuje kijami w lesie razem z kumplami i jako¶ nam to wychodzi, jednak chcia³bym siê dowiedzieæ czy jest kto¶ z zielonej kto uczy treningu(najlepiej po³torakiem) i ewentualnie chcia³bym siê u niego trochê poduczyæ.
A zwracam siê do Was po pomoc, bo zielonogórskie bractwo ma straszne wymogi co do nowych cz³onków (18 lat-warunek niepodlegaj±cy dyskusji).Dawno bym ju¿ by³ w bractwie , bo s³ysze i wiem,¿e inne bractwa to ju¿ od 16 lat przyjmuj±.Co mi radzicie robiæ?Trenig uprawiam od czasu do czasu, ale co dalej? U nas nie ma ¿adnego sklepu ¶redniowiecznego, wiêc nie wiem co robiæ!!! Please pomó¿cie mi co¶ wykombinowaæ!!!!
Jabol
taaa to cos na Brackiej-z 2-3 krotnym przebiciem cenowym...i po¿al sie Bo¿e sprzetem (ich broni± to ja bym sie ba³ walczyc)
Co do treningów-wez kumpli,zróbcie rozgrzewke-bo chyba nie chcecie miec problemow ze zdrowiem-a wczesniej radze postudiowaæ troche traktatów,poczytac,poogladac filmiki, moze czegos sie nauczucie a juz napewno bedziecie mieli lepsza wiedze i jakies przynajmniej minimalnie wieksze podstawy niz jak byscie to tak sami z siebie robili.
Co do sprzetu-popytaj ludzi z bractwa jakiego kowala polecja, poszukaj w necie-moze cos ciekawego znajdziesz.I baardzo wazne-zaopatrz sie w podstawowe ubranie ochronne-przynajmniej na rece i g³owe.
Tylko zeby nie by³o-ja tu zadnym specem nie jestem
Marcin Surdel
Je¶li interesuje Ciê, G³azie, ca³e ¶redniowiecze a nie tylko nawalanka, zacznij je¼dziæ jako widz, du¿o czytaæ i kolekcjonowaæ wiedzê. Wiêksze zakupy sprzêtu i stroju na razie raczej mijaj± siê z celem - przez te dwa lata jeszcze uro¶niesz.